Ik heb er 22:22 over gedaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gootje12 schreef:Ik meld me hier ook.
Mijn paard heeft ook Broekelo gelopen.Niet met mij maar met een vriend van mij.
Nou zal je zeggen ,niks bijzonders.maar ik vind het toch wel.
Hij is n.l 20jr. en een ex.ZZ-L paard. Ik weet niet of er meer oudere paarden waren,maar mijn ''oude man'', heeft het super gedaan.
Hij heeft genoten,met de oortjes naar voren is hij de cross door gegaan. Vandaag kreeg ik ''het weekblad van Salland'' voor mijn neus en daar stond hij op pag. 27 op de foto.Nu ben ik helemaal trots.Haha.
Ik had de afgelopen dagen helemaal niet kunnen rijden ,dus was het een gok of hij het zou volhouden.Maar het is een bikkel en binnen 10 min. was hij op adem en ook alweer zowat droog.
Daar heb ik wel heel erg op gelet.Ik had ook tegen Mark[van Stal Mark Schreuder] gezegd ,dat hij niet voluit kon gaan ,vanwege de weinige training.Maar het feit dat mijn ''oude man'', de volgende dag zonder dikke benen en stijve gewrichten uit de stal walsde,was voor mij een teken dat hij er niks aan had geleden. Ik hoop volgend jaar zelf mee te doen, wie weet ?!!
k was ook zoooo trots op der! wakiekie schreef:gootje12 schreef:Ik meld me hier ook.
Mijn paard heeft ook Broekelo gelopen.Niet met mij maar met een vriend van mij.
Nou zal je zeggen ,niks bijzonders.maar ik vind het toch wel.
Hij is n.l 20jr. en een ex.ZZ-L paard. Ik weet niet of er meer oudere paarden waren,maar mijn ''oude man'', heeft het super gedaan.
Hij heeft genoten,met de oortjes naar voren is hij de cross door gegaan. Vandaag kreeg ik ''het weekblad van Salland'' voor mijn neus en daar stond hij op pag. 27 op de foto.Nu ben ik helemaal trots.Haha.
Ik had de afgelopen dagen helemaal niet kunnen rijden ,dus was het een gok of hij het zou volhouden.Maar het is een bikkel en binnen 10 min. was hij op adem en ook alweer zowat droog.
Daar heb ik wel heel erg op gelet.Ik had ook tegen Mark[van Stal Mark Schreuder] gezegd ,dat hij niet voluit kon gaan ,vanwege de weinige training.Maar het feit dat mijn ''oude man'', de volgende dag zonder dikke benen en stijve gewrichten uit de stal walsde,was voor mij een teken dat hij er niks aan had geleden. Ik hoop volgend jaar zelf mee te doen, wie weet ?!!
leeftijd zegt gelukkig niks!![]()
die van mij is ook 20 (&fokmerrie) en daar werd ik eerste mee! hoop dat ik haar volgend jaar nog weer kan startenk was ook zoooo trots op der!
leonieswenny schreef:Leuke foto's christy! "_
elisa is die 1e, en die in het oranje is marloesje op bokt!
verder geen idee!

carien13 schreef:leonieswenny schreef:Leuke foto's christy! "_
elisa is die 1e, en die in het oranje is marloesje op bokt!
verder geen idee!
http://www.mijnalbum.nl/Album=3URYAXRK
Sorry late reactie maar ik was die eerste op die foto hihi niet elise
. Ik ben de 2e en 3e van onderen op die foto's. Leuk!