Het weer was tot nu toe deze week beter dan ik gedacht had eigenlijk, maarja het kan natuurlijk net zo snel weer veranderen.. Dus we blijven gewoon hopen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het weer was tot nu toe deze week beter dan ik gedacht had eigenlijk, maarja het kan natuurlijk net zo snel weer veranderen.. Dus we blijven gewoon hopen!

Muriel schreef:Hey, ik moet zondag bij een hindernis zitten en ga bij goed weer ook foto's maken, dus zouden degene die graag op de foto willen mij hun nummer, klasse, naam en e-mailadres door willen geven? Ik verzeker je natuurlijk niet van foto's i.v.m. het weer, maar ik wil graag oefenen en zit er toch!Het weer was tot nu toe deze week beter dan ik gedacht had eigenlijk, maarja het kan natuurlijk net zo snel weer veranderen.. Dus we blijven gewoon hopen!
Citaat:Misschien is het dan handig om eerst alleen boktnaam en startnr door te geven? Als je toch niet zeker weet of je foto's kan/gaat maken is het misschien een beetje overbodig om alle emai-adressen ed. te gaan noteren
Ik denk dat ik iig wel een tijdje aan het fotograferen ben, want ik neem toch aan dat het niet de hele dag regent
tja me mama zou hem kleiner kunne maken maar weet niet of je dat wil
Muriel schreef:Hey, ik moet zondag bij een hindernis zitten en ga bij goed weer ook foto's maken, dus zouden degene die graag op de foto willen mij hun nummer, klasse, naam en e-mailadres door willen geven? Ik verzeker je natuurlijk niet van foto's i.v.m. het weer, maar ik wil graag oefenen en zit er toch!Het weer was tot nu toe deze week beter dan ik gedacht had eigenlijk, maarja het kan natuurlijk net zo snel weer veranderen.. Dus we blijven gewoon hopen!
Sjaan schreef:Muriel schreef:Hey, ik moet zondag bij een hindernis zitten en ga bij goed weer ook foto's maken, dus zouden degene die graag op de foto willen mij hun nummer, klasse, naam en e-mailadres door willen geven? Ik verzeker je natuurlijk niet van foto's i.v.m. het weer, maar ik wil graag oefenen en zit er toch!Het weer was tot nu toe deze week beter dan ik gedacht had eigenlijk, maarja het kan natuurlijk net zo snel weer veranderen.. Dus we blijven gewoon hopen!
Zuslief toch... je kunt gewoon in het starttijden topic kijken en staan alle startende bokkers netjes op volgorde....![]()

Knie hoog gingen ze er door. 
dus hopelijk valt er de aankomende dagen niet al te veel. Het kan zondag wel droog zijn, maar als het voorgaande dagen erg nat is geweest, helpt dat ene droge dagje denk ik niet.
passieX schreef:Hoe lang is het eigenlijk rijden naar Gorssel vanaf winterswijk ongeveer?