Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CarovdG schreef:karrimh: Heb je mijn mailtje gehad? Mijn stalgenoot en ik willen graag 7 juni komen trainen maar voordat we vervoer etc regelen horen we graag of er nog plek is bij de beginners(had gemaild voor de puppygroep).
grapje hoor
ik en noble zijn nog puppy's
tsja noble is 4 en heeft geen ervaring en ik ben 15 en heb geen ervaring
Anoniem schreef:vast weltsja noble is 4 en heeft geen ervaring en ik ben 15 en heb geen ervaring
Maar hebben ook niet echt ervaring wel 2x samen gecrosst in dijkgatsbos maar dat was niet onder begeleiding ofzo. Dus ik zit in een beginnersgroep 
XxDamelzaxX schreef:Anoniem schreef:vast weltsja noble is 4 en heeft geen ervaring en ik ben 15 en heb geen ervaring
Spirit en ik zijn allebei 13Maar hebben ook niet echt ervaring wel 2x samen gecrosst in dijkgatsbos maar dat was niet onder begeleiding ofzo. Dus ik zit in een beginnersgroep
Want puppygroep is toch voor de jonge paarden?
[/quote]XxDamelzaxX schreef:nee de puppygroep is niet slechts voor jonge paarden, deze groep bestaat uit: mensen die voor het 1st crossen, paarden die voor het 1st crossen, mensen die kennis willen maken met de cross enz enz
tamtam schreef:Heeft iemand voor mij het exacte adres?
, ik zie dat al helemaal voor me, staan we morgenochtend klaar voor vertrek met de poonnie in de hand en dan gaat het: wat is het adres annebelle?
oepssss vergeten op te schrijven...hihimo_van_dijk schreef:@Annebelle: Tegenwoordig vergeet ik wel vaak droge kleren mee te nemen. Dan zal je zien dat het wel een keer gebeurd!
AnnebelleVD schreef:Twis was vandaag echt in bloedvorm, perfect, loopt als een zonnetje, heftig verdwaald vanmiddag (wij verdwalen graag voorbereid, dus met flesjes water en koelwater en op tijd drinken onderweg enzo) en uiteindelijk ineens een nieuwe route ontdekt, super lang weggeweest samen maar twis komt altijd zo fit als een hoentje terug, zo vreemd... misschien toch stiekem een endurance-talentje
)
Kijken of ie echt water dicht is.Sjolvir schreef:Loonse en Drunense duinen, probeer minstens 1 x per 2 wkn aan het asfalt hier te ontsnappen!
even wat anders hea, dan al dat asfalt hihi
Welke is het nou precies?
en mijn spullentjes in te pakken