Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nicole_ros schreef:@ motje11: na een val mag je niet meer door rijden waar je ook valt in het bos! nieuwe regeling sinds 1 april 2009 echt balen want anders was ik dus noordhollands kampioen geworden.
verderop in de reglementen staat wat precies als val gerekend wordt:
dat dat gewoon op het terrein is gebeurd! waarom kunnen sommige mensen ook niet van andermans spullen afblijven...
Simmie schreef:Snoekiej schreef:Super SimmieWanneer ga je weer naar de L? Zo te horen zijn jullie er weer helemaal klaar voor
Mooie foto ook!
Thanks. Eerstvolgende start gaan we L.
Ik heb jou wel een paar keer gezien gister. Weet niet of je mij herkend hebt?
Het is er steeds niet van gekomen om je aan te spreken, want we zaten beide steedds te paard en waren druk met andere dingen.
Gaaf hoor, volgende keer L. Is dat in Gorssel?
Snoekiej schreef:Ik heb je ook wel gezien hoor, toen je vlak naast de inspringring aan het rijden was. Maar ik was even te druk met mijn zenuwen om je aan te spreken en jij leek ook druk bezig
Citaat:Gaaf hoor, volgende keer L. Is dat in Gorssel?
Kylyco schreef:Tje wat een verschillende resultaten.
Mensen met winstpunten en prijzen gefeliciteerd!
Mensen met mindere resultaten volgende keer beter.
bvw: Sterkte hopen dat het een beetje goed hersteld. Ikzelf zit op dit moment jammer genoeg ook op de dierenarts te wachten. Ik heb haar zaterdag goed in het land gezet. Maar zondag morgen had ze een dik been. Ik hoop dat het meevalt maar weet ook dat het een pees zou kunnen zijn. Voor mij dus nog even afwachten wat de dierenarts zegt. Beetje een domper na zo'n fijne cross.
)
Ik zat daar ook met mn moeder namelijk
Wel op gelet op knalblauw met zwart paard, mja wss heeft t gele hesje t teveel opgebroken 
Sommige kwamen iets terug (maar dat waren eigenlijk alleen die paar toen de zon precies in de greppel stond
) Of met debuut paardjes

iig zondag en dan de laatste rij (tot 173, schimmel en bruintje) 
.