[SGW] SGW Diepenheim - verslagen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 17:36

MOTJE @ ik heb op jou email een 6 tal foto's van jou gestuurd van de waterbak.... ;) toi toi toi :D

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 17:41

Bedankt!!!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 17:52

CARMEN @ kom er net achter via de uitslagen dat jij nr 61 had dan heb ik foto's van jou in de waterbak.

jollyjoker

Re: SGW Diepenheim - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 18:21

Ik was 45!!!

AnkeVivaldiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 18:28

jollyjoker als jij toevallig bij deze beschrijving hoorde
2-bruin paard gouden frontriem ?? opvallende bruine suede cap ??zwart dekje in zadelvorm,bruine kleding beige rijbroek, bruin tuig en laarzen.
heb ik ook een foto van je :P

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 18:52

mijn verslagje dan ook maar even.

dresuur 182.. jury zegt: je paard heeft heel erg last van de modderige bodem.. hij loopt in de galop soms wat moeilijk,
het lijkt soms wel een draver.. maar normaal op goeie bodem loopt je paard wel beter tog? ahahah :+
Ik heb maar niks gezegd, alleen dat ie normaal natuurlijk altijd goed loopt.! :+ ahahahaah

springen 1 balkje
cross ging fijn, zo het brugje over en alles gesprongen.. alleen op het water weer bovenop de rem. en ik kan dat niet uitzitten.\
hoe goed ik ook achterover zit. ik viel boven op de boom eraf.
heb gelukkig niks.. alleen klein blauw plekje en wat spierpijn..
maar baal als een stekker dat mijn paard nu weer dr zin heeft gekregen.. en je kan het dus niet afmaken.

verder nog even gezellig gekletst met wat bokkers. mandy, mistid, bianca, en marieke.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 19:33

AnkeVivaldi schreef:
jollyjoker als jij toevallig bij deze beschrijving hoorde
2-bruin paard gouden frontriem ?? opvallende bruine suede cap ??zwart dekje in zadelvorm,bruine kleding beige rijbroek, bruin tuig en laarzen.
heb ik ook een foto van je :P

nee 45 jollyjoker is niet van deze omschrijving, zij draagt andere kleding en cap... ;) Die beschrijving die jij van mij overneemt en ook een foto van hebt (kan ik het rugnummer niet van lezen), jij misschien wel op jou gemaakte foto ??ik heb daar 3 foto's van nl.

AnkeVivaldiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 19:49

Ik kan ook verder geen nummer zien op de foto, kan wel zien dat het een iets oudere vrouw is (iniedergeval geen jonge)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 19:54

Waarschijnlijk hebben jullie het over Monique van der Hoeven. Zei had nr 49. Crosst in het bruin beige. Als je kijkt bij de Leliaard zijn foto's staat ze er ook op. Ze is inderdaad wat ouder.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 19:59

AnkeVivaldi schreef:
Ik kan ook verder geen nummer zien op de foto, kan wel zien dat het een iets oudere vrouw is (iniedergeval geen jonge)

Oh oh, als je nu maar niemand tegen de schenen schopt ;) .

rowo schreef:
_Sim_ schreef:
Jemig, wat leggen jullie de lat hoog voor jezelf zeg!
Wees eens tevreden met een fijne rit! (zeg niet dat je dat niet bent maar het is maar een hobby hoor!)
Prijzen, winstpunten zijn leuk maar lol hebben en fijn kunnen rijden telt toch net zo goed mee?

Dit is bericht is niet bedoeld om af te katten of l.ullig te doen, of persoonlijk naar iemand, maar een uiting van mijn mening. Y;(

Hehe :+

Nu zo voor een eerste cross ben ik mega tevreden over de cross (niet het springen, want daar reed zelf beroerd en heb ik de finisch halen aan mijn paard te danken). Maar ik kan absoluut niet elke cross weer tevreden zijn met een stop en alleen goed gevoel :n Ik train niet om steeds in de middenmoot te eindigen. Ik train om bovenin mee te kunnen rijden. En ja het is gewoon hobby, maar er moet ook gepresteerd worden anders gaat voor mij de lol eraf.

Ik moet eerlijk bekennen dat bij mij ook wel een beetje de jus van het geheel is, dat er een competitie in zit en dat het dus mogelijk is om te winnen :P . Tuurlijk ben ik blij als ze een lekkere cross hebben gelopen (en veilig over de finish gekomen zijn!), maar het maakt het extra als ze dan met een prijs naar huis kunnen gaan.

