[SGW] Crosstrainingen Bronsveld Lelystad

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 17:51

Tody, blij dat het je opgevallen... Ik mis alleen even iets, ik geef toe dat hij inderdaad één wondje had, en hier baal ik nog steeds heel behoorlijk van, zeker omdat ik probeer altijd zuinig op mijn paard te zijn aangezien ik een schijthekel heb aan paarden die opengereden worden ;)

Zijn hele flanken lagen niet open, en zeker niet in het eerste rondje... Wel na het tweede rondje had hij inderdaad een wondje, aangezien ik er bijna naast lag en op dat moment per ongeluk met mijn spoor inderdaad onder mijn dekje terecht ben gekomen...

Ik weet neit wat jij allemaal heb open zien liggen, maar eenmaal thuis gekomen heb ik hem grondig onderzocht, en een hoop zweet gevonden maar, maar één bebloede vlek, en nu ik deze heb gewassen, was het vandaag weer mooi dicht, en mooi dicht gebleven na vandaag een springparcours te rijden :)

Ik heb een hekel aan een paard open rijden, en ik geloof ook dat de mensen die mij in de crosslessen hebben zien rijden dit wel geloven, aangezien ik echt probeer zuinig op mijn paard te zijn, maar mijn paard gaat mij niet op simpele hindernissen die hij eigenlijk nooit met moeite springt, een parcours lang vertellen dat hij de baas is :n Ik heb hem inderdaad aangepakt, maar je mag bij mij thuis komen kijken, hij had er één wondje van...

Blij dat je zo volwassen bent om iemand aan te vallen op internet, je had het me ook wel daar mogen zeggen... Ik schrok namelijk zelf ook toen ik afstapte van dat ene wondje.... ;) het is mij in ieder geval duidelijkd at we voorlopig nog even rustig in de crossles verder moeten oefenen voordat een heel parcours wat wordt...

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 23:57

Ik heb het je daar ook gemeld, nog voordat je besloot toch je tweede ronde te rijden. En zou niks gezegd hebben, als je er hier niet zo luchtig over had gedaan. Alleen om nog eens te benadrukken dat er m.i. iets in de communicatie tussen jou en je paard moet verbeteren. Niet om je aan te vallen, maar om een kijk op de zaken te delen. Ik hoop dat je het in je training meenemt.

__PSM__

Re: Crosstrainingen Bronsveld Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 00:49

In mijn training hoef ik het niet mee te nemen, heb hem namelijk nog nooit eerder open gereden, wel is het zo dat hij dan ook niet zo gaat staan.... ;) En ik baal er als een stekker van... Nogmaals, jij zegt dat zijn hele flanken open liggen, ik baalde er zo van dat ik hem thuis direct heb gewassen met betadineshampoo, en heb wel geteld 1 plekje terug kunnen vinden...

Als er iemand is die niet luchtig denkt over plekjes bij een paard, ben ik het, maar je moet me niet gaan vertellen dat mijn paard, zijn hele flanken open heeft liggen, want dat was zeker niet het geval, hij heeft inderdaad één plekje, en dat leek erger dan het was, want het bleek echt een minimaal plekje te zijn tijdens het wassen...

Ik denk dat er helemaal niks mis is met mijn paard en mijn communicatie, we kunnen normaliter prima door één deur samen, en hebben eigenlijk nooit zo'n gevecht als wat er woensdag was... Maar als dat er dan wel is, vind ik dit helemaal niet erg, als het nieuwe dingen zijn, maar hij nam mij gewoon nu in het ootje...

Het kan best zijn dat je mij hebt aangesproken, maar ik ben me daar op dit moment niet bewust van... Eigenlijk ben ik er nu wel klaar mee, mijn paard en ik crossen voor onze lol, en ik ben niet een ruiter die perse dingen wil, ik wil dat samen met mijn paard, maar mijn paard moet wel luisteren.... En daarbij heb ik zelfs nog wel begrip voor enge dingen :(:) Gelukkig zijn andere mensen er ook van overtuigd dat mijn paard en ik een prima communicatie hebben, alleen dat die woensdag niet helemaal was zoals het normaal is ;)

Ik heb hem iig niet bewust open gereden, en heb dit ook nog nooit eerder gedaan... En ben ook van plan om het niet snel weer te gaan doen ;)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 14:40

Ik moet morgenavond zelf aan de bak met privéles, dus kan weer geen foto's maken.
Dubbel gevoel. Zin in les.. zin in foto's maken.. hmppf. :')

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 19:07

Vandaag een oefencross in Oenkerk gereden, en morgen weer naar Lelystad!
Leuk, leuk, leuk!!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 10:04

donderdagavond voorspellen ze onweer.... Iemand enig idee hoe dat opgelost gaat worden?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 10:06

