Tody schreef:Paarden klasse L. Lang geleden dan ik in Gorssel heb gereden. Was toen wel erg mooi, hopelijk nog steeds. Zijn er dit jaar ook weer concoursstallen in de binnenbak? Ideaal, was dat.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
x_joyce_x schreef:vorig jaar wel misschien dit jaar ook weer!?
Tody schreef:Paarden klasse L. Lang geleden dan ik in Gorssel heb gereden. Was toen wel erg mooi, hopelijk nog steeds. Zijn er dit jaar ook weer concoursstallen in de binnenbak? Ideaal, was dat.
Maar ga zaterdag alvast lekker rondkijken.

Sannnn schreef:Zoeken ze nog hindernisrechters (voor de zaterdag dan)? Weet je dat ReneeMonty?
Er is zat te doen en zoals met de hindernissen niet iedereen heeft de tijd om de hele dag er te zitten. Dus meestal zijn er meerdere mensen nodig om elkaar af te lossen.
Beloof alleen niks want weet nog niet of ik het parcour een paar dagen eerder ga lopen/bekijken. Trouwens geen molenwiek dit jaar heb het gevraagd want ik had die hindernis twee jaar geleden. Wat een ellende zeg bijna iedereen ging de fout in.
Stond toen ook wel erg moeilijk in dat open veld vorig jaar was hij heel anders neergezet en ging het beter.
Het heeft de hele dag gegoten van de regen hier, hopelijk is de bodem tegen de tijd van de cross weer goed. Moet het alleen niet zulk weer blijven...