[SGW] Verslagen oefencross Broekelo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hesterv

Re: Verslagen oefencross Broekelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 10:01

Uitslagen paarden groep zaterdag staat er ook op :D

Ik heb er 22:22 over gedaan ;)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 10:08

ik was ook 7 minuten te langzaam.. dus ook ong. 22 minuten..
liever de benen van de paarden beschermen dan op tijd rijden hoor..

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 10:19

Hoe hebben jullie dat uitgerekend?
Ik had 556 tijdstrafpunten, dus ruim 9 minuten te langzaam toch? Eigenlijk heb ik er dan net zo lang als jullie over gedaan, omdat we 2 minuten te laat waren gestart :P

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 10:30

xxitsmexx schreef:
ik was ook 7 minuten te langzaam.. dus ook ong. 22 minuten..
liever de benen van de paarden beschermen dan op tijd rijden hoor..

helemaal mee eens!
Ik heb er geloof ik 30 min over gedaan...
Maar in het begin had ze ook nog niet veel zin, toen schoot ik dus ook niks op :P

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 11:07

Haha ik was ook serieus 1 seconde te vroeg binnen (niet op mijn stopwatch maar goed). Vals _O-

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 16:40

Ik meld me hier ook.

Mijn paard heeft ook Broekelo gelopen.Niet met mij maar met een vriend van mij.
Nou zal je zeggen ,niks bijzonders.maar ik vind het toch wel.
Hij is n.l 20jr. en een ex.ZZ-L paard. Ik weet niet of er meer oudere paarden waren,maar mijn ''oude man'', heeft het super gedaan.
Hij heeft genoten,met de oortjes naar voren is hij de cross door gegaan. Vandaag kreeg ik ''het weekblad van Salland'' voor mijn neus en daar stond hij op pag. 27 op de foto.Nu ben ik helemaal trots.Haha.
Ik had de afgelopen dagen helemaal niet kunnen rijden ,dus was het een gok of hij het zou volhouden.Maar het is een bikkel en binnen 10 min. was hij op adem en ook alweer zowat droog.
Daar heb ik wel heel erg op gelet.Ik had ook tegen Mark[van Stal Mark Schreuder] gezegd ,dat hij niet voluit kon gaan ,vanwege de weinige training.Maar het feit dat mijn ''oude man'', de volgende dag zonder dikke benen en stijve gewrichten uit de stal walsde,was voor mij een teken dat hij er niks aan had geleden. Ik hoop volgend jaar zelf mee te doen, wie weet ?!!

wakiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 16:59

gootje12 schreef:
Ik meld me hier ook.

Hij is n.l 20jr. en een ex.ZZ-L paard. Ik weet niet of er meer oudere paarden waren,maar mijn ''oude man'', heeft het super gedaan.
Hij heeft genoten,met de oortjes naar voren is hij de cross door gegaan. Vandaag kreeg ik ''het weekblad van Salland'' voor mijn neus en daar stond hij op pag. 27 op de foto.Nu ben ik helemaal trots.Haha.
Ik had de afgelopen dagen helemaal niet kunnen rijden ,dus was het een gok of hij het zou volhouden.Maar het is een bikkel en binnen 10 min. was hij op adem en ook alweer zowat droog.
Daar heb ik wel heel erg op gelet.Ik had ook tegen Mark[van Stal Mark Schreuder] gezegd ,dat hij niet voluit kon gaan ,vanwege de weinige training.Maar het feit dat mijn ''oude man'', de volgende dag zonder dikke benen en stijve gewrichten uit de stal walsde,was voor mij een teken dat hij er niks aan had geleden. Ik hoop volgend jaar zelf mee te doen, wie weet ?!!

leeftijd zegt gelukkig niks! :P
die van mij is ook 20 (&fokmerrie) en daar werd ik eerste mee! hoop dat ik haar volgend jaar nog weer kan starten *D k was ook zoooo trots op der!

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 18:30

Gaaf Wakiekie !!!! ja en dan zijn er mensen die paarden weg doen omdat ze die te oud vinden.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 18:32

wakiekie schreef:
gootje12 schreef:
Ik meld me hier ook.

leeftijd zegt gelukkig niks! :P
die van mij is ook 20 (&fokmerrie) en daar werd ik eerste mee! hoop dat ik haar volgend jaar nog weer kan starten *D k was ook zoooo trots op der!

knap hoor, die van mij is 14 en fokmerrie (heeft tot feb. dit jaar 4 jaar stil gestaan) en heeft ook nog eens zeer veel vocht in de benen maar niks aan het handje de volgende dag (ze was nog 4e geworden)

carien13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 12:17

leonieswenny schreef:
Leuke foto's christy! "_
elisa is die 1e, en die in het oranje is marloesje op bokt!
verder geen idee! :)

http://www.mijnalbum.nl/Album=3URYAXRK

Sorry late reactie maar ik was die eerste op die foto hihi niet elise :P

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 13:25

ik heb dit jaar mee gedaan met mijn 20 jarige merrie omdat ze een veulen had dit jaar en dan rijd ik niet met haar. Maar volgend jaar gaat ze ook weer mee op concour en naar de SGW wedstrijden. En hopelijk gaan we dan ook naar Broekelo, ze zal het daar vast ook geweldig vinden :D

Kan er geen speciale rubriek komen voor bejaarde paarden :P

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 14:55

carien13 schreef:
leonieswenny schreef:
Leuke foto's christy! "_
elisa is die 1e, en die in het oranje is marloesje op bokt!
verder geen idee! :)

http://www.mijnalbum.nl/Album=3URYAXRK

Sorry late reactie maar ik was die eerste op die foto hihi niet elise :P

Die foto's :D. Ik ben de 2e en 3e van onderen op die foto's. Leuk!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:41

Inmiddels verreden en uitgebreid nabesproken. Hier een slotje.