Edit: klopt. ik sta als 6e op de wachtlijst en na 1 maart (sluitingsdatum kampioenschap) gaan ze kijken wie er nog bij kunnen..............
Anders wordt Markelo de eerste denk ik. Fijne cross om te beginnen heb ik begrepen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
ilse18 schreef:Het is idd belachelijk dat een wedstrijd binnen 5 dagen vol zit, maar ik verwacht wel dat er toch nog weer veel afmeldingen zullen komen.....
Dat hadden ze in Maarsbergen afgelopen jaar ook, daar hadden ze geloof ik een wachtlijst van zo'n 40 mensen, die allemaal nog konden starten + dat er uiteindelijk nog gaten in het programma zat.
Bijna iedereen geeft maar gewoon op tegenwoordig, en afmelden kan altijd nog, doe ik zelf ook...
en je wilt niet weten wat voor extra werk dat is. (en hoeveel frustratie dit geeft voor het secretariaat) Ik heb ook geen idee hoe je hier aan wat kan doen. Iemand een idee? Scum schreef:Belachelijk dat het zo snel vol zit. Ben dan ook benieuwd hoe lang het duurt voordat dit er ook over het L staat.
Citaat:In negen dagen tijd zijn er zoveel aanmeldingen binnen gekomen voor de klasse L-paarden dat de beschikbare startplaatsen bijna zijn volgeboekt. De enkele plaatsen die nog beschikbaar zijn worden gereserveerd voor combinaties uit de Regio Noord Brabant, omdat de wedstrijd mede bepalend is voor het Brabants kampioenschap.
Alle inschrijvingen uit de overige provincies, die we na 9 januari voor de klasse L-paarden ontvangen, moeten helaas op de wachtlijst geplaatst worden.