bvw schreef:pff, ik sta op dit moment als 10e op de wachtlijst...
niet echt iets om vrolijk van te worden
Heb je even gebeld?? Ik zal ook wel ergens op een hopeloos plekje staan..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bvw schreef:[...]
Toen zag ik later dat het al heel snel vol zat (had niet verwacht dat het al binnen twee week vol zou zijn...) en heb toen gemaild voor op de wachtlijst. Dat was op 19 feb. En als ik nu nog als 10e op de wachtlijst sta...
ai_luf_u schreef:heey, ik heb eigenlijk een vraagje, ik doe mee in de BD, en ik moet om 3 uur dressuren. maar mag je ook gewoon voor de dressuur de cross inlopen? terwijl anderen aan het crossen zijn zegmaar? en wanneer moet je inlopen voor springen?
t'is m'n eerste cross, vandaar

Lappie_Lap schreef:Wat balen dat jullie zo ver op de wachtlijst staan! Naja, mss .. het is nog meer dan 2 weken
@ Tierania_ ... dat is ships
Wat had ze als ik vragen mag?
!

Citaat:Als er bij het opsturen van de coupon direct een briefje gedaan wordt met de vraag (en niet het bevel) of er vroeg of juist laat gestart kan worden, dan doe ik altijd m'n best om er rekening mee te houden.
Als het programma al in elkaar zit en er komen dan nog vragen, dan wordt het lastiger, en word ik er niet altijd vrolijk van. Natuurlijk doe ik dan nog m'n best, maar het maakt het wel lastiger.
Dust tip: Doe het secretariaat een plezier en kom (als het kan) vooraf met je vraag.