Josewoos hopen dat je volgende week toch nog mee kan doen met je paardje
josewoos
Geplaatst: 10-10-10 18:55
Ik denk het wel!! Gister liep die al stukken beter en vandaag eigenlijk niks meer aan hem te zien. Vandaag toch nog een dagje rust gegeven en morgen klim ik er weer op
Ik heb er al ontzettend zin in, Broekelo dit weekend was geweldig dus dat was al een leuke voorproef voor Laren. EN het weer belooft ook goed te zijn!
josewoos
Geplaatst: 10-10-10 19:28
@ Askazita, Helaas wij zien elkaar dan niet, ik rijd zondag mee @ Jantine, dit is zeker een leuk idee! Al verwacht ik die niet te winnen hoor, maar ik ga zeker wel bij de stand kijken of er leuke foto's van mij met m'n fjord geschoten zijn We zijn nu ook makkelijker te herkennen, mijn fjord loopt nu met sterren op zijn kont http://i55.tinypic.com/157oqp1.jpg
Helaas ga ik jullie niet aan de paarden herkennen! Ik zal de hele dag binnen op het secretariaat en rekenkamer zitten.
Heb helemaal zin om allerlei leuke extra´s te bedenken als prijsjes en verlotingen e.d
wwr
Geplaatst: 10-10-10 19:43
We komen gewoon bij jou betalen Niet dat ik dan weet dat jij het bent Maar heb je 2 jaar geleden toevallig de prijzen uitgereikt aan de kampioenen? Of de wisselbeker weer terug in ontvangst genomen?
Nee helaas! Ik doe dit jaar alles voor het eerst. dus word nog wel een beetje in het diepe gegooit. probeer het zoveel mogelijk naar ieders zin te doen, maar dat valt nog niet altijd mee.
Ik heb in ieder geval donker haar een een mooi rond zwangerschapsbuikje! haha
Tientjeh leuk dat je allemaal extra prijsjes aan het bedenken bent, je bent er maar druk mee. Als ik je zie zondag zal ik wel melden dat ik van Bokt ben
Jantine, ik herken je denk ik zowiezo wel! Je had bij mij thuis de wisselbeker opgehaald haha!
josewoos
Geplaatst: 10-10-10 19:54
@ _sas_, fjordenpowerrrrr @ Jantine, er zulen vast niet veel zwangere vrouwen met donker haar bij het secretariaat zitten, dus waarschijnlijk zal je de hele tijd horen "hoi, jij bent Jantine? Ik ben .... van Bokt" Jij bent natuurlijk veel herkenbaarder
Donderdagavond komen de definitieve lijsten. Het kan dus zijn dat de tijden nog iets naar voor of achter worden geschoven. Het zal niet veel doen, maar voor de zekerheid even checken graag!
Zooooo, ik moet echt vroeg mijn bed uit!!!! Half tien dressuren, dus dat is negen uur erop dus dat is half negen daar zijn dus dat is 6 uur van stal weg.....
Oef, je moet er wel iets voor over hebben zeg......
Ik heb je net ook nog gemaild met een verzoek qua tijden. Heb zelf al even voor je gekeken wat er eventueel mogelijk is.
Hoop dat het de hele week zo'n weer blijft, en dat we er een mooie zondag van gaan maken
greefje1
Geplaatst: 11-10-10 13:39
@ tientjeh, gewoon een vraagje; doen ze eigenlijk prijs per ring of prijs per cat. of klasse? niet dat me dat echt uitmaakt want het is altijd super geregeld daar!