Het begint met B pony's daarna B paarden, dan L pony's en dan L paarden/M pony's.B paarden heeft tijd zat om te lopen zaterdags, B pony's redt het nooit tussendoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het begint met B pony's daarna B paarden, dan L pony's en dan L paarden/M pony's.
Kaisa schreef:Vrijdag wil ik het parcours ook eventjes lopen, om te kijken wat de mooie plekjes zijnHeb al foto's gezien van de hindernissen, en ideetjes op gedaan maar moet nog eventjes kijken of het mogelijk is
aan met ruiter in het geel, dan ben ik dat 
rowo schreef:Pony's B hebben niet veel tijdHet begint met B pony's daarna B paarden, dan L pony's en dan L paarden/M pony's.
B paarden heeft tijd zat om te lopen zaterdags, B pony's redt het nooit tussendoor

), opzich ook wel weer lekker, ben je er in 1 keer vanaf! 
rowo schreef:Pony's B hebben niet veel tijdHet begint met B pony's daarna B paarden, dan L pony's en dan L paarden/M pony's.
B paarden heeft tijd zat om te lopen zaterdags, B pony's redt het nooit tussendoor
Dan zie ik wel weer verder

Dus dan ga je over dat soort onzinnige dingen nadenken... ladyisabelle schreef:Ik doe trouwens bij het water het alternatief, die van mij ziet in het water allemaal kabouters zwemmen!
tenminste, als ik tot aan de waterbak foutloos ben (of met 1 weigering) Anders doe ik wel een poging 
Vita heeft dat echt wel nodig om na de dressuur even te rusten voor het springen/crossen

tientjeh schreef:Ik snap uberhaupt niet waarom er een alternatief is voor de waterbak. Je weet toch dat je in de cross een waterbak tegenkomt, als je paard geen water doet, kan je net zogoed niet gaan crossen( klinkt wel hard, maar is mijn mening)
Ben het helemaal met je eens Tientjeh !!