Hij ging goed gisteren Frank! :D

__PSM__ schreef:
donderdagavond voorspellen ze onweer.... Iemand enig idee hoe dat opgelost gaat worden?

Echt? := Woops.. dat zou minder zijn, ik heb die avond ook les.. Hmm..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 10:36

Ik ook.. -O-
Ach, het is nog maar woensdagochtend. Er kan nog van alles gebeuren met het weer ;)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 10:51

Dat is waar, maar toch.. kan me voorstellen dat mensen van buitenaf graag willen weten waar ze aan toe zijn. :j

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 10:57

Tja, onweer kan zo plaatselijk zijn. Dat is moeilijk nu al te voorspellen.
Ik rijd er in principe morgen gewoon heen, en dan zien we wel. Als het onweert verdwijn ik wel meteen van het veld. Het ergste dat er dan kan gebeuren is dat ik voor niets heen en weer gereden ben :D

En een buitje voor het weiland kan geen kwaad *D

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:30

Cynn_x schreef:

Inderdaad. Ze liep lekker!
Wie was jij?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 12:07

Cynn_x schreef:
Dat is waar, maar toch.. kan me voorstellen dat mensen van buitenaf graag willen weten waar ze aan toe zijn. :j

Dat is ook zo. Ik moet ook bijna een uur rijden. Check van tevoren buienradar nog wel even en verder zie ik het wel!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 15:32

Frank schreef:
Cynn_x schreef:

Inderdaad. Ze liep lekker!
Wie was jij?

Ik zat te kijken, ik had bruine chaps aan, grijs vestje met een zwart/witte sjaal. :)
Ik maak regelmatig foto's van de cross maar gisteren kon het niet, ik had daarna zelf privéles dus het kwam even niet uit.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 15:32

_Noor schreef:
Cynn_x schreef:

Dat is ook zo. Ik moet ook bijna een uur rijden. Check van tevoren buienradar nog wel even en verder zie ik het wel!

Ja verstandig! :j

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-11 22:38

Ik heb vandaag een mail van Rutger gekregen over de crosstrainingen in mei.
Ik neem aan dat jullie die ook hebben gekregen. Zo niet en wil je ook op de hoogte blijven, stuur mij je emailadres en dan zorg ik dat je op de mailing-list komt.
In mei zijn de trainingen op de volgende dagen:

op de dinsdagavonden 3, 10 en 17 mei
of
op de donderdagavonden 5, 12 en 19 mei

Oefencross bij Alice Naber in Biddinghuizen:
25 of 26 mei onder begeleiding van Roxana
(hoef je niet op te geven en kun je los van de trainingen volgen)

Er zat ook nog een foto bij van de nieuw gemaakte hindernissen, ik zal hem hier even plaatsen:
Afbeelding

Ze zijn mij nog te hoog hoor!
(Hoewel... als Roxana zegt "Spring!" zeg ik "Hoe hoog?" _O- )

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 22:42

Ah joh Marieke! Daar spring jij toch zo overheen :D

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-11 22:47

Ja, en nu dat paard nog mee! :')

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 22:48

Naar mijn mening heb ik jou wel hogere dingen zien springen hoor! :D Kan je best!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:57

@ __PSM__: Hij wilde weer niet het water in zag ik van een afstand... := ? Balen zeg!

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:49

Ik heb in de planning om 12 en 19 mei mee te rijden. Eerst nog even met mijn vervoer overleggen. :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 23:11

Heerlijk getraind én het bootje gesprongen!! :D :D

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 23:39

Nou heb ik dat weer gemist toen ik zelf aan het rijden was.. _O-

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 09:03

Cynn_x schreef:
@ __PSM__: Hij wilde weer niet het water in zag ik van een afstand... := ? Balen zeg!

Hahah klopt :P maar de rest deed hij super braaf, zelfs hele parcourtjes en lijntjes die hij nog nooit gezien had :) :D Helemaal trots op paardlief, want hij was echt heel braaf weer, en dat was wel even fijn na de oefencross van vorige week :)

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 09:03

_Noor schreef:
Heerlijk getraind én het bootje gesprongen!! :D :D

Hahah zit jij ook op bokt :D

Grappig, dan hadden we een boktlesgroepje gisteren :D Dat paard van jou is echt stoer :D

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 09:25

__PSM__ schreef:
Cynn_x schreef:

Hahah klopt :P maar de rest deed hij super braaf, zelfs hele parcourtjes en lijntjes die hij nog nooit gezien had :) :D Helemaal trots op paardlief, want hij was echt heel braaf weer, en dat was wel even fijn na de oefencross van vorige week :)

Dat is gelukkig wel heel erg fijn! :j
Sorry dat ik geen foto's heb gemaakt.. komt weer bij de nieuwe groepen in Mei denk ik..
Was nogal het lessen aan het oppakken en het uitgerekend iedere keer op de dinsdag en donderdag les, hihi..
Met mijn eigenwijze hobbelpaard haf :=