[SGW] SGW Vlietlanden Verslagen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:58

Gave foto Amber!

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 22:01

sas1965 schreef:
Apple schreef:
Hee Saskia, ook hier :D :wave:

ja, werd wel tijd maar weet nog niet zo goed hoe alles werkt, ooit aangemeld maar nooit iets mee gedaan, behalve sinds kort af en toe een berichtje op het dravers-forum, sinds kort mijn andere paardenhobby!

@nouki: ken ik meteen ook weer een bokker :D

Hoi Sas, mij ken je ook al :D
Laatst bijgewerkt door psst op 21-06-09 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Nielsie

Jetske_ schreef:
Niels: Ooh leuk, zien! :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

vjenna

heey amber je cross ging super he ook die van gin :D
weet jij of gin nog fotos van mij had :D ??

Amber_

Re: SGW Vlietlanden Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 22:02

Jaa cross dan wel weer haha :)) Ginny ook echt met Charlie idd !
Ik heb geen idee, maar ze zal zo wel on line komen :D

Jij nog gefeliciteerd he !!

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 22:06

Ik heb wederom een hoop bokkers gezien en gesproken vandaag.

Felicitaties voor degene die goed gereden hebben en een :(:) voor degene bij wie het wat minder ging.

Nog een extra :(:) voor Simmie. Ik heb je niet zien vallen maar kwam net aanlopen toen je daar lag.. Behoorlijk schrikken! Gelukkig lijkt de schade mee te vallen. Hoop dat jullie snel weer de oude zijn!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 22:07

ooh haha :Y) Nou hij is toch meer in het water geweest dan ik dacht :+
Mooie foto's, bedankt!

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 22:08

__Marloes schreef:
Amber, ik heb je nog zien springen! Sonde van je balkjes ja. Maar super dat je je cross zo heb gereden!

Zo net thuis van barbeque en nog geen tijd voor foto's.
ff snel naar Ambers foto's gekeken, voortaan maar vaker balkjes raken, hier lach je tenminste erbij. :+
Jullie waren gaf bij de waterbak. 8-)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 22:09

Oeh Stond je bij de waterbak :)) Wat gaaf !
Hij sprong echt erin he haha, wat leuk dat op foto staat !!

Je zou toch zeggen dat het lachen bij foutloos hoort haha O:)

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 22:12

renskek schreef:
Ben ik dan eindelijk :)
Ik heb vandaag lekker gereden ! In de Z eerste en in de M een negende prijs!
Ik heb vandaag weer wat nieuwe bokkers ontmoet, wat erg leuk was.
Psst heel erg bedankt voor je hulp :D
En nu ga ik lekker slapen!

Graag gedaan! :D Vond ook erg gezellig! en best cool om de kampioen te hebben mogen groomen 8-)
Nogmaals gefeliciteerd!

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 22:14

Heerlijk om al jullie verslagen te lezen. Er is ook veel gebeurd zaterdag en vandaag. Ik heb de middag gebruikt om Scum aan haar dressuurjury voor te stellen (rijd ik bij in de springles) en om met haar (de jury, Scum zagen we vlot Chateau Vlietland nemen, op weg naar de spoorwegovergang) de cross te lopen. Naar goede gewoonte ook met Jan, Alleman en de rest gepraat.

Gisteren zat ik met Shanouk en Tom als hindernisrechter bij de afsprong, met prachtig uitzicht op (natuurlijk) put uit en punt, de hooiruiven, en wat verder weg de trakheners en de coffin. Zo veel problemen als we zagen op de coffin (weigeringen, valpartijen, mensen die verkeerde parcoursen reden, zo weinig leken de combinaties zich aan te trekken van de trakheners. De put uit - punt scheidde wel koren van kaf: na de op zich gewone maar forse afsprong moest je je boel wel snel op orde hebben om de combinatie goed te springen. Ik heb daar bijvoorbeeld Gert Naber als tovenaar zijn paard van de afsprong naar de boom zien rijden en het beest vervolgens met flitsende acties nèt goed over de punt manoeuvreren. Knap. En (moet ik hier natuurlijk wel zeggen ;) ) de nodige Bokkers te paard en te voet zien langskomen. Naast het water was dit wel een beste plek om veel te zien.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 22:17

Wow, wat een hoop verslagen.
Heb ze allemaal gereden, maar ga niet iedereen persoonlijk benoemen.
Ik schrok van de berichten van mensen die gevallen zijn enzo. Sterkte en hopelijk valt het mee met de schade.

Felicitaties voor mensen die lekker gereden hebben en/of prijzen hadden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 22:17

Ik wou nog even zeggen dat ik de cross super georganiseerd vond, complimenten voor de organisatie! :)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 22:18

Nickeltje schreef:
Wow, wat een hoop verslagen.
Heb ze allemaal gereden, maar ga niet iedereen persoonlijk benoemen.
Ik schrok van de berichten van mensen die gevallen zijn enzo. Sterkte en hopelijk valt het mee met de schade.

Felicitaties voor mensen die lekker gereden hebben en/of prijzen hadden!

Zo dan heb jij het druk gehad :P

Amber_

Nou idd Marloes !

