Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FuegoJoy schreef:Over loslopende honden , mijn dochter liep met onze chihuahua teef netjes aan de lijn langs een grote hond die los liep , onze teef blafde en uit het niets greep die grote hond haar vol op de rug en smeet haar zo de lucht in .. Echt heel zielig
Gelukkig is ze er wel weer overheen , maar had natuurlijk heel anders kunnen aflopen.
luxket schreef:FuegoJoy schreef:Over loslopende honden , mijn dochter liep met onze chihuahua teef netjes aan de lijn langs een grote hond die los liep , onze teef blafde en uit het niets greep die grote hond haar vol op de rug en smeet haar zo de lucht in .. Echt heel zielig
Gelukkig is ze er wel weer overheen , maar had natuurlijk heel anders kunnen aflopen.
was dat een herder, want die heb ik steeds los zien lopen
maritboogie schreef:dressuur ging super maar zat een strenge jury,
172,maar kreeg superleuk commentaar
Springen foutloos
cross foutloos.
toen uitslag wachten,
bleek dat ik 19,2 strafpunten voor tijd heb
Dat kan niet..
Ik heb zo'n klokje en daar stond 0.01 sec. buiten tijd.
Wij denken...
Is het bij hun fout gegaan,ze zeiden van dat ik goed was over 1 t/m 9 en toen begonnen ze opeens weer met dat ik goed was over hindernis 5
dus daar is het fout gegaan
Was ik 12de en als ik die tijdfouten niet meegeteld had 4de...
Dus eigenlijk was ik gewoon 4de
Wij hebben ook loslopende hond gezien
luxket schreef:FuegoJoy schreef:Over loslopende honden , mijn dochter liep met onze chihuahua teef netjes aan de lijn langs een grote hond die los liep , onze teef blafde en uit het niets greep die grote hond haar vol op de rug en smeet haar zo de lucht in .. Echt heel zielig
was dat een herder, want die heb ik steeds los zien lopen