Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kylyco schreef:Tijden zijn best mooi op de ochtend. Moet alleen wel vroeg heen om ervoor parcours te verkennen. En ik heb binnen 80 minuten dressuur, springen en crossen, druk programma.
Verder zie ik Mindy dan ook weer(mijn paardje die in augustus verkocht is.) Zal wel even pittig worden. Hoop dat Zissi (en ikzelf) daardoor niet te veel afgeleid worden. Want ze dressuurt als ik aan het inrijden ben. Maar we zien wel.
Heb er zin in en hoop dat Zissi wat beter de waterbak in wil dan gisteren tijdens het oefenen
annikavolder schreef:Ik ga proberen de cross rond te komen, is mijn eerste SGW wedstrijd.
Ik moet ook wel vroeg weg om voor mijn dressuur de cross te verkenne.
Hoe lang doe je er ongeveer over om de cross te lopen?
ga rond 6u thuis weg, moet 1,5uur rijden.....
Carmen85 schreef:annikavolder schreef:Ik ga proberen de cross rond te komen, is mijn eerste SGW wedstrijd.
Ik moet ook wel vroeg weg om voor mijn dressuur de cross te verkenne.
Hoe lang doe je er ongeveer over om de cross te lopen?
ga rond 6u thuis weg, moet 1,5uur rijden.....
Gewoon lekker genieten en meer dan je best doen kun je toch niet. Ik doe ongeveer een uur over het cross lopen.
Iets sneller als ik gewoon doorloop en iets langzamer als ik alle hindernissen tot op de centimeter ga bestuderen. Ligt er een beetje aan hoe er gebouwd is en hoe technisch. Als het je eerste cross is zou ik vooral goed op de aanrijdlijnen letten, kijken waar je paard gaat landen etc.

Ben erg benieuwd naar de cross.
bvw schreef:Kylyco schreef:Tijden zijn best mooi op de ochtend. Moet alleen wel vroeg heen om ervoor parcours te verkennen. En ik heb binnen 80 minuten dressuur, springen en crossen, druk programma.
Verder zie ik Mindy dan ook weer(mijn paardje die in augustus verkocht is.) Zal wel even pittig worden. Hoop dat Zissi (en ikzelf) daardoor niet te veel afgeleid worden. Want ze dressuurt als ik aan het inrijden ben. Maar we zien wel.
Heb er zin in en hoop dat Zissi wat beter de waterbak in wil dan gisteren tijdens het oefenen
Ik dacht al dat ik haar op de lijst zag staan! Wel erg leuk dat je haar dan weer ziet, moet ja vantevoren maar even knuffelen zodat je niet afgeleid bent met rijden