[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 19:59

Haha :+
Weet ik dat ook weer :D

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 20:11

Heb net het stukje op tv op man bijt hond gezien,
zag Heleen niet. :D

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 20:57

vandaag in het hek gehangen, ging op 1 waar 10 keer op gezeten was die kneep alleen af en toe wat maar super braaf verder zei rom.. nou geloof ik wel want hij zei expres dat ie kneep omdat ik daar niet van hou.. toen ging ie steeds harder, hield z'n buik en en daar hing ik naar rechts.. toen een vette bok had ie nog nooit gedaan, en toen greep ik het hek maar vast waar ik net langs kwam.. anders was ik er over heen gelanceerd :D daarna weer op gestapt en toen was ie wel lief :D
krimh gaat erg fijn op t moment :D

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:01

Goeieavond!

Zo heb een heel stuk gemist :O
Maarja niks aan te doen.

Vandaag stage gehad en was leuk.
Heb me haren tot op me schouders af laten knippen, want me punten waren zo droog en dood, maar heb er toch heel veel spijt van :(

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:27

luxket schreef:
vandaag in het hek gehangen, ging op 1 waar 10 keer op gezeten was die kneep alleen af en toe wat maar super braaf verder zei rom.. nou geloof ik wel want hij zei expres dat ie kneep omdat ik daar niet van hou.. toen ging ie steeds harder, hield z'n buik en en daar hing ik naar rechts.. toen een vette bok had ie nog nooit gedaan, en toen greep ik het hek maar vast waar ik net langs kwam.. anders was ik er over heen gelanceerd :D daarna weer op gestapt en toen was ie wel lief :D
krimh gaat erg fijn op t moment :D

Lekker zeg, breek je bijna je nek op het paard van een ander..... :=
Fijn dat je eigen paard lekker gaat.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:44

Afbeelding

Mijn oude sok :+:

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:17

Ik ben weer terug van oefenspringen. Ging nog niet zo goed als ik had gehoopt. Paar keer weigeringen voor enge hekjes en een paar keer raar over een oxer gekomen. Merk wel dat er nog niet zoveel vertrouwen is, van beide kanten. Uiteindelijk wel gestopt toen het goed ging, ik twijfel alleen nog wel of ik er zo verstandig aan doe om zondag al de wedstrijd te gaan springen. Ik laat het wel even afhangen van zaterdag, dan ben ik toch bij het opbouwen van het parcours.. als ik het niet zie zitten rijd ik zondag gewoon niet, wil niet te overhaast gaan. Ben allang blij dat we weer een beetje aan het rijden zijn.

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:19

@ Bonny; lekker dan! Grappig dat je bij rom stage loopt :) veel over gehoord, leuk daar?

Pffffffffff ging springen... met die kleine van mij.... maar nu het echt serieus begint te worden (ingeschreven voor crosstrainingen etc, binnenkort startkaart aanvragen) krijg ik zo de zenuwen dat het gewoon niet gaat. Hij doet het braaf hoor, maar dan gaat 1e sprong van het lijntje goed, en voor de 2e knijp ik hem, omdat ik weet dattie t doet, en dan doettie t juist niet, dus vaak niet uitgekomen, en totaal mijn schuld door stomme wedstrijdstress, en weet echt niet wat ik er mee moet! Toch maar kijken voor een cursus of iets....

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:20

Komt vast goed AGV :(:)

Lux: Dat zijn niet echt leuke grapjes :=
Gelukkig viel het mee!

PB: Wat een lieffie :D

Ik ga hier eens alles uit doen en een vriendinnetje oppikken.
Gaan nog even naar de wisselborrel van het bestuur van mijn studievereniging.. :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:33

:wave:

@ Luxket: hmmm fijn paardje dan := Knap dat je nog zo snel kon reageren zeg...

@ Argievai: wat vervelend zeg. Wie weet helpt zo'n cursus. Heb je dat altijd al gehad dan?

