[SGW] SGW Princenhage 17 en 18 oktober - voorbespreking

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Natalie1993

Re: SGW Princenhage 17 en 18 oktober - voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-09 20:54

Princenhage komen Jetske, Melanie en ik sowieso ook :))!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 21:04

Jetske, Natalie en Snoek herken ik zowiezo wel :))

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 21:06

Ik ben er zonder roodschimmel dus ik val wat minder goed op.. nouja of niet.. :D ben 1.80 en lach irritant veel :+

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 21:11

_O-
*schud Lotte de hand*

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 21:27

:))

whitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 21:31

ff wat ik begreep uit pagina 5 geloof ik dat er geen alternatef is op het water...... ook niet in de BB? dus dat houd dan ook in dat als je 2x geprobeerd hebt en het lukt niet je je cross niet mag vervolgen??? in dat geval heb k een probleem :P

(voordat ik een discussie los maak dat water bij de cross hoort, klopt en ben ook hard aan het oefenen, maar het wil nog niet helemaal, Maar de andere sprongen horen ook bij de cross en moet ook geoefend worden en vidn het dan altijd zonde dat een water inloop me de kop kost op de rest van de spronge)

verder heb ik er zin an, me eerste cross met me nieuwe zadel (als ik hem dan heb :D)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 21:31

Ik ben supergoed in bokkers herkennen, aanspreken is een ander verhaal :')

Heb liever dat ik aangesproken wordt, tenzij ik zeker weet dat de ander me herkend :+

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-09 21:34

_O- Ja precies Jetske!
Maar wij (en ik en Mel) kunnen elkaar niet missen :))!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 21:36

Whitje, dat is nergens zo, dat WW dat had was voor mij ook nieuw, maar ik ben idd ook wel benieuwd wat je dan moet doen als je 3 weigeringen hebt op water...
In Neede en lisse moest je rugnummer inleveren en mocht je verder gaan, en bij sommige is de cross dan klaar ofzo? -O-

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 21:37

Jets, ik durf jou wel aan te spreken haha, of je mij herkent is ander verhaal _O-

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 22:10

Aangezien ik dit keer zelf niet rijd, maar mee ben als groom, heb ik alle tijd om bokkers te gaan spotten! Zal de nummers uit het starttijdentopic in m'n hoofd prenten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 22:39

eertjuh22 schreef:
ik ga undercover.. :+ niet te herkennen dus anders lachen jullie mij straks allemaal uit om mijn debuut _O-

nee grapje. ik heb een bruin paard met een best grote witte bles op der hoofd onder mijn kont. :D

haha jij gaat het gewoon hardstikke goed doen :j

Ik spreek ook nooit mensen aan, dus je moet maar wat tegen mij zeggen als je me herkent :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 22:45

raket schreef:
__Marloes schreef:
mamabird; je moet ons maar even weten waar je zit, dan kom ik misschien wel een praatje maken :D

Raket; jureer jij vaker in onze kring? pony's?

Jawel, zowel kring Breda als Kring west-brabant. Afgelopen jaar wat minder tgv een oogoperatie.
Je kent mij wel denk ik, want jij was vorig jaar vlgs mij op kamp in galder?

Klopt, kan goed zijn als ik je zie dat ik dan zo'n ojaaa moment heb maar ik zou je zo niet herkennen :+

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 22:51

Hier nog een die iedereen herkent en niemand durft aan te spreken :o ,

Ik rij in donkerblauw en lichtblauw op een bruine van 1.74 met een zwarte vlek op zijn kont, we zijn niet echt te missen dus :Y)

iedereeen die mij herkent mag me gedag zeggen ;)

edit: en sinds kort zijn we ook in het bezit van een lichtblauw/donkerblauwe capcover :D (van canter)
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 29-09-09 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 22:54

Corellaa schreef:
'' agge mar leut het '' Zou ons moeder zegge :')

Mijn pa vind heel het cross gebeuren trouwens maar niks..

haha mijn pa en ma ook niet :') Maar ze moeten er maar mee leren leven O:)

Er rijden alleen best veel bekende bokkers mee haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 22:55

En ik ben te herkennen aan een navy scapaset, met springschoenen met bont, mexicaanse neusriem met groot bontje, scapa navy oornetje en blauwe BP enz.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 22:59

__Marloes schreef:
En ik ben te herkennen aan een navy scapaset, met springschoenen met bont, mexicaanse neusriem met groot bontje, scapa navy oornetje en blauwe BP enz.

Lekker handig, springschoenen met bont :') Die worden heel zwaar in het water, en ze gaan nog schuren ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 23:03

Snoekiej schreef:
__Marloes schreef:

Lekker handig, springschoenen met bont :') Die worden heel zwaar in het water, en ze gaan nog schuren ook.

Moet ook nog steeds nieuwe kopen, maar heb geen tijd om ze te gaan halen :Y) ik kan namelijk al blij zijn als ik 1 pony kan rijden als ik meteen uit school kom op het moment.

en trouwens, ik heb ze liever als rubbere want daar krijgen ze bij de sluiting lekker wondjes van, iig bij ons.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 23:06

Tis toch veel makkelijker om het starttijdentopic uit te printen dan om hier te roepen hoe je er uit ziet? Imo onhou je een nummer beter dan al die kleuren en soorten chabrakken etc. Daar let je echt niet optijdens een SGW; dan heb je wel wat anders te doen. Er rijden zoveel mensen in dezelfde kleuren of hetzelfde dekje....

Marloes, neopreen is ook nog een optie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 23:09

Ik ga neopreen kopen, maar helaas is de winkel net dicht als ik elke keer langs kom. ben namelijk nogal laat uit en moet vroeg beginnen ;) . en als ik wat eerder uit ben ga ik liever snel naar huis zodat ik nog kan rijden..

CoriienRN

Ik herken geen mensen, allen aan het logo :+

Ik spreek mensen aan, En jetske wijst ze aan ;)

Idd je nummer is makelijker :)

Ik herkende scum in neede zowaar :o

Snoekiej

Ik heb de springschoenen van Eskadron, een soort kunstleer ofzo, en die gaan heel goed mee. De gekleurde Nortonspringschoenen zijn ook prima, daar krijgt ze geen wondjes van, omdat ze van pvc zijn. Rubberen kan de mijne ook niet (meer) tegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 23:11

Nieuwe eigenaar had bij mijn oude pony die van Norton gehad, kreeg ze wondjes van. no way dus dat ik pvc/rubber/iets wat er op lijkt pak, want die wondjes gaan niet zomaar weg en ze lopen er soms nog kreupel van ook.. Dan maar liever even met bont springen, en als ik een keer vroeger uit ben even snel neoprenen halen..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 23:12

Ik ben ze altijd kwijt, of ze zijn kapot :+ ik moet echt iets hebben waar me paard zijn ijzers niet mee aftrapt, en gewoon goede bescherming geeft met crossen :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 23:29

Ik had rubberen, alleen ik dacht dat mijn paard mok kreeg van de waterbak telkens, totdat ik een keer naar een terein ging zonder waterbak, en hij weer een ernstig geirriteerde huid kreeg, het was geen mok van het water dus :+

Daarna zonder springschoenen gecrosst, en hij had nergens last meer van, tot sgw Lisse, toen heeft hij de bal van zijn hoef opengehaald met zijn stiften, Nu neemt gelukkig canter voor mij een paar Kitt-springschoenen mee naar Princenhage, zodat ik met een gerust hart kan gaan crossen
(een super-service van canter, want ik mag ook nog even verschillende maten bekijken +:)+ )