[SGW] mei & juni crosstraining @ Moordrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:40

Ook nog gefeliciteerd trouwens Kimberly!!

Freeconnect

Re: mei & juni crosstraining @ Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 21:17

karrimh: Heb je mijn mailtje gehad? Mijn stalgenoot en ik willen graag 7 juni komen trainen maar voordat we vervoer etc regelen horen we graag of er nog plek is bij de beginners(had gemaild voor de puppygroep).

tamtam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 23:48

Heeft iemand voor mij het exacte adres?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 05:24

Oost Ringdijk (nabij nummer) 3A , 2841 LD Moordrecht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 12:07

@XxDamelzaxX: in welke groep zit je ?

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 12:49

CarovdG schreef:
karrimh: Heb je mijn mailtje gehad? Mijn stalgenoot en ik willen graag 7 juni komen trainen maar voordat we vervoer etc regelen horen we graag of er nog plek is bij de beginners(had gemaild voor de puppygroep).

als je nog geen reactie van mij hebt gehad, dan heb ik hem nog niet gehad. iedereen die zich inschrijft krijgt een reactie zodat je weet dat ik je mail heb ontvangen ;)

wie vindt dat Kimberley morgen moet trakteren := *\o/* grapje hoor :D

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 12:55

Anoniem schreef:
@XxDamelzaxX: in welke groep zit je ?

In groep 4 en jij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 12:58

3 :) ik en noble zijn nog puppy's :)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 13:01

Anoniem schreef:
3 :) ik en noble zijn nog puppy's :)

:P Spirit is al 13 dus geen puppy meer :+ Maar misschien zie ik je nog? Waarschijnlijk wel :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 13:12

vast wel :) tsja noble is 4 en heeft geen ervaring en ik ben 15 en heb geen ervaring ;)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 13:15

Anoniem schreef:
vast wel :) tsja noble is 4 en heeft geen ervaring en ik ben 15 en heb geen ervaring ;)

Spirit en ik zijn allebei 13 :+ Maar hebben ook niet echt ervaring wel 2x samen gecrosst in dijkgatsbos maar dat was niet onder begeleiding ofzo. Dus ik zit in een beginnersgroep :P
Want puppygroep is toch voor de jonge paarden?

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 15:49

XxDamelzaxX schreef:
Anoniem schreef:

Spirit en ik zijn allebei 13 :+ Maar hebben ook niet echt ervaring wel 2x samen gecrosst in dijkgatsbos maar dat was niet onder begeleiding ofzo. Dus ik zit in een beginnersgroep :P
Want puppygroep is toch voor de jonge paarden?

nee de puppygroep is niet slechts voor jonge paarden, deze groep bestaat uit: mensen die voor het 1st crossen, paarden die voor het 1st crossen, mensen die kennis willen maken met de cross enz enz ;)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 16:03

nee de puppygroep is niet slechts voor jonge paarden, deze groep bestaat uit: mensen die voor het 1st crossen, paarden die voor het 1st crossen, mensen die kennis willen maken met de cross enz enz ;)[/quote]

Oke, ik zit in groep 4 is dat dan beginners of puppy? Want dit is mijn 1e crossles en ook die van Spirit.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 16:19

XxDamelzaxX schreef:
nee de puppygroep is niet slechts voor jonge paarden, deze groep bestaat uit: mensen die voor het 1st crossen, paarden die voor het 1st crossen, mensen die kennis willen maken met de cross enz enz ;)

Oke, ik zit in groep 4 is dat dan beginners of puppy? Want dit is mijn 1e crossles en ook die van Spirit.[/quote]

je zit nu in de puppygroep, groep 3 dus die rijden van 12.30 - 13.30 ;)

kiimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 17:45

Is er vandaag een nieuwe indeling gemaild dan?

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 18:20

tamtam schreef:
Heeft iemand voor mij het exacte adres?

