[SGW] SGW Maarsbergen - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: SGW Maarsbergen - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 12:22

Nu je het zegt! Er zat inderdaad een meneer met een hele grote lens naast de hindernis-jury :D Weet je ook wanneer ze online komen?

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 12:25

helaas niet.. 'binnen enkele dagen' zoals op de site ook staat. Heb me erg moeten inhouden niet een mailtje te sturen met 'wanneer dan'? :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 12:55

Irene2 schreef:
helaas niet.. 'binnen enkele dagen' zoals op de site ook staat. Heb me erg moeten inhouden niet een mailtje te sturen met 'wanneer dan'? :D

hier nog zo een !!! kan niet wachten.....had hem idd zien staan bij de tafel alleen toen schoot Bull er de eerste keer voor weg... :D

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 13:01

vind het ook mwel tof dat hij bij de picknicktafel stond. je krijgt zo vaak waterbakfoto's, die zijn in de B niet heel boeiend meer.
Heb er al zo'n 8 van denk ik. dus ben ook erg benieuwd naar de picknicktafel foto's :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 13:37

Ben ook benieuwd, inderdaad leuker dan weer een waterbak foto! Ik heb helemaal niemand zien staan, ben redelijk blind als ik aan het rijden ben. :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 13:39

Net als Bianca had ik even de tijd om rond te kijken, aangezien mijn paard zo'n 20m voor de hindernis de ankers in ging. Kijken kan ik wel in de cross, ademen tijdens de cross kan ik nogsteeds niet ;(

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 13:43

Ik ben alleen blind en doof :D Ademen lukt nog net wel. Ach, we hebben allemaal wel wat.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 13:53

ik heb toch ( :o ohoooo) even een net mailtje gestuurd of de beste man een indicatie kan geven :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 13:57

Irene, foei ;)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:03

Eigen schuld, dan moet hij ons maar niet zo martelen. ;)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:04

De beste man is misschien nog wel aan het bijkomen van het voetbal kijken :+

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:05

haha, erg he! Is een beschaafd mailtje, heb er netjes in gezet dat we met een aantal bokkers erg nieuwsgierig zitten te wachten :+

haha Karen, wie weet :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:05

Dat is lekker, ga je ons erbij betrekken _O-

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:06

ik durf de klappen niet in mn eentje om me te nemen! :') :')

*gaat nu weer aan het werk*

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:13

ik ben ook wel erg nieuwsgierig! Wiso sprong heel fijn op de picknicktafel dus ben nu nog nieuwsgieriger :D

Weet trouwens iemand waar de stijljury's zaten? Jullie letten immers ook op de fotograven :P

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 17:18

Mootje schreef:
Dat is lekker, ga je ons erbij betrekken _O-

hahah... :D nou heeft BOKT het gedaan... _O-

TanteCay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 18:30

EvelienH schreef:
Ik ben alleen blind en doof :D Ademen lukt nog net wel. Ach, we hebben allemaal wel wat.

Haha dat heb ik dus ook. Het enigste wat ik zie is de hindernis en het pad wat ik moet nemen. Voor de rest merk ik helemaal niks. :o

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 19:09

Mootje schreef:
Net als Bianca had ik even de tijd om rond te kijken, aangezien mijn paard zo'n 20m voor de hindernis de ankers in ging. Kijken kan ik wel in de cross, ademen tijdens de cross kan ik nogsteeds niet ;(

daar heb je speciale programma's voor voor op je ipod/mp3 speler...gaat ongeveer zo..adem in-adem uit-adem in enz enz. :D

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 19:23

TanteCay schreef:
EvelienH schreef:

Haha dat heb ik dus ook. Het enigste wat ik zie is de hindernis en het pad wat ik moet nemen. Voor de rest merk ik helemaal niks. :o

he gelukkig, ik ben niet de enige zo te horen :))

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 21:57

Mootje: Dat vergeten om adem te halen had ik ook, inclusief licht worden in je hoofd en het gevoel hebben dat alles heel snel gaat terwijl je in een slakkengangetje gaat :+ .
Ik heb hier op bokt de perfecte oplossing daarvoor gekregen ;) : Gewoon uitgebreid je paard met je stem belonen als hij een hindernis fijn springt, paard blij en jij haal dan gelijk adem :Y) .

ik ben toch stiekem ook wel erg benieuwd naar die foto's, en kan er echt niet tegn dat ik niet weet wanneer ze er opkomen :o .

