Ik heb de hik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
askazita schreef:vergeleken met denk helder is het niet zo ver nee.
voor mij vanaf stal (eibergen) is het denk ik een half uurtje ofzo.
TolineS schreef:askazita schreef:vergeleken met denk helder is het niet zo ver nee.
voor mij vanaf stal (eibergen) is het denk ik een half uurtje ofzo.
Waar ga jij langs rijden??? Wij komen nml uit haaksbergen en heb eerlijk gezegd nog geen idee!!!
En nog een probleem.... pfff opeens geen 2 paardstrailer meer ter beschikking dus nu kan mijn vriendin niet mee en zijn we alsnog met ons 3!!!!!!!!!
Kwam er toevallig 2 weken geleden langs, en er was nog niks gemaait
Romytjuuh schreef:Wij rijden er een uurtje over. We gaan eerst richting apeldoorn, dan de snelweg oprichting zwolle, dan de afslag laren en dan is het nog een paar metertjes.Kwam er toevallig 2 weken geleden langs, en er was nog niks gemaait
Sandrohit schreef:Romytjuuh schreef:Wij rijden er een uurtje over. We gaan eerst richting apeldoorn, dan de snelweg oprichting zwolle, dan de afslag laren en dan is het nog een paar metertjes.Kwam er toevallig 2 weken geleden langs, en er was nog niks gemaait
Ik zou niet de bij Apeldoorn de snelweg richting Zwolle op gaan,dan kom je geen afslag Laren tegen!
Doe maar de A1 richting Deventer.