[SGW] SGW Ysselsteyn 3/4 oktober - Voorbespreking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ibonn

Re: SGW Ysselsteyn 3/4 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 22:10

Zover ik gezien heb afgelopen donderdagavond wel Marloes. Voor de zaterdag hebben ze er heel weinig water instaan, voor zondag wordt de bak bijgevuld. De B-paarden moeten via een afstapje het water in stappen maar de landing is nu droog :D

Ik probeer de foto's nu in te laden en plaats ze dan in ITP. Hebben heel last gedoe met Ziggo, zitten meer achter de bank om de stekker uit de router te rukken dan iets anders :(

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 22:12

Vervelend, als het lastig is daardoor hebben we gewoon pech hoor! Dat uploaden kan met internetproblemen heel langdurig zijn.

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 23:26

Ze staan erop :O

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 10:31

Het water wordt als hindernis geteld. Omdat het B reglementair niet in mag springen en er een heel klein 'afsprongetje' (lees afstapje) voor zit is er besloten om er weinig water in te doen zodat ze op het droge landen en dan vanzelf in het water lopen.

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 17:17

Dus er staat duidelijk minder water in, dan wij in de trainingen gehad hebben? Als ie er dan niet meer in wil weet ik het ook niet meer. De laatste keer vloog ie er bijna in. (gelukkig).

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 07:00

Ziggo sucks :o Ik kan ook geen mappen meer aanmaken om foto's in te plaatsen.

Maar dat terzijde. Ik zie het gewoon zaterdag wel. Van mij mag de waterbak hartstikke vol, maar die van mij gaat er altijd gemakkelijk in. Hij zou zich er het liefste in gaan rollen.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 07:03

Dezelfde blooper als ik in Neede had, gebeurt me hier niet meer O:) haha.

Dus ik heb nu wel ontzettend veel zin in ! Een goedmakertje hoop ik :=

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 09:34

We zien het zaterdag allemaal wel! Ik heb er ook ontzettende zin in. Mijn zusje ook, dus het komt helemaal goed!

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 16:48

Bij onze club schrijven allemaal tegenlijk in, nu was er ee foutje gemaakt en sta ik nu in het L ingeschreven, het B zat vol en sta als 4e op de wachtlijst. Mocht ik niet in het B kunnen starten, start ik in het L. Maar dat ik dus niet op gerekent. Weet iemand hier hoe de L cross voor de pony's eruit ziet. Is hij zwaar of niet?
Nu sta ik niet eens meer op de startlijst??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 22:22

ziggo is idd niet het fijnste internet om te hebben!

Ik heb nu al de kriebels haha, ik vind het stiekem nog steeds wel heel spannend, maar écht leuk dat crossen! en het water als hindernis? ook voor de B pony's? dan kan ik me net zo goed afmelden want dan heb ik er niets aan.. dan stopt de mijne 3x voor het water en dan is het klaar.. en dat terwijl ze de rest zonder te stoppen doet.. balen dat het geen verplichte doorgang is, dan moet ik hem doen maar kan ik er zo lang voor staan kloten als ik wil, en heeft ze teminste nog een waterbak gezien..
jammer! Is er ook geen alternatief?

@ BB: ik zou eerst even naar het inschrijfbureau van je eigen club bellen, misschien hebben hun wel een foutje gemaakt, en dan naar de organisatie bellen?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 06:58

Het water is altijd een hindernis in de cross Marloes ;) Een cross zonder water kan echt niet.
Hoe gaan je trainingen dan? Dan ziet hij toch ook wel altijd een waterbak?

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 11:51

wil iemand mij zondag morgen moed in praten? :)) heb nu al de zenuwen voor mijn M debuut.
Ga morgen middag nog ff een cross training volgen voor het gevoel en donderdag een dressuur lesje..

