tja denk niet dat het gaat lukken.. zou strakies nog x proberen maar als ik dan een NEE krijg.. dan blijft het daar denk ik ook bij.. wel echt jammer.. wil gewoon 1x een cross verder rijden..hoeft echt niet elke wedstrijd ver weg.. maar 1x moet kunnen toch
vibabu
Geplaatst: 02-08-09 18:35
Heb vandaag toch maar besloten om het B te wagen. Dus ook mijn debuut in het B! Het is dan ook wel een cross die lekker dichtbij is. Mochten de bloembakken/heggen/hekken en andere dingen dan toch zo spannend zijn... hij heeft ze toch maar gezien.
ik vond de greppeltjes/slootjes vandaag niet veel voorstellen, komt misschien ook omdat Frits dat ook niet vond! Het was eigenlijk ook alleen een klein plasje in een kuil, waar je in stap zelfs nog over komt!
heleenxx
Geplaatst: 02-08-09 19:17
Vond ik eigenlijk ook. Olivier deed het vandaag gelukkig ook heel makkelijk, maar er kan zomaar meer water in staan.
Bandit keek vandaag eigenlijk ook helemaal niet naar de greppeltjes. Die tonnetjes bovenop de heuvel waren wel wat spannend en dat minibankje onder het huisje lukte op de 1 of andere manier niet fijn aan te rijden.
Idd die tonnetjes in de B zijn denk ik zon 50/60 cm, en dan zijn ze breed. (geloof 2 naast elkaar) in de L vorig jaar was het geloof ik maar 1 en 2 achter elkaar? (Als een soort oxertje?) Maar in de B issie 2 naast elkaar en gewoon 1 en dus niet als oxerachtig iets
Ze liggen wel op een heuvel. Voorheen was daar altijd een skyjump-achtige sprong.
Mootje
Geplaatst: 02-08-09 21:03
Handen eraan, benen eraan en opsluiten maar! Hij is goed te doen hoor, als je je paard maar opsluit. Als je niet mooi de heuvel opkomt, wordt het erg moeilijk. Dravend in de B gaat trouwens ook goed. Zo heb ik het de eerste keer gedaan...
Idd Mo, lekker in je ritme blijven rijden en gaan, dan zijn ze erover voor ze "nagedacht" hebben.
Mootje
Geplaatst: 02-08-09 21:07
Volgens mij is het ook voor het meest het netjes op komen rijden van het heuveltje! Als het daar goed gaan, hoef je nog maar alleen te zitten en been te geven. Althans, zo ervoer ik het in WW!
In de B liggen er twee, In de L staan er twee! Toch
martinev
Geplaatst: 02-08-09 21:12
Haha, wel leuk al die hindernis-informatie van tevoren al, kan iedereen zich vast lekker druk gaan maken (mezelf inclusief).
Amber, jij hoeft je met je superfjord volgens mij al helemaal nergens druk over te maken!
Amber_
Geplaatst: 02-08-09 21:13
Hahaha zeg dat niet te hard hoor ! Fjordy is een kniepert op smalletjes
Oh haha, ik las net soort Oxertje ? 1 en dan 2 achter elkaar
Mootje
Geplaatst: 02-08-09 21:15
O ja, er liggen er twee en daarachter staan er twee!!
Am, dat had ik je ook al verteld hè... Geen zorgen met Fjordy! Ik zou hem alleen wel echt terugnemen in tempo en hem goed opsluiten... Dan gaat het helemaal goedkomen