Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sas1965 schreef:Apple schreef:Hee Saskia, ook hier![]()
ja, werd wel tijd maar weet nog niet zo goed hoe alles werkt, ooit aangemeld maar nooit iets mee gedaan, behalve sinds kort af en toe een berichtje op het dravers-forum, sinds kort mijn andere paardenhobby!
@nouki: ken ik meteen ook weer een bokker
Ginny ook echt met Charlie idd !
voor degene bij wie het wat minder ging.
voor Simmie. Ik heb je niet zien vallen maar kwam net aanlopen toen je daar lag.. Behoorlijk schrikken! Gelukkig lijkt de schade mee te vallen. Hoop dat jullie snel weer de oude zijn!
Nou hij is toch meer in het water geweest dan ik dacht 
__Marloes schreef:Amber, ik heb je nog zien springen! Sonde van je balkjes ja. Maar super dat je je cross zo heb gereden!
Wat gaaf !
renskek schreef:Ben ik dan eindelijk
Ik heb vandaag lekker gereden ! In de Z eerste en in de M een negende prijs!
Ik heb vandaag weer wat nieuwe bokkers ontmoet, wat erg leuk was.
Psst heel erg bedankt voor je hulp
En nu ga ik lekker slapen!
Vond ook erg gezellig! en best cool om de kampioen te hebben mogen groomen
) de nodige Bokkers te paard en te voet zien langskomen. Naast het water was dit wel een beste plek om veel te zien. Nickeltje schreef:Wow, wat een hoop verslagen.
Heb ze allemaal gereden, maar ga niet iedereen persoonlijk benoemen.
Ik schrok van de berichten van mensen die gevallen zijn enzo. Sterkte en hopelijk valt het mee met de schade.
Felicitaties voor mensen die lekker gereden hebben en/of prijzen hadden!
Toch super hoor het water, en de hoed helemaal ! 
!! toen weer verder ging allemaal echt super, we moesten daarna ook over zo'n grote brede stroobaal + kleine baal ervoor, echt mega breed, mja... toch geprobeerd en ik had een top afstand dus ook die ging echt heel goed. Bij de opsprong stoote hij flink z'n been, ik schrok maar voelde dat er ( volgens mij) niks aan de hand was dus ging verder naar de laatste hindernis ook die ging goed, net 4 seconde van de optimale tijd, maar echt super tevrede !!!
toen ik na de finish ging draven voelde het toch niet helemaal goed. dus snel eraf gesprongen & bij de trailer goed gekoeld. Bij de dierenarts liep hij toch gewoon goed, dus nu maar hopen dat hij er de aankomende dagen geen last van gaat krijgen. 

Voor iedereen!
) en dat liep ze verder prima uit. Even lekker gestapt en snel een colatje gedronken en op naar de keuring; hartslag van 76.