Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AnkeVivaldi schreef:jollyjoker als jij toevallig bij deze beschrijving hoorde
2-bruin paard gouden frontriem ?? opvallende bruine suede cap ??zwart dekje in zadelvorm,bruine kleding beige rijbroek, bruin tuig en laarzen.
heb ik ook een foto van je
AnkeVivaldi schreef:Ik kan ook verder geen nummer zien op de foto, kan wel zien dat het een iets oudere vrouw is (iniedergeval geen jonge)
rowo schreef:_Sim_ schreef:Jemig, wat leggen jullie de lat hoog voor jezelf zeg!
Wees eens tevreden met een fijne rit! (zeg niet dat je dat niet bent maar het is maar een hobby hoor!)
Prijzen, winstpunten zijn leuk maar lol hebben en fijn kunnen rijden telt toch net zo goed mee?
Dit is bericht is niet bedoeld om af te katten of l.ullig te doen, of persoonlijk naar iemand, maar een uiting van mijn mening.
Hehe![]()
Nu zo voor een eerste cross ben ik mega tevreden over de cross (niet het springen, want daar reed zelf beroerd en heb ik de finisch halen aan mijn paard te danken). Maar ik kan absoluut niet elke cross weer tevreden zijn met een stop en alleen goed gevoelIk train niet om steeds in de middenmoot te eindigen. Ik train om bovenin mee te kunnen rijden. En ja het is gewoon hobby, maar er moet ook gepresteerd worden anders gaat voor mij de lol eraf.
rowo schreef:Zijn alle hindernissen op het veld nu ook allemaal al weer weg? Dat is wel erg snel zeg...
weule schreef:rowo schreef:Zijn alle hindernissen op het veld nu ook allemaal al weer weg? Dat is wel erg snel zeg...
yes, op 1 of 2 na is alles opgeruimd, hele dag met circa 25 mensen bezig geweest, stuk of 8 tractoren, auto's, aanhangers etc... etc....
(Tussendoor thuis nog gras moeten schudden/harken/balen maken) en nog 1 gereden en 1 gelongeerd... dus wel behoorlijk op)
Zo'n weekend hakt er flink in!