Jetske

__Marloes schreef:
Ik wou nog even zeggen dat ik de cross super georganiseerd vond, complimenten voor de organisatie! :)

Mee eens :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 22:19

[quote="psst

Hoi Sas, mij ken je ook al :D[/quote]

Nu wel, maar moest wel ffe op je profiel spieken hoor!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 22:20

Mij ken je ook wel :P

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 22:25

Kreeg al een leuk gevoel voor ik goed en wel op het terrein was. Allemaal enthousiaste mensen om je de weg te wijzen en je meteen ook even succes te wensen. Parkeren was helemaal super. Dat geeft je al een meteen een goed gevoel.
Vond het terrein ook super leuk. Je zit echt meteen midden in de paardensport. Als bezoeker moet je bijna kijken dat je niet overreden word maar dat is juist grappig. Je maakt het zo veel intenser mee.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 22:26

Hee Heleen :)) Toch super hoor het water, en de hoed helemaal !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 22:29

pol013; idd! Als je ergens zat, zag je onderhand de hele cross! Alleen jammer dat je vanaf het strodorp niets kon zien.

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 22:30

Dressuur ging wel goed, punten vielen wat tegen 191punten.
Springen ging een beetje twijfel achtig, 1 weigering op hindernis 5 mijn schuld, verkeerde afstand. Daarna gingen we heel stoer verder, kwamen nog wel erg groot in de dubbel maar daar hielp hij me super! :)

dierenarts keuring alles goed, hartslag 66.
door naar de cross.

Startte echt super, gewoon relaxt handgalopje, ik ging niet voor een prijs crossen, maar voor ons vertrouwen en een lekker ritje, hindernis 6 was echt mega hoog en breed, dus daar koos ik voor het alternatief. deed hij echt super! snel weer door naar de rest, bij het water wilde ik hem zelf iets terug nemen maar hij trok zelf aan en nam toch een sprong! hahaha, hij begint het echt leuk te vinden :D!! toen weer verder ging allemaal echt super, we moesten daarna ook over zo'n grote brede stroobaal + kleine baal ervoor, echt mega breed, mja... toch geprobeerd en ik had een top afstand dus ook die ging echt heel goed. Bij de opsprong stoote hij flink z'n been, ik schrok maar voelde dat er ( volgens mij) niks aan de hand was dus ging verder naar de laatste hindernis ook die ging goed, net 4 seconde van de optimale tijd, maar echt super tevrede !!! :D toen ik na de finish ging draven voelde het toch niet helemaal goed. dus snel eraf gesprongen & bij de trailer goed gekoeld. Bij de dierenarts liep hij toch gewoon goed, dus nu maar hopen dat hij er de aankomende dagen geen last van gaat krijgen.

Uiteindelijk was ik 9e dus echt top tevrede !! :D

Afbeelding

Afbeelding

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 22:48

Jeetje, wat een hoop nare verhalen hoor ik hier. :(:) Voor iedereen!
Van harte natuurlijk voor alle prijswinnaars!

Ons verslagje;
Eerst het springparcour, inspringen ging prima, nergens last van dus vol vertrouwen het parcour in (ongeveer een kwartier eerder dan gepland...), maar dit vertrouwen werd al snel geschaad. Aantal weigeringen weet ik niet meer... Waar het door kwam? Ik helemaal ervan overtuigd dat ik de cross niet mocht starten, ging mijn vader het navragen (ik was niet omgeroepen oid namelijk) blijk ik wél te mogen starten! Snel naar de keuring; 56 en lekker inrijden voor de cross. Twee keer de inspringboom gesprongen en we mochten van start.
We zijn voorbij 2 (Chateau Vlietland) voorbij gereden, want ik kon hem daar niet goed doorrijden. In een lekker regelmatig tempo de rest genomen totdat we bij het water aankwamen, twee weigeringen (wat ik al verwachtte). Snel het alternatief en de cross toch uitgereden (ik heb er helemaal niet bij stil gestaan dat ik eigenlijk het parcour had moeten verlaten :oo :oo) en dat liep ze verder prima uit. Even lekker gestapt en snel een colatje gedronken en op naar de keuring; hartslag van 76.

Alleen het drama van de trailer was vandaag zoals altijd weer aanwezig. Flinke oorlog hebben we gevoerd, maar uiteindelijk (met hulp van omstanders!!) stond ze er toch in.

Ik voel me zo'n onwijze sukkel omdat ik dat parcours had moeten verlaten. Djeez.

Kortom; niet top gereden, maar voor onze eerste cross hebben we veel geleerd!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 22:51

Scum, nog gefeliciteerd trouwens ! 2de ! Echt goed,
Blijf me verbazen altijd hoe groot hij is joh :))

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 23:06

Een hoop verhalen weer erbij, leuke foto's van Jetske en Amber.
Saskia is ook hier :D

Maar die beruchte hindernis in het springparcours waar ik dus ook op struikelde vandaag, wat is daar nou eigenlijk voor engs aan?
Ik heb het niet kunnen ontdekken, mijn paard springt normaal altijd gewoon alles. In Lisse moeten we er dan ook goed overeen zijn gegaan.
Ik zou de hindernis graag nog eens van dichtbij willen zien, ik snap het echt niet.