@bianca...sorry dat ik trouwens niet naar je ben komen kijken...ik was zeikenat en geen zin meer om helemaal naar het dressuurterrein te lopen...volgende keer!!??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
. Ze pakte alles super goed aan en zonder twijfels!
.
Evie_Bandido schreef:Wat ik trouwens onwijs sneu vond was dat er een amazone, die finishte toen ik aan het losrijden was voor de cross, na de laaste hindernis maar voor de finfish van haar paard afviel, wat er precies gebeurde weet ik niet.
Ze hadden geloof ik niets, maar waren volgens mij foutloos rond en nu 5 meter voor de finish gedisqualificeerd.

. Zo zenuwachtig, ik ken mezelf niet terug
. Crossen met Yoeri is einde verhaal denk ik. De eerste cross is al omgezet en de andere wordt denk ik afgemeld.
Stylpunten kun je ophalen bij de uitslagen, vermoed dat jij dat dus niet gedaan hebt, daar staat wellicht je commentaar, wij kunnen vanaf hier nooit zien of weten wat jij anders had moeten doen. Het is wel een cijfer om goed over na te denken en wellicht een goede instructeur vragen of je fouten hebt, want die hebben we allemaal..
helaas nog iets te krap dus...
en ik heb nog wel zo leuk met je staan kletsen maar daarna idd niet meer gezien of gehoord hoe je cross ging wat enorm balen.
ik heb je idd niet meer gezien...helaas...volgend jaar dan maar...
.......
sterkte meid.
maar heb een topdag gehad !!!!!
ook al was ik meerdere malen zeiknat...

je moet oppassen he, je hebt een goede klap gemaakt.
. De cross begon fijn. Eigenlijk paktte ze alles fijn aan. Het verliep al vloeiender dan in Wieringerwerf. Toch blijft het lastig om haar passend bij elke hindernis te krijgen. Ik sta nog zo ingesteld op Mindy(m'n vorige paard). Die kon mega vroeg afgaan. Maar Zissi prutst er dan altijd nog een pas bij. Dus dat is iets om aan te werken. We waren foutloos en met behulp van m'n horloge net niet te snel. Uiteindelijk 7e