[SGW] Wedstrijdkalender 2011 deel II

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 16:54

Ik sta met ze alle 2 op de deelnemerslijst voor het B, terwijl ik met What L wil starten. Weet vrijwel zeker dat ik het ook zo op mijn coupon heb gezet omdat ik eerst wel B erop had staan maar het om moest zetten naar het L. Of ik moet echt zo dom zijn geweest, kan natuurlijk ook. ;)
Doe er maar even mailtje achteraan, staat dat er nog 15 plekken vrij zijn in het L. Dus vast geen probleem. :)

Wat ontzettend balen Evony! Je schuift als ik weg ga uit het B naar het L wel weer plekje op. ;)
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 14-04-11 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:07

San: ik denk dat dat geen probleem moet zijn om om te zetten dan.
Balen zeg, Evony :(:) .

Mijn coupon voor Maarsbergen is ook goed aangekomen zie ik, ik dacht dat mams tegelijkertijd WW op de bus had gedaan maar die is nog niet binnen gekomen dus nu nog maar eentje sturen.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:23

Jeej, ik sta iig ook op de deelnemerslijst van Maarsbergen :D

Wieringerwerf heb is vandaag op de post gedaan, ik twijfelde nog met wie ik die wilde starten.

Damelza

Re: Wedstrijdkalender 2011 deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:26

en wat heb je gedaan Jets?

Ik ga Wieringerwerf ook maar even invullen en op de post doen.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:33

Bo mag mee.
En mocht ik nog willen veranderen is het zo ook makkelijker. Lagere paarden klasses zitten immers sneller vol dan hoge pony klasses. Mocht ik het toch met las willen starten kan ik wss makkelijker later inschrijven, dan later inschrijven met Bo. Maargoed, ik ga er voorlopig gewoon vanuit met Bo'tje te gaan starten. De bovenstaande redenatie is voor 'nood'.

Ik zit met de najaars crossen nog een beetje in dubio: Gorssel, Neede, Diepenheim en Ysselsteyn weet ik nog niet welke ik met wie ga starten, of met toch een paar met beide, maar dan moet ik er weer een paar laten schieten.
Barchem en Hattem wil (en kan ik alleen) met Bo doen. Bathmen gaat koe sws mee. Die vier bovenstaande twijfel ik nog erg over :Y) Inschrijving zijn daarvan nog niet open zover ik weet, dus ik kan er nog even over nadenken.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:42

ga je bathmen niet doen met koemans?

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:42

Jetske_ schreef:
Bo mag mee.
En mocht ik nog willen veranderen is het zo ook makkelijker. Lagere paarden klasses zitten immers sneller vol dan hoge pony klasses. Mocht ik het toch met las willen starten kan ik wss makkelijker later inschrijven, dan later inschrijven met Bo. Maargoed, ik ga er voorlopig gewoon vanuit met Bo'tje te gaan starten. De bovenstaande redenatie is voor 'nood'.

Ik zit met de najaars crossen nog een beetje in dubio: Gorssel, Neede, Diepenheim en Ysselsteyn weet ik nog niet welke ik met wie ga starten, of met toch een paar met beide, maar dan moet ik er weer een paar laten schieten.
Barchem en Hattem wil (en kan ik alleen) met Bo doen. Bathmen gaat koe sws mee. Die vier bovenstaande twijfel ik nog erg over :Y) Inschrijving zijn daarvan nog niet open zover ik weet, dus ik kan er nog even over nadenken.

;)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:15

ach joh, ik keek weer met mijn neus. Zat alleen naar het bovenste rijtje te kijken :')

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:41

Evony schreef:
haha eerste wedstrijd ff? Succes in ieder geval.

Ik hoop dat ik ook nog aan de start mag verschijnen, vind het een beetje raar zo maar goed is niet anders :)

Haha nee het is niet de eerste wedstrijd, tegen die tijd heb ik er al 2 gereden (Castenray en Vlietland), maar het is wel de eerste keer dat iok mezelf op een officiele deelnemerslijst zie.. Kriebels... :j

Ik hoorde dat er vorig jaar voor MB ook een hele wachtlijst was, maar dat die uiteindelijk helemaal oploste! Ik verwacht dat de mensen die nu op de wachtlijst staan wel aan de start zullen komen, er melden toch altijd wel veel mensen af hoor.
Ik hoop in ieder geval voor degenen op de wachtlijst dat ze ook kunnen starten :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:48

mb had er vorig jaar een extra ring bijgedaan, dat scheelde toen 30 combinaties ;)
En door de enorme hitte (38graden) waren er geloof ik ook wat extra (maar niet veel) afmeldingen

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:50

ik vind het niet erg om op een wachtlijst te staan indien ik me er in kan vinden als ik kijk naar de opgave tijd.
Heb coupon 31 maart op de bus gedaan (voor 5 uur :Y) ) 5 april was er een bericht op bokt dat de B nog niet volzat en toch sta ik op de wachtlijst :n

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:54

dan is hij vast zoek geweest bij de post! of rijdt de postbode bij jullie nog op een zwijn rond...

