Gaaf Marjan dat jullie veulen naar de veiling mag! Ai dat is idd vervelend Roos! Waarvoor doe je dan wegen Mo? Dat hebben wij serieus nog nooit gedaan.
Ik heb net al gereden, ga zo met mijn zusje mee naar de regio in De Wijk. Die moet L1 dressuur starten met Yoeri. Als ze finale heeft (in de namiddag) gaat het allemaal heel krap, want ik moet daarna groomen in Oostwold. Ik mag dus weer heel wat van Nederland bewonderen, gezien De Wijk op de grens Drenthe-Overijssel ligt, en Oostwold in Groningen tegen Dld aan
gr_roos
Geplaatst: 12-08-10 08:30
Zo jaloers simmie.......
Werd vanochtend wakker en dacht dat het zondag was. Moet nog 2 dagen en dan heb ik vakantie, maar het was wel even een tegenvaller dat het donderdag was
Sim
Geplaatst: 12-08-10 08:33
Sorry Roos....
mistid
Geplaatst: 12-08-10 08:35
Simmie schreef:
Dank je. Ik heb toch maar geluk dat ik op de Veluwe woon.
Ja! Ik heb laatst in Ede gereden, door het bos en over de hei, dat was echt leuk
Mistid, Ik wil wel eens weten of ik legaal met mijn trailer rijd En er zit ook een voedingsadvies bij, en het is wel handig voor de wormenspuiten! Simmie, Ik ben niet te beroerd om voor een buitenrit naar de Veluwe te rijden Ik ga altijd naar Stroe, want vanaf daar ken ik het gebied redelijk goed! Ik heb dit paardje ook al een keer meegehad!
mistid
Geplaatst: 12-08-10 08:37
Mootje schreef:
Mistid, Ik wil wel eens weten of ik legaal met mijn trailer rijd En er zit ook een voedingsadvies bij, en het is wel handig voor de wormenspuiten!
Ahh op die fiets . Idd wel handig voor de wormspuiten!
Goedemorgen, Ik ben weer een klein beetje bijgeslapen, dat scheelt alweer een hoop. Maar ben blij dat ik niet ga starten vanavond. Dat komt van de winter wel weer! Eerst lekker verder doortrainen, wellicht dat ik dan geen stop hoef in te lassen als we naar de Z2 overgaan
Simmie schreef:
We wachten (on)geduldig op een uitnodiging Simmie .
@ Mootje: had nog niet gereageerd op je foto, sorry. Zit er behoorlijk dik uit, maar gelukkig geen bloeduitstorting/blauwe plek, voorzover ik kan zien. Hoe gaat het er vandaag mee? @ Marjan: gefeliciteerd met je veulen! Goed zeg. Ik wist niet dat ze voor de provinciale gekeurd moesten worden?? Is dat altijd zo en in elke provincie? @ Roos: inderdaad , alsof je keihard in haar mond loopt te sjorren. Nu had Jer op zijn tong gebeten, dus daar kon ik sowieso weinig aan doen, maar balen is het wel. En dubbel voor jou omdat je al dacht dat je vakantie had @Mootje: wel grappig om je paard te laten wegen, misschien moet ik dat ook eens organiseren op stal. We gaan als het goed is sowieso de mest even laten onderzoeken i.v.m. wormen. @ Corien: balen zeg dat je bent aangehouden. Ik heb 5 jaar lang met afneembare trekhaak gereden (kreeg hem er niet meer af ), die zat ook voor mijn nummerbord . Mazzel gehad denk ik. Wel een beschikte agent zo te lezen! maar ben het met je eens dat ze beter boeven kunnen gaan vangen. Leuk dat je Jacksons papa hebt bezocht!
WolinLotte
Geplaatst: 12-08-10 09:31
Simmie schreef:
JALOERSSSSS... Pfff.. je hebt inderdaad geluk!! Lijkt me zalig om daar te wonen! Veel plezier!!
@Mootje: Wat leuk, zo'n paardenweegschaal!! Wist helemaal niet dat zo'n 'rijdende' weegschaal bestond! .