@ vief: veel plezier vnvd!! Ga je zelf ook in het bestuur, of dat niet?

Vnvd gelest met Zoë, ze was NIET LIEF! Sinds kort heeft ze nieuwe kunstjes: komt ze vuil omhoog, springt door de teugel, gaat aan de haal en zowat door de draad. Ff flink op de flikker gegeven, toen rustig verder rijden en gaf ze zich over. Dan gaat ze best goed lopen! Nu nog dat puberale eraf en dan komen we er wel :))
Zetje is ook weer fit, want die racete als een gek in de rondte aan de longe.

Ik ga maar eens verstandig op tijd slapen :wave:

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:24

@ Lux ... wat een acrobatische toeren voer jij uit om van je paard te stappen :P
@ Rosalie ... balen dat je oefenparcours niet helemaal ging zoals je gehoopt had! :(:)
@ Corien ... kussensloop met een foto van jullie beide .. tis iig orgineel :')
@ Rowo ... Zoë :=
@ Steffie .... doet ze dat altijd of alleen op wedstrijd of oefenparcours?

Dus, ik ben met oefenparcours d'r af geflikkerd :o Dikke hand en zere scheen is de schade :P
1e rondje 80cm gedaan, ging mooi. Dus dacht 'hup, we gaan naar de meter' ... was er toch heen gegaan om te kijken of Lady alweer wat B hoogte goed oppakt. H1 eraf, H2 vette parallelle oxer := dwars erdoorheen (ze zou stoppen, ging toch door .. dus dan krijg je dat) H3 was toen natuurlijk eng. Mocht toen weer bij H1 beginnen, ging redelijk tot 4 ... vet op de rem, ze zat haast .. toen kwamen er opeens voorbenen langszijgezwaaid over de hindernis heen ... ik dacht al van wat zal ze nou weer doen :? ... ik zat al voorover vanwege die sliding, wipt ze de achterhand ook nog eens over de hindernis .. lancering op haar hoofd en ze moest de bocht om omdat de hindernis praktisch in de hoek stond .. dus boem daar lag ik :P Begon al te twijfelen of het mss toch te vroeg was om die meter te gaan proberen ... parcourshulp gaf toen een wereld tip: durf loslaten .. niet zo zitten controleren naar de hindernis toe (en dat wil ik heel graag omdat ze behoorlijk heet is). Volgende hindernis was natuurlijk lekker moeilijk, een dubbel in paardenafstand, stopt ze voor de 2e .. nog een keer de dubbel aangereden en daarna was er ineens niets meer aan het handje. Had niet gedacht dat het vertrouwen nog weer zou komen, maar ze heeft de 2e helft van het parcours toch goed gesprongen ... alleen maar omdat ik van voor los liet :D

Whoops, heel verhaal :o

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 03:05

Fijn dat je tweede helft toch nog fijn ging LL :)!
Beterschap voor hand en pootje :(:)

Mandy: Nee, ga zelf het bestuur niet in. Heel misschien volgend jaar ;)!
Zijn wel echt stoute kunstjes van Zoë :=

Nu maar snel slapen. Was wel erg gezellig en 't ging nog wel een paar uur door, maar ik moest echt naar huis van mezelf :)
Morgen weer de hele dag werken, dus moet wel een beetje fit zijn natuurlijk :D

Truste :wave:

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 04:46

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJ Mijn laatste nachtdienst!!! *\o/*

@LL: Nee, helaas pindakaas, aan die nachtdiensten zit ik voorlopig wel vast :\ , heb er echt een hekel aan, ik wil overdag nog van alles doen!! En wordt dan echt onrustig als het buiten lekker weer is.. :):) Haha en jij hebt ook weer vliegles gehad ;) .
@Luxket: Hahah, rodeo bij Rom 8-)
@AGV: Komt wel goed ;) , iets meer vertrouwen krijgen als combinatie.

