Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
*
En er zit ook een voedingsadvies bij, en het is wel handig voor de wormenspuiten!
Ik ga altijd naar Stroe, want vanaf daar ken ik het gebied redelijk goed! Ik heb dit paardje ook al een keer meegehad!
Simmie schreef:Dank je. Ik heb toch maar geluk dat ik op de Veluwe woon.
.
, alsof je keihard in haar mond loopt te sjorren. Nu had Jer op zijn tong gebeten, dus daar kon ik sowieso weinig aan doen, maar balen is het wel. En dubbel
voor jou omdat je al dacht dat je vakantie had 
), die zat ook voor mijn nummerbord
. Mazzel gehad denk ik. Wel een beschikte agent zo te lezen! maar ben het met je eens dat ze beter boeven kunnen gaan vangen. Leuk dat je Jacksons papa hebt bezocht! Simmie schreef:Dank je. Ik heb toch maar geluk dat ik op de Veluwe woon.
Pfff.. je hebt inderdaad geluk!! Lijkt me zalig om daar te wonen! Veel plezier!!
.
. Die loopt wel weer lekker op het land, op tijd naar binnen vandaag.
), gaat hij vandaag of morgen toch echt even in bad
.

?
Hopelijk wordt ze snel weer beter.
Wij gaan zowat elke vakantie richting Veluwe, maar er altijd zijn lijkt me net ietsje beter 
Winaar van dat rondje had 1 balk, ik was 2e met 2 balkjes, maar mijn parcour ging wel heel fijn. !ste balkje gewoon net niet genoeg ritme en de tweede (op de laatste hindernis) was echt een pechbalkje. Tweede parcour wilde niet zo. Daar waren we 5e, het was een progressief parcour en we hadden balken op hindernis 7 en 8
. Was uiteindelijk nog 3e (van de 3 die 2 parcoursen gesprongen hadden zonder uitgebeld te worden in een van de twee of beide) ..