Doe er maar even mailtje achteraan, staat dat er nog 15 plekken vrij zijn in het L. Dus vast geen probleem.

Wat ontzettend balen Evony! Je schuift als ik weg ga uit het B naar het L wel weer plekje op.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Jetske_ schreef:Bo mag mee.
En mocht ik nog willen veranderen is het zo ook makkelijker. Lagere paarden klasses zitten immers sneller vol dan hoge pony klasses. Mocht ik het toch met las willen starten kan ik wss makkelijker later inschrijven, dan later inschrijven met Bo. Maargoed, ik ga er voorlopig gewoon vanuit met Bo'tje te gaan starten. De bovenstaande redenatie is voor 'nood'.
Ik zit met de najaars crossen nog een beetje in dubio: Gorssel, Neede, Diepenheim en Ysselsteyn weet ik nog niet welke ik met wie ga starten, of met toch een paar met beide, maar dan moet ik er weer een paar laten schieten.
Barchem en Hattem wil (en kan ik alleen) met Bo doen. Bathmen gaat koe sws mee. Die vier bovenstaande twijfel ik nog erg overInschrijving zijn daarvan nog niet open zover ik weet, dus ik kan er nog even over nadenken.
Evony schreef:haha eerste wedstrijd ff? Succes in ieder geval.
Ik hoop dat ik ook nog aan de start mag verschijnen, vind het een beetje raar zo maar goed is niet anders
Evony schreef:Ik kan me voorstellen dat er bij de post iets mis is gegaan, maar 5 april was er nog ruimte dus dan moet mijn coupon zowat een week te laat zijn aangekomen!