Nou, Wolin was strontvervelend weer met longeren >;) (goh :o ..)... Ik had haar aan de dubbele lijnen... en zoals jullie wel weten: Wolin heeft moeite met gezag en overgave :o? .. Dus we beginnen rustig met draven, maar opeens... krijgt ze een ingeving :)* ..en denkt Wolin: 'Ik ga toch echt NIET aan de teugel lopen en toch zeker NIET m`n achterhand genbruiken!! Ben jij mal! 8)7 ..'
En die gaat vol aan de haal in de longeerbak, bokken, steigeren, springen met 4 benen de lucht in, met mij er achteraan... alles om maar niet aan het werk te hoeven. Alsof er een bom ontplofte.. Voel me zo voor l*l staan als ik m'n paard aan het longeren ben :\ :P. Uiteindelijk, diepe zucht.. heeft ze braaf haar rondjes gelopen. Braaaaaaaaaaaaaaaaaaf paard :D .

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 06:31

Nog 2 uur en dan mogen jullie eruit en ga ik mijn bed in :o :O ...

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 09:40

Goeiemorgen!
@WL: Hopelijk lig je al lekker in je bedje :z
@LL: Balen dat het eerst niet helemaal fijn wou met oefenspringen, maar gelukkig toch met een goed gevoel naar huis!
@Rosalie: Balen dat het niet helemaal ging zoals gehoopt met oefenspringen.
@AGV: Veel oefenparcoursen en dergelijke rijden om er toch aan te wennen beiden en veel van huis af te zijn. Misschien gaat het dan wel beter.
@Vief: Het was dus weer erg gezellig!
@PB: Wat een lieve foto! Hoe oud is hij/zij?

Ik ben vandaag lekker thuis, heb geen lessen, dus ga thuis maar even wat doen voor school. Voor de rest lekker met de paardjes aan de gang.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 09:57

Marieke_xXx schreef:
Heb net het stukje op tv op man bijt hond gezien,
zag Heleen niet. :D

Ik was ook niet springend in beeld helaas. Maar wel uitgebreid tijdens de prijsuitreiking. Ik ben diegene met smile van oor tot oor op een paard dat laat zien dat hij heel goed kan spinnen als een westernpaard :D

Na de uitzending moest ik gelijk met Olivier naar les. We hebben een uur lang aan de galop gewerkt. Ik zei nog dat ik blij was met een crosspaard, een dressuurpaard had het nooit volgehouden.
Ik was pas om half 12 thuis gisteren. Vanmorgen had ik eigenlijk met mijn andere paard les, maar de bak is weer eens bevroren ;(

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 10:05

@ vief: ja denk t ook wel :) is ook alweer 2 jaar geleden dat k voor t laatst wedstrijden heb gereden...
@ Rowo: Ja met m'n pony ook wel, maar die kon dat handelen en werdt er eigenlijk alleen maar beter van, en met zo'n jong ding is het toch wel heel moeilijk :)
@ Lappie: Nou eigenlijk was dit de eerste keer, maar nu is het voor mij ook de eerste keer dat k een beetje serieus wou gaan springen, als ik er op ga zitten zonder er bij na te denken en gewoon denken van al gaat het niet dan niet, gaat het wel dan is het mooi, dan springt hij super! Komt echt door mij :) Gelukkig dat het uiteindelijk weer goed ging met je oefenparcours!
@ Wolin: Ja denk het ook :) hoeveel nachtdiensten had je achter elkaar dan :oo

Nounou, ben niet naar stage gegaan vanwege m'n rug, heb kwart over 3 afspraak en ben best zenuwachtig... heb besloten met maantje eerst een stapje terug te doen, hij krijgt tot dinsdag vrij, wel los longeren en naar het land etc, mss ff naar het duin, en dan woensdag weer werken aan de longe en donderdag les... even iets rustiger aan denk ik :) Ga even kijken of hier in de buurt iemand is die echt goed springles kan geven en vooral goede begeleiding met een jong paard (luxket, jij mss een idee??) en even kijken waar en wanneer er weer oefenparcours is. Dus komt vast wel goed :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 10:06

Moggel :z , ik ga naar mijn bedje. Heb niet erg lekker gewerkt, dus heb even mijn nachtdienst geëvalueerd met mijn moeder...