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 23:37

PolleMaster schreef:
ik krijg ze ook niet geopend :\
en zo oud ben ik niet :')

btw;
mijn verslagje even snel;
dressuur ging best aardig, punten wou ik nu dus even bekijken maar lukt niet..
springen 1 balkje op 9A (ik was weer ongelovelijk aan het prutsmutsen)
en de cross, begon super fijn,
alleen ik snapte sws waar al die fouten op de huisjes vandaan kwamen.
maar ook mijn leuke paardje had zn dag niet ofzo, 2 stops op 4A.. heel vreemd normaal heeft hij nooit problemen met huisjes!
maar goed, ik balen, keihard aanmoedigen (schreeuwen :o ) en hij kwam naar de overkant, 5/6/7/8/9 appeltje eitje, net als 1/2/3 - vond het sws geen super indrukwekkende cross eerlijk gezegd.
maar nog altijd dacht uk er anders over, en hij deed de boom voor het water niet.. na de 1e stop door het water gestapt, en toen ng een keer aangereden, ik was er van overtuigd dat hij het nu wel zou doen.. mooi niet dus. en omdat ik zo dom was niet aftegroeten hebben we weer lekker -2 -O-
en boven dien gedroeg ik me ook nog eens lekker kinderachtig tegen mn paard #) _-:( heb zo snel mogelijk weer goed gemaakt met hem :o
snap nog steeds niet waarom hij zo raar deed gister, de ene week sta je dikgedrukt in de paardenkrant vanwege de goede prestaties en de andere week krijg je dit :?
misschien iets te veel geweest én oudkarspel én vlietland én maarsbergen.

goed, hoe moet je die lijsten nou openen :')

Ik zat als hindernisjury bij de waterhindernis en was, net als het publiek, behoorlijk geschokt door je actie. Het was dat je moeder ingreep, want ik stond op het punt de FEI-vertegenwoordiger erbij te roepen. Het was absoluut niet netjes tegenover je paard wat je daar deed. Hopelijk heb je er van geleerd en tel je voortaan eerst tot 100 als er zich weer zoiets voordoet.

PolleMaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 19:46

Ja, geleerd zeker wel.
Had er ook heus wel spijt van hoor.

Maar ik heb echt wel ergere dingen gezien hoor, niet hier, maar ik wil alleen even zeggen, het kan erger.

Weet ook wel dat het paarden zijn, vraag me de laatste tijd echt elke dag af, waar zijn we eigenlijk mee bezig? Boven op zo'n beest gaan zitten.. En dan maar dat dier al die rare dingen laten doen. Absurt toch?
Dat probeer ik ook in mn achterhoofd te houden als het mis gaat, lukt me helaas niet altijd ;(

Misschien moet ik maar een dierloze sport gaan doen.. Of me gewoon gedragen.

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 21:14

Dat komt echt wel goed. Zeker als je er al zoveel over nadenkt.

Het is ook frustrerend als het niet gaat. En er zijn ook genoeg (veel te veel) mensen die gelijk schreeuwen dat je die zweep er maar op stuk moet slaan. Maar dat zijn nooit diegenen die het ver schoppen. En ik geloof ook niet dat zij er nog plezier in hebben. (En hun paarden natuurlijk al helemaal niet!)

Edit: En de eerste foto's staan online!!!!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 22:00

Oefencross en B paarden staat op evenementenfoto.com :D

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 22:03

Ik heb het niet gezien, maar de opmerking dat je ergere dingen hebt gezien, zou ik liever niet gebruiken.
Probeer geduld op te brengen, is moeilijk ik haal ook liever gelijk met m'n vuist uit. Maar het loont, geloof me.
Succes ermee.

TeeGee, foto's doen het alleen nog niet. Ik zie kruisjes