Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Chantal schreef:Ik ben ook weer terug van een dagje blubber![]()
Dressuur ging redelijk, 5e met 187.
Springen 2 domme pech balken..
Cross foutloos en de ideale tijd!
De paddenstoeltjes waren wel erg eng, en bij hindernis 7 ging het ook allemaal net goed (schuin naar beneden springen)
Uiteindelijk 2e in het L paarden.
Lekker gereden weer voor de 1e cross dit jaar

L+6
Toch nog 166 punten !
Foutloos !!
.
!! Als ik hem heb, show ik hem graag hahasaskiaojan schreef:Maar dus een goed gevoel! Heb je nog gezien, je valt goed op tussen de paarden.
,
!!

malloesje schreef:Terug uit Markelo en helaas niet zo'n geslaagd L-debuut. Ik zag niet heel erg tegen de cross op al waren er wat dingetjes bij wat lastig zou kunnen zijn.
Dressuur ging braaf, 190 en een 4e plek. Springen werd ze errug heet en had ik een balkje. In de cross bij de Trakhener een stop, daarvan wist ik ook dat Fari die eng zou kunnen vinden en ze ging dus ook meters ervoor al in de ankers. Alternatief ging goed. Daarna liep het weer tot aan hindernis 12, huisje op de bult voor het water. Daar kreeg ik haar met geen mogelijkheid overheen. Na 3 stops was het daar over en sluiten. Helaas, maar op naar volgende week. Ik denk dat Fari teveel over de hindernis keek en niet naar beneden naar de landing.
ik hoop dat de overige bokkers beter hebben gereden
!!saskiaojan schreef:Niet mijn schimmels hoor, ik was groom...liep met een witte stafforsterrier en bulten spullen!
?! 
Simmie schreef:Wat een fijn begin van het seizoen Amber! Keep on going!
!!
tientjeh schreef:Helaas voor mij een minder geslaagd M debuut...
Dressuur was al helemaal niet fijn, naast de springring, waar net een paard door de dubbel sprong en alle balken meenam. Toen was het mis, en meneer deed niets anders dan galoperen. Ben maar gaan lichtrijden. Toch nog 177 pnt, maar weet gewoon dat er meer in zit!
*knip