Net een klein buitenritje met Giga gemaakt: nou ze heeft niets geleden van gisteren: ze was zo fit als een hoentje. Vooral op de terugweg := . Duidelijk dus dat ik meer spierpijn van het gesjouw heb overgehouden dan zij van het crossen :Y) .

Wat ik ook nog even wil zeggen: ik vond de cross super leuk aangekleed! Wat een werk was er in gestoken: vlinders aan de kant, koetjes, spinnewebben en ga zo maar door. Heel erg leuk!!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:01

muts_marijke schreef:
Waarschijnlijk hebben jullie het over Monique van der Hoeven. Zei had nr 49. Crosst in het bruin beige. Als je kijkt bij de Leliaard zijn foto's staat ze er ook op. Ze is inderdaad wat ouder.

als jij haar kent kunnen wij de foto's naar jou sturen ??

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:04

@ Bianca ik ken haar inderdaad. Je mag ze wel sturen dan ga ik ze doorgeven in Barchem of Bathmen. Ik ga je even een PB sturen voor mijn email adres.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:12

@ Bianca ik heb je een pb gestuurd is die over gekomen? Omdat ik hem ook nog een keer kreeg

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:15

muts_marijke schreef:
@ Bianca ik heb je een pb gestuurd is die over gekomen? Omdat ik hem ook nog een keer kreeg

Ik heb niks ontvangen, maar jou nu terug gemaild.. ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 20:35

Ik heb de foto's van Bianca binnen. Nu nog die van evenenmentenfoto.nl en dan ga ik een topic maken.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:44

zozo, jij bent er enthousiast mee rowo!!

de hele cross is nu weer afgebroken, alles is opgeruimd, wel lange dagje geweest, eigenlijk bijna de 3de dag op rij dat ik er bijna 12 uur lang aanwezig was.

bedankt voor de vele complimenten over de cross en de aankleding!! erg leuk om te horen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 20:45

Zijn alle hindernissen op het veld nu ook allemaal al weer weg? Dat is wel erg snel zeg...

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:49

rowo schreef:
Zijn alle hindernissen op het veld nu ook allemaal al weer weg? Dat is wel erg snel zeg...

yes, op 1 of 2 na is alles opgeruimd, hele dag met circa 25 mensen bezig geweest, stuk of 8 tractoren, auto's, aanhangers etc... etc....

(Tussendoor thuis nog gras moeten schudden/harken/balen maken) en nog 1 gereden en 1 gelongeerd... dus wel behoorlijk op)

Zo'n weekend hakt er flink in!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 20:50

Pff... das idd wel erg zwaar ja. Maar t is allemaal goed verlopen en er zijn geen ongelukken gebeurd.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:55

Tjeempie Weule! Dat is pittig. Hopelijk volgend weekend lekker uitrusten!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:01

Jeetje Jeroen, jij slaapt morgen dus heerlijk uit?

Jeetje Marielle, wat ontzettend jammer! Ik wilde je nog opzoeken om te vragen hoe je had gereden, maar kon je niet meer vinden. Wat is jouw vriend een grapjas zeg :+

Ik ga ook zeker voor prestaties maar die hoop ik over een paar weken te behalen. Gister was een oefenrondje.

Marieke, we hebben hartelijk om jou gelachen in het springparcours! Otto komt niet zo lekker uit op de oxer en jij gaat zo'n beetje in de slappe lach over de sprong. Leuk om naar te kijken!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 10:43

weule schreef:
rowo schreef:

yes, op 1 of 2 na is alles opgeruimd, hele dag met circa 25 mensen bezig geweest, stuk of 8 tractoren, auto's, aanhangers etc... etc....

(Tussendoor thuis nog gras moeten schudden/harken/balen maken) en nog 1 gereden en 1 gelongeerd... dus wel behoorlijk op)

Zo'n weekend hakt er flink in!

slaap lekker dan maar :z

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 11:59

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-10 13:03

Ik ben benieuwd wanneer de rest komt. Heb mijn foto's nl nog helemaal niet gezien.

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 13:10

mistid: wahaha ja hij spoort soms niet.. :+ maar hij vond tog dat ik goed gereden had.. <3