ik duim dat ik in juli-augustus nog wat mee kan rijden... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik duim dat ik in juli-augustus nog wat mee kan rijden...
Hoop voor je dat het snel geneest
nu hou ik het bij wandelen, want gelukkig kan ik m zelf doen. Javayo schreef:Is een rotte breuk in her ellebooggewricht, ik word dinsdag geopereerd. dan zit het wel aan elkaar gezet dus scheelt misschien voor de heling, maar ben dr f zoet mee...
Ik geef hem nu eerst een weekje of wat vrij, maar daarna moet ik m wel door iemand laten rijden, zat mensen die me willen helpen, dus ik moet even kijken hoe of wat. ik hoop over paar weken zelf weer rustige buitenritjes te kunnen maken, hij is zo braaf buitennu hou ik het bij wandelen, want gelukkig kan ik m zelf doen.

Zamero schreef:Was er niet met mijn haflinger ik stond met de trailer links naast je.
Was met mijn paard
Gelukkig, hopen dat het vanavond goed eruit ziet

, ik begreep dat jullie het niet helemaal droog hadden gehouden....wij wel en wel fijn gereden, afsprong(etje) lukt dus niet blijft even een raadsel waarom niet, gek
.....dat enge heksenoog waarvan ik verwacht had dat ze niet zou doen doet ze dus gewoon, ze bukt niet eens
ik dus wel!

Citaat:Gezellig dat kom ik je vast wel tegen welke dag start je.
.......... misschien bij veel oefenen durft ze uiteindelijk[
gister ging ik er schuin op en eraf nadat ik een flinke "aanloop" had genomen bij de volgende keer er recht op (sprong) maar ze ging er nooit meer af
Het is wel lekker weer iig.
Op de 80 hadden we een balk en een weigering en op de 90 sprong hij weg voor het publiek, waardoor ik even een volte moest rijden om weer goed uit te komen bij de hindernis en waren we eerste. Erg leuk dus, want ik wil graag starten met springen, moet alleen nog wat meer vertrouwen krijgen.