Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Zoncorde vindt dat maar enge dingen. Maar volgens Alice Naber is hij niet meer kijkerig zodra hij echt aan het werk mag. 't Is een kwaliteitspaard
! Groot compliment en tot nu toe heeft ze gelijk. In het springparcours kijkt hij nergens naar, behalve toen er een struik omwaaide door de wind en hij er bijna over struikelde.
.
bij de BB pony's mag als eerste starten van de pony''s
Kan ook dat ik het helemaal verkeerd heb hoor
en aangezien we het ook voor de lol doen en toch niet voor de prijze gaan kan het gewoon
Vind ook gewoon dat het moet kunnen
Zondag rijden we om half 8 weg van stal, goed te doen dus.
Wat een luxe!
heleenxx schreef:Oei, ik zag net ook het weerbericht.![]()
Veel droge kleren mee dus. De cross zal wel gaan, maar het dressuurterrein vond ik 2 jaar geleden ook al zo dramatisch. Toen had de boer volgens mij net die ochtend zijn koeien uit de wei vandaan gehaald en daar waren lukraak wat bordjes in gezet. Ik kan me veel modder en koeienvlaaien herinneren...![]()
. 
misschien kan ik nog even een klein goed woordje doen

En als het goed weer is neem ik mijn camera mee.
Vind het ook niet erg moet ik zeggen. Nadeel van multivlaai vlaaien is dat je er zo dik van wordt, dat kunnen we de paarden ook niet aandoen. Mootje schreef:Noureyev, hoe laat denk jij in Lisse te zijn? Je kan met mij meelopen (als je dat leuk vind) Ik ben rond half 6 bij Puntenburg!
en de reistijd zonder file is 30 min.