Hahahaha, verdorie, maar goed dat ik nog even dit topic lees! jij bent helder vandaag _/-\o_ , ik zie dat al helemaal voor me, staan we morgenochtend klaar voor vertrek met de poonnie in de hand en dan gaat het: wat is het adres annebelle?
annebelle: :\ := oepssss vergeten op te schrijven...hihi

Twis was vandaag echt in bloedvorm, perfect, loopt als een zonnetje, heftig verdwaald vanmiddag (wij verdwalen graag voorbereid, dus met flesjes water en koelwater en op tijd drinken onderweg enzo) en uiteindelijk ineens een nieuwe route ontdekt, super lang weggeweest samen maar twis komt altijd zo fit als een hoentje terug, zo vreemd... misschien toch stiekem een endurance-talentje

Ben benieuwd hoe hij zich morgen houdt want springen is wel weer veel zwaarder omdat het krachtexplosies zijn

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 19:50

mo_van_dijk schreef:
@Annebelle: Tegenwoordig vergeet ik wel vaak droge kleren mee te nemen. Dan zal je zien dat het wel een keer gebeurd!

En als we geen droge kleren nodig hebben voor een niet-geplande-waterbak-duik dan hebben we wel droge kleren nodig voor de regen, het schijnt te gaan regenen, bah!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 19:55

AnnebelleVD schreef:
Twis was vandaag echt in bloedvorm, perfect, loopt als een zonnetje, heftig verdwaald vanmiddag (wij verdwalen graag voorbereid, dus met flesjes water en koelwater en op tijd drinken onderweg enzo) en uiteindelijk ineens een nieuwe route ontdekt, super lang weggeweest samen maar twis komt altijd zo fit als een hoentje terug, zo vreemd... misschien toch stiekem een endurance-talentje

Jij ook al verdwaald?
Hier nog zoiemand, vond het vandaag nodig om andere routes te rijden dan anders.
(en ik weet de weg er zowie zo niet zo goed ;) )
Afbeelding
Dankzij deze hier, lag ik bijna pardoes op het bospad, kwam in snelle draf langs stuiven, toen deze precies
achter een boom net naast het pad stond, deze stoof dus weg, gevolg, Sjol loodrecht opzij, die had ik niet aan zien komen.
Eindje verder op bleef ie staan, dus wij weer naderbij geslopen, dus plaatje geschoten.
Sjol er alleen nog een half uur van overtuigd geweest dat er toch echt foezels en woezels achter boomstronken in het bos wonen.
Kwam er uur later aan de andere kant van het bos nog 3 tegen.

Morgen water dichte jas mee, zucht, dat is nou jammer, ze voorspellen bewolking en minstens motregen.
Hoewel.... Kan ik hem testen! Gekocht voor 4.50 op koniningedag, waterdichte jas :D Kijken of ie echt water dicht is.
(heb overigens reserve kleding in auto liggen, voor het geval ik in de waterbak meen te moeten gaan liggen.
Of dat die jas toch niet zo waterdicht is. Zou 'ie over mijn bodyprotector heenpassen?? )

kiimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 20:09

@ Sjolvir:
Dat is bij het kippenbos zeker? Lijkt net of je ergens op de veluwe aan t rijden ben 8-) Mmm ga ook maar me regenjas pakken dan zo te horen, hopelijk blijft het precies een uurtje droog als ik moet, en de rest :D

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 20:10

Loonse en Drunense duinen, probeer minstens 1 x per 2 wkn aan het asfalt hier te ontsnappen!

kiimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 20:12

Sjolvir schreef:
Loonse en Drunense duinen, probeer minstens 1 x per 2 wkn aan het asfalt hier te ontsnappen!

haha okee dan! Ziet er lekker uit daar om te rijden! Bij t kippenbos lopen ook hertjes namelijk, dacht dat je daar weleens trainde dus dacht die hertjes haha :D even wat anders hea, dan al dat asfalt hihi :o

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:06

Op sgw eventing staat dat dit het adres is: Middelweg 18b
En ik lees net dat het Oost Ringdijk (nabij nummer) 3A dus voor de zekerheid vraag ik het nog maar ff :P Welke is het nou precies?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:34

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 06:56

Jaa ik heb er zin in ! zo naar noble om hem in te laden :) en mijn spullentjes in te pakken

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 07:26

Ik heb er ook zin in. Willen jullie wel aangeven wie je bent zodat ik weet wie ik allemaal moet fotograferen. Overigens is het zo dat ik met Roos mee ben en niet zeker weet of ik tot het eind kan blijven.