De rest gefeliciteerd met de punten/prijzen/goed gevoel! 
Nou vandaag Adin dr crossdebuut! Dressuur prut zoals verwacht, inrijden viel nog best mee, maar in de ring te veel spanning. Sprong 4 keer aan in galop en ging in het begin als een slang door de ring
Op het laatst nog wel wat fijner, 165 punten, kon ik me wel in vinden. Springen simpel foutloos, DA hartslag 60. Cross in, voelde echt super fijn aan
1 en 2 gingen fijn, bij heksenoog kwam ze wat terug, maar deed ze wel. Waterstroomhindernis rechtdoor, weer fijn. Toen superstoer over de punt
paddestoel ook fijn. Maar toen de dubbel die vond ze niet zo leuk, 2 stops
Sloot dr zelf ook niet genoeg op. Houtstapel en kikkerpoel wel weer fijn. Bij 11 had ik van te voren al bedacht alternatief te nemen, ging ook fijn, 12 ook. Lijntje 13/14/15 ook erg mooi! Boom voor het water 1 stop, had meer moeten rijden. Daarna wel, water zelf ook. Toen de opsprong+hindernis en hindernis op de bult en de laatste gingen ook erg fijn! Dus al met al erg tevreden voor het debuut, echt een paar hele stoere sprongen ertussen. Op die weigeringen na nergens twijfel en idd juist de brederen sprongen ginggen het fijnst. Stijlpunten zagen er ook goed uit, één 8 rest 7ens.
Wat een mazzel hadden we met het weer zeg! Paar keer regen, maar toch het meest blauw

Dinnetje over de punt:

En H14

Ik ben zo blij met Sofie! Wat een heerlijk beest.
.