Iedereen werkse vandaag!! :wave:

@AGV: Ik heb er drie gehad, normaal heb ik dan 4 tot 5 dagen vrij hierna, nu alleen vandaag uitslaapdag en morgen dan... zaterdag mag ik dus weer werken..
Heb ook niet veel aan m`n vakantie gehad van vorige week, aangezien ik nóg met m`n werk bezig ben geweest (lees: vakantieaanvraag _-:( .. ik stond op het punt om m`n reis naar Indonesie te boeken toen ik te horen kreeg dat dit niet door kon gaan, omdat de hoge heren die achter mijn opleiding zitten, mijn vakantieweken niet goedkeurde, om een of andere vage reden) Niet erg leuk, ben het zelfs een beetje zat.. Maargoed, nog even doorzetten en dan heb ik m`n diploma op zak en dan wil ik echt doorstuderen om op de IC, OK of spoedeisende hulp te gaan werken.

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 10:17

zo dat is best heftig dan zeg! Wel goed dat je het volhoud :) alvast truste dan maar!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 10:18

Goeiemorgen :wave:

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 10:20

Goeiemorgen!

Vief: fijn dat Woll weer wat losser is!
AGV: ai dat klinkt niet fijn van je rug :(:)
PB: wat een lieverd!
Luxket: pff heb je geluk gehad zeg!
Rowo: oei da's geen leuk grapje van Zoë := fijn dat Zetje weer fit is!
LL: fijn dat de 2e helft toch nog fijn ging! Beterschap met je hand en scheen :(:)

Hoef niet naar school vandaag maar heb nog zat te doen, hoop opdrachten gehad :P Dus ga maar eens aan de gang :)

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 10:26

ik ga idd ook maar eens aan school.... moet nog een stuk of 10 evaluatie formulieren invullen :+

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 10:31

Morgen,

hier een zeer verkouden/snotterig/ benauwd mensje :P Wat kun je je daar naar van voelen zeg. Wilde eigenlijk nog wel even rijden, maar zo te zien heeft het lekker gevroren.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:23

JN: Ze is nu 20. Ze heeft bij ons al een stuk of 5 veulens gegeven (en voordat wij haar kregen ook al een hele bubs) en is afgelopen jaar prestatie geworden.
Maar het is zo'n lief paard. Je kan er zo iedereen opzetten en ze zal geen vlieg kwaad doen. (en ze zit nog fijn ook)

Ik moest vanmorgen om half 10 al in t ziekenhuis zijn oor het verwijderen van de hechtingen en controle. Alles zag er gelukkig mooi uit.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 13:18

Ik was het er vanochtend nog niet helemaal mee eens.. Vond het wat vroeg om eruit te gaan :z
Al veel geleerd op deze dag. Onder andere dat ik het niet red om 45 minuten na het voor het eerst afgaan van mijn wekker in de trein te zitten & dat je gesmeerde bammetjes beter gelijk in je tas kunt stoppen.. Leerzaam dagje zo :+
Nu al even druk met Excel, turflijsten verwerken en zo eerst maar even een frisse neus halen buiten en op broodjesjacht :Y) . Begin wat gaar te worden van al die getallen en turfjes..

PB: Fijn dat het er allemaal goed uitziet :)!
Lotte: Lijkt me echt lastig om zo opeens je hele ritme om te gooien..
Tientje: Sterkte met jezelf :(:) Hoop dat je weer snel fit bent. Het is inderdaad koud buiten!!