Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. haha ik ben 15 geworden
.

? Of hoelaat we aanwezig moeten zijn, weet jij daar iets van ?

Heeft er mee te maken dat wij zelf de cross ook nog niet helemaal kunnen rijden ivm landerijen voor vee die nog in gebruik zijn. Ik zet de tijd vrijdag of zaterdag pas uit
Hou er maar rekening mee dat het tempo op een stevige maar niet overhaaste basisgalop ligt over de hele lengte, met 2 verplichte stap"trajecten" waar je asfalt kruist. En wie daar niet stapt, kan een flinke bestraffing met strafpunten verwachten. Dit ivm het welzijn van jullie en onze paarden, en de veiligheid van mens en dier.

Sonja schreef:We hebben nu posten bij de oversteken staan om het wegtraject vrij te houden, EN te controleren of iedereen de verplichte stapstukjes ook echt stapt. Meer dan 2 passen draf = nummerregistratie = strafpunten. Controle over je paard hoort ook bij een cross, dus ik wil daar ook geen geneuzel over horen op het secretariaat, van "ja maar hij was zo heet en hij dribbelde en bladibladibla"
Natalie1993, de hele cross is gewoon fijn door te galopperen, mits het paard een goede basisconditie heeft EN de ruiter met verstand en fatsoen rijdt.
.
!
was in mijn tijd toen nog wel haha.