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:56

Moet zeggen dat het mij wel opvalt dat de post de laatste tijd erg slecht is met bezorgen.
Ze zeggen wel dat als je het voor 18 uur hebt gepost het de volgende dag wordt bezorgd. Maar 9 van de 10 x gebeurd dat niet. En dat is in het geval van coupons voor sgw wedstrijden wel heel vervelend!

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:00

Ik denk dat zo'n organisatie echt wel haar best doet om zoveel mogelijk mensen te laten starten, ook die van de wachtlijst. Maar leuk is het natuurlijk niet als je niet zeker weet of je kunt starten..
Het is wel l**lig als je wel je coupon op tijd opstuurt en dan nog op de wachtlijst komt Evony! Das raar, want ik heb 'm dezelfde dag op de post gedaan als jij en sta dr wel gewoon op!

Tja, die postbodes, veel te veel tijdelijke krachten en parttimers...

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:06

Ik kan me voorstellen dat er bij de post iets mis is gegaan, maar 5 april was er nog ruimte dus dan moet mijn coupon zowat een week te laat zijn aangekomen!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:09

Evony schreef:
Ik kan me voorstellen dat er bij de post iets mis is gegaan, maar 5 april was er nog ruimte dus dan moet mijn coupon zowat een week te laat zijn aangekomen!

Dit is inmiddels al geen nieuws meer, dit had ik ook in Chaam en je hoort het al wel vaker, dus wanneer je hem verzend maakt nog niet eens uit (geen garantie). Daardoor zou digitaal inschrijven niet eens zo verkeerd zijn, inschrijven voorlopig bevestigen en dan versturen. Een deelnemerslijst maakt het nu wel super handig dat iedereen kan zien hoe of wat.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 23:05

Ik heb hem ook de 31e gestuurd. Gelukkig staan mijn vriend en ik er op.
Vorig jaar stond ik ook op de startlijst maar heb me toen afgemeld ivm de hitte. Hoop zo dat het dit jaar koeler is want ik heb echt zo'n typisch dier die er niet goed tegen kan

Jobke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:38

Hoi Evenony,

Vervelend. Misschien later door de post? Naar welk adres heb je hem gestuurd als ik vragen mag? Er zijn nl een aantal mensen die hun coupon naar het Landgoed hebben gestuurd en niet naar het secretariaat. Ik kom wekelijks op het landgoed, dus kan zijn dat hij dus daar tussen heeft gezeten. Wel op tijd opgestuurd, maar naar het verkeerde adres.

Jobke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:39

En ik weet niet welk nummer je staat op de wachtlijst? Een stuk of 10 vallen er altijd af, geen paniek.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:52

Ik denk dat het nog wel gaat lukken idd, laat gewoon de datum vrij hahaha dus als er genoeg uitvallen dat ik niks anders heb ;)
Ik heb geen idee meer waar ik hem naar toe heb gestuurd, neem aan gewoon het adres uit het vp maar weet het niet meer zeker.

Ik kijk net de wachtlijst nog eens, volgens mij zijn er al mensen af of niet? Want sta nu 5de en stond eerst verder naar beneden volgens mij. Dus komt wel goed :D Was alleen even balen omdat ik hem zo vroeg op de bus had gedaan en er eigenlijk gewoon zeker van was dat ik er bij zat, niet dus :Y)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:54

Ik ben er al van de startlijst van het B af met 1. Dus je bent al weer plekje gestegen. Komt wel goed denk ik idd! :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:13

Volgens mij staat Marielle ( Marielle123 hier op bokt) er ook dubbel op met haar paard Vlinder. Op de B lijst.

Jobke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:21

Ik zag al een mailtje van haar. 2 coupons binnen met verschillende gegevens. Maandag weer aanpas dag ;-)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:22

Ik denk dat ik dit jaar maar eens kom kijken in MB! Het is voor mij te warm om te rijden, dan ga ik van mijn stokkie, maar kan jullie natuurlijk wel aanmoedigen en/of groomen bij iemand! :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:24

Jobke, zo blijft er inderdaad altijd wel wat! Ik zag bij mijn naam geen HC staan, maar heb het wel op de coupon aangegeven, dus neem aan dat dat goed gaat?

Vorig jaar heb ik me afgemeld voor Maarsbergen. Niet vanwege de warmte, maar vanwege mijn zwangerschap toen :D Dit jaar is dat in ieder geval niet de reden als ik me af moet melden. haha.
We gaan er gewoon voor om hem te rijden. Mijn eerste cross weer sinds vorig jaar april. Wel B HC.