Weet je ook wanneer ze online komen? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Weet je ook wanneer ze online komen? 

Mootje schreef:Net als Bianca had ik even de tijd om rond te kijken, aangezien mijn paard zo'n 20m voor de hindernis de ankers in ging. Kijken kan ik wel in de cross, ademen tijdens de cross kan ik nogsteeds niet
.
: Gewoon uitgebreid je paard met je stem belonen als hij een hindernis fijn springt, paard blij en jij haal dan gelijk adem
.
. PolleMaster schreef:ik krijg ze ook niet geopend![]()
en zo oud ben ik niet
btw;
mijn verslagje even snel;
dressuur ging best aardig, punten wou ik nu dus even bekijken maar lukt niet..
springen 1 balkje op 9A (ik was weer ongelovelijk aan het prutsmutsen)
en de cross, begon super fijn,
alleen ik snapte sws waar al die fouten op de huisjes vandaan kwamen.
maar ook mijn leuke paardje had zn dag niet ofzo, 2 stops op 4A.. heel vreemd normaal heeft hij nooit problemen met huisjes!
maar goed, ik balen, keihard aanmoedigen (schreeuwen) en hij kwam naar de overkant, 5/6/7/8/9 appeltje eitje, net als 1/2/3 - vond het sws geen super indrukwekkende cross eerlijk gezegd.
maar nog altijd dacht uk er anders over, en hij deed de boom voor het water niet.. na de 1e stop door het water gestapt, en toen ng een keer aangereden, ik was er van overtuigd dat hij het nu wel zou doen.. mooi niet dus. en omdat ik zo dom was niet aftegroeten hebben we weer lekker -2![]()
en boven dien gedroeg ik me ook nog eens lekker kinderachtig tegen mn paard![]()
heb zo snel mogelijk weer goed gemaakt met hem
snap nog steeds niet waarom hij zo raar deed gister, de ene week sta je dikgedrukt in de paardenkrant vanwege de goede prestaties en de andere week krijg je dit![]()
misschien iets te veel geweest én oudkarspel én vlietland én maarsbergen.
goed, hoe moet je die lijsten nou openen