Hoe hoog staat het Spring parcours eigenlijk voor de M?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 11:56

Nelis plm 1.05 cm

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 11:57

Simmie schreef:
Nelis plm 1.05 cm

dan gaan we vrijdag ook maar ff een springlesje volgen. :)

om hem ff scherp te maken :+

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 12:06

@Marloes: zij hebben al contact opgenomen, maar ze zeggen dat ze me niet van het L naar het B konden omzetten, maar dat ze me nu ineens van de lijst halen terwijl ze geen bericht of wat anders hadden gestuurd vind ik toch wel jammer. Ysselsteyn is maar een kwartiertje rijden als ik dan niet zo kunnen starten in het B noch het L zou ik dat echt vervelend vinden.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 12:13

BB, dat is ontzettend jammer zeg.
Denk je dat het je het L nog niet aankunt. Op zich is die overstap toch wel te doen?!

Nelis, komt helemaal goed, gewoon in jezelf geloven

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 12:16

Ik denk dat het L op zich wel gaat, ik ga van de winter met deze pony ook M starten met springen, hij wil zowieso alles springen in de cross wat hij tegen komt :+ maar ik sta gewoon niet meer op de startlijst, maar ik denk dat mijn moeder vanmiddag maar even belt want mailen geeft niet zoveel reactie

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 12:20

Helemaal niet meer? Dat is nog vervelenderder zeg....
Ik ga voor je duimen, dan kom je zaterdag bij ons voorbij gecrosst!

isavschk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 15:51

weet iemand hoe het met de wachtlijst van de L staat? hoeveel mensen daar nog op staan?
stalgenoot van mij staat daarop en ik wilde graag komen kijken bij haar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 16:07

Scum schreef:
Het water is altijd een hindernis in de cross Marloes ;) Een cross zonder water kan echt niet.
Hoe gaan je trainingen dan? Dan ziet hij toch ook wel altijd een waterbak?

Je hebt soms een alternatief, dus dan zie je geen water. Dit was nl in Vlietland.
maar ik weet niet of SFranken een hindernis bedoelt als verplichte doorgang of echt als hindernis!

Dan ziet ze die ook, gaan wat moeizaam maar vorige keer deed ze het super goed, echt zonder twijfel toen ik der de eerste keer naar toestuurde, ze liep helemaal vooraan in de groep dus toen had ik der even flink beloont haha. Nu maar hopen dat het zaterdag ook zo gaat.. Maar ik train helemaal niet vaak, nja ik heb nog maar een keer een echte crossles gehad. Maar hiervoor gingen we wel naar een terrein om de waterbak en een paar kleine hindernisjes.. Dus ze ziet ze wel altijd als ik naar een terrein ga :)

BB: ik zou toch maar even bellen om te vragen of het geen foutje is ofzo dat ze je van de lijst hebben gehaalt.. misschien is er wel wat miscommunicatie? Maar ik duim voor je dat er nog wat te regelen valt!
En met de mail heeft de organisatie helaas meer problemen. Vind het wel jammer!

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 18:48

Wat moet ik daar super vroeg zijn. Weet iemand eventueel nog een overnachtingsplaats??
Anders ben ik al brak als ik daar aan kom.

Groetjes Karin

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 20:12

KarinL schreef:
Wat moet ik daar super vroeg zijn. Weet iemand eventueel nog een overnachtingsplaats??
Anders ben ik al brak als ik daar aan kom.

Groetjes Karin

Op de site van Ysselsteyn staan links naar overnachtingsadressen voor jezelf en voor het paard. Zit daar niets tussen?

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 08:09

Barbie_Blue schreef:
Ik denk dat het L op zich wel gaat, ik ga van de winter met deze pony ook M starten met springen, hij wil zowieso alles springen in de cross wat hij tegen komt :+ maar ik sta gewoon niet meer op de startlijst, maar ik denk dat mijn moeder vanmiddag maar even belt want mailen geeft niet zoveel reactie

Hopelijk kun je nog starten! L zou ook moeten kunnen, maar als je daar niet op gerekend hebt is dat natuurlijk wel n beetje erg snel.... :(:) Maar, alles komt goed ;) uiteindelijk :+

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 08:36

In de M paarden is nu iig een plekje vrij....

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 09:06

What's up Miriam ???

**edit** iets verder gelezen en reden al gevonden :j