Zijn hele flanken lagen niet open, en zeker niet in het eerste rondje... Wel na het tweede rondje had hij inderdaad een wondje, aangezien ik er bijna naast lag en op dat moment per ongeluk met mijn spoor inderdaad onder mijn dekje terecht ben gekomen...
Ik weet neit wat jij allemaal heb open zien liggen, maar eenmaal thuis gekomen heb ik hem grondig onderzocht, en een hoop zweet gevonden maar, maar één bebloede vlek, en nu ik deze heb gewassen, was het vandaag weer mooi dicht, en mooi dicht gebleven na vandaag een springparcours te rijden

Ik heb een hekel aan een paard open rijden, en ik geloof ook dat de mensen die mij in de crosslessen hebben zien rijden dit wel geloven, aangezien ik echt probeer zuinig op mijn paard te zijn, maar mijn paard gaat mij niet op simpele hindernissen die hij eigenlijk nooit met moeite springt, een parcours lang vertellen dat hij de baas is

Blij dat je zo volwassen bent om iemand aan te vallen op internet, je had het me ook wel daar mogen zeggen... Ik schrok namelijk zelf ook toen ik afstapte van dat ene wondje....