Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hoe hou jij zoveel tijd over in de cross dat je daarover kan nadenken?
Maar dan heb ik jullie gezien, zal de volgende keer wel even hoi zeggen dan! 
Dressuur ging niet zo spectaculair, 177. Springen ging wat hard, 2 balkjes. Zat verder nog een halve minuut buiten de tijd en daarmee nog geen 4 strafpunten van een prijs af. Ligt het aan mij of is er dan niet zo fantastisch gereden? Ben eigenlijk gewend dat je toch wel wat beter moet rijden om ergens bovenin te eindigen 
Dat kan mij lekker niks schelen, heb er zelfs nog leuke reacties op gehad haha 
muts_marijke schreef:Voor ons is ze klein. Mijne is 182 en die van Geert is 184. De nieuwe is ook ''maar'' 176. Dus voor ons is ze ons poppeke. Ik heb geen idee wie jij bent.. En waar heb je mij gezien?
) mee was legde ik de link. Ik was met een paard met heul veel wit, en een american stafford puppy
Jetske_ schreef:Gehe Mirthe .. Yavanna, waar stond je onderweg nouIk heb je niet eens gezien, laat staan dat ik tijd had gehad om te zwaaien
Lieve foto van ons
Jij neem precies een slok uit je flesje en Las kijkt echt van huh wat doe jíj nou? 

_Sim_ schreef:Leuk filmpje Rianne! Maar jemig wat een geslinger zeg! De cross stond ook wel simpel voor het B zo te zien.
Moet hubbie toch eens aansporen mijn capcam te installeren.
Zou ook bijna de weg kwijt raken of andere hindernissen springen zoals je het ziet, komt af en toe zo mooi voor andere.
.
ben het absoluut niet, vraag maar aan m'n ouders
.
.