Vooral bij de trakhener e.d., puntje, heg en uiteraard het water!

Ik heb er zin in hoor!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
Ze zeiden daar al gewoon zitten, niet nadenken en been erbij. Dus dat moet ik dan maar doen
Kon niet alles in 1 les doen en wou liever het water oefenen. _Noor schreef:XxDamelzaxX schreef:Oef, begin er steeds meer zin in te krijgen. Vooral omdat me crossles woensdag echt supergoed ging. Van alles gesprongen haag, trakehener, picknicktafel, buizen en nog veel meer. Hij keek er amper naar en vloog er zo over.
Fijn dat het goed ging Damelza! Heb je in Oudkarspel getraind?
Ik heb daar vorige week wel getraind, had eerst flink mijn handen vol, maar het ging wel lekker. De boom voor het water lag op de L-locatie en Jer ging, zonder eerst in het water te zijn geweest, in 1 keer super eroverDat geeft vertrouwen! Volgens Ronald cross ik eind van het seizoen M, nouuuuuuuuuuuuu.... dat moeten we nog maar even zien

TheHorseInn schreef:In welke klasse´s staat de piano het water in?

Abby_O schreef:Bij de piano komt er volgende week ook een pop te zitten die zeg maar aan het 'pianospelen' is.
Bij de piano in het veld of bij de waterbak? 
_Noor schreef:Abby_O schreef:Oh.. moet het?Bij de piano komt er volgende week ook een pop te zitten die zeg maar aan het 'pianospelen' is.
Bij de piano in het veld of bij de waterbak?
.
_Noor schreef:Ja, verbaasde me ook echt. Vooral omdat ik ongeveer 6/7 maanden geleden begon met springen en ze toen vertikte om oxer te springen. Maar met cross vind ze het allemaal zo leuk. Al weigert ze op de greppel, laat ik er lekker ruiken en rij ik nog keer aan. Maakt me ook niets uit!Sannnn: fijn dat je paard het zo goed oppakt. Bij de greppel inderdaad goed been erbij en zitten blijven
Vorig jaar was er wel een op en afsprong(etje) in de B.
Heb ik in Renswoude wel redelijk vaak geoefend.