Wacht op een telefoontje van de dierenarts over de bloeduitslag van Wolin . Die loopt wel weer lekker op het land, op tijd naar binnen vandaag. Beer stinkt nog naar een vieze zwarte sloot en aangezien hij zaterdag met de hele familie op de foto gaat ( ), gaat hij vandaag of morgen toch echt even in bad .
@Noor: Barcelona, wat gaaf!! En stoere foto van Jer! @Sann: gave foto! @Simmie, je stiefpaard is leuk!!! @PB: Het ziet er goed uit! Rij je nooit met martigaal? @Marjan, hoe gaat het nu met je werk?? Stoer plaatje met 450 paardjes @Vief: @Billy: Mythy is je 2* paard waar je vorig jaar mee reed met die clinic van Darren? @Caro: jammer van je 2 balken! @Bianca, goed gasgeven met die jonge paarden! Bari heeft dat ook nodig anders gaan ze alleen veeeeeeel te hoog springen en blijft dan hangen in de lucht. Niet echt fijn met oxers. @Mootje: auw
Lees iets over Enjoy the Ride, ik doe mee met de 25 km in Epe.Ga samen met mn zusje
@Lotte: long time no see!! Beer is geweldig! Arme Wo, hopelijk knapt ze snel op! @Noor: tong erg kapot?? @Corien, wat een onzin zeg! Wat voor auto reed je dan? Cool van Jackson zn pappie!
@ Karen, nee valt wel mee, maar zo'n wondje bloed natuurlijk als een tierelier dus het ziet er dan erger uit! Plus dat ie een stukje lip heeft meegenomen op een of andere manier dus als ik mijn S&T erin hang, heb ik kans dat dat steeds schuurt. En dat is natuurlijk gewoon zielug.
bianca1980
Geplaatst: 12-08-10 10:56
Marjan @ ik was ook springen in Ermelo in de BB en als 5 e in de B zijn we elkaar dan tegengekomen ??
Karen: Nee rijd Het echt zonder. Heb laatst op aanraden van Lucinda het wel geprobeerd, maar dat werkte alleen maar tegen. Moet nog wel een ander borsttuig voor hem. Hij is uit de devoucoux gegroeid.
@Bianca, wij moeten volgende week pas in Ermelo. Wij waren hier in de buurt oefenspringen op een witte zandbodem met erg kijkerige hindernissen om het paard wat te laten zien.
Irritant he, zag het net ook al.. Wat wil ie eigenlijk?
_Noor
Geplaatst: 12-08-10 11:24
Geen idee, maar nu is mijn bericht weg en die van Marcus staat er nog? Zal wel weer wat fout gedaan hebben. Edit: never mind
Jetske
Geplaatst: 12-08-10 11:52
Noor: lekker hoor! Wanneer ga je? Ruige foto Sann, PB en Simmie: Ook een mooie foto's! Wat ik van de foto's heb gezien echt een mooie oefencross, ga ik onthouden voor volgend jaar. Vief: Vervelend dat alles je tegen zat. Lielle: ahh wat lief Carolien: Zonde van je 2 balkjes. Mirthe: Jammer van je balkje, wel leuk om daartussen te rijden zeker ? Lotte: Arme Wo Hopelijk wordt ze snel weer beter. Noor: Balen Corien. Wel leuk dat je bij Jack's Papa bent geweest! Simmie: Ook hier jaloezie Wij gaan zowat elke vakantie richting Veluwe, maar er altijd zijn lijkt me net ietsje beter
Van het weekend had ik springwedstrijd (ZH kampioenschappen) Er werd behoorlijk slecht gereden. Van de 9 in de M, zijn er het eerste rondje 6(!) uitgebeld Winaar van dat rondje had 1 balk, ik was 2e met 2 balkjes, maar mijn parcour ging wel heel fijn. !ste balkje gewoon net niet genoeg ritme en de tweede (op de laatste hindernis) was echt een pechbalkje. Tweede parcour wilde niet zo. Daar waren we 5e, het was een progressief parcour en we hadden balken op hindernis 7 en 8 . Was uiteindelijk nog 3e (van de 3 die 2 parcoursen gesprongen hadden zonder uitgebeld te worden in een van de twee of beide) ..