Weet ik dat ook weer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daarna weer op gestapt en toen was ie wel lief 

luxket schreef:vandaag in het hek gehangen, ging op 1 waar 10 keer op gezeten was die kneep alleen af en toe wat maar super braaf verder zei rom.. nou geloof ik wel want hij zei expres dat ie kneep omdat ik daar niet van hou.. toen ging ie steeds harder, hield z'n buik en en daar hing ik naar rechts.. toen een vette bok had ie nog nooit gedaan, en toen greep ik het hek maar vast waar ik net langs kwam.. anders was ik er over heen gelanceerddaarna weer op gestapt en toen was ie wel lief
krimh gaat erg fijn op t moment
veel over gehoord, leuk daar?

Knap dat je nog zo snel kon reageren zeg... 

Dikke hand en zere scheen is de schade 
dwars erdoorheen (ze zou stoppen, ging toch door .. dus dan krijg je dat) H3 was toen natuurlijk eng. Mocht toen weer bij H1 beginnen, ging redelijk tot 4 ... vet op de rem, ze zat haast .. toen kwamen er opeens voorbenen langszijgezwaaid over de hindernis heen ... ik dacht al van wat zal ze nou weer doen
... ik zat al voorover vanwege die sliding, wipt ze de achterhand ook nog eens over de hindernis .. lancering op haar hoofd en ze moest de bocht om omdat de hindernis praktisch in de hoek stond .. dus boem daar lag ik
Begon al te twijfelen of het mss toch te vroeg was om die meter te gaan proberen ... parcourshulp gaf toen een wereld tip: durf loslaten .. niet zo zitten controleren naar de hindernis toe (en dat wil ik heel graag omdat ze behoorlijk heet is). Volgende hindernis was natuurlijk lekker moeilijk, een dubbel in paardenafstand, stopt ze voor de 2e .. nog een keer de dubbel aangereden en daarna was er ineens niets meer aan het handje. Had niet gedacht dat het vertrouwen nog weer zou komen, maar ze heeft de 2e helft van het parcours toch goed gesprongen ... alleen maar omdat ik van voor los liet 
!
!

, heb er echt een hekel aan, ik wil overdag nog van alles doen!! En wordt dan echt onrustig als het buiten lekker weer is..
Haha en jij hebt ook weer vliegles gehad
.
, iets meer vertrouwen krijgen als combinatie.
(goh
..)... Ik had haar aan de dubbele lijnen... en zoals jullie wel weten: Wolin heeft moeite met gezag en overgave
.. Dus we beginnen rustig met draven, maar opeens... krijgt ze een ingeving
..en denkt Wolin: 'Ik ga toch echt NIET aan de teugel lopen en toch zeker NIET m`n achterhand genbruiken!! Ben jij mal!
..'
. Uiteindelijk, diepe zucht.. heeft ze braaf haar rondjes gelopen. Braaaaaaaaaaaaaaaaaaf paard
.
Marieke_xXx schreef:Heb net het stukje op tv op man bijt hond gezien,
zag Heleen niet.
is ook alweer 2 jaar geleden dat k voor t laatst wedstrijden heb gereden...
Gelukkig dat het uiteindelijk weer goed ging met je oefenparcours!
hoeveel nachtdiensten had je achter elkaar dan
Ga even kijken of hier in de buurt iemand is die echt goed springles kan geven en vooral goede begeleiding met een jong paard (luxket, jij mss een idee??) en even kijken waar en wanneer er weer oefenparcours is. Dus komt vast wel goed
, ik ga naar mijn bedje. Heb niet erg lekker gewerkt, dus heb even mijn nachtdienst geëvalueerd met mijn moeder...
.. ik stond op het punt om m`n reis naar Indonesie te boeken toen ik te horen kreeg dat dit niet door kon gaan, omdat de hoge heren die achter mijn opleiding zitten, mijn vakantieweken niet goedkeurde, om een of andere vage reden) Niet erg leuk, ben het zelfs een beetje zat.. Maargoed, nog even doorzetten en dan heb ik m`n diploma op zak en dan wil ik echt doorstuderen om op de IC, OK of spoedeisende hulp te gaan werken.
alvast truste dan maar! 
fijn dat Zetje weer fit is!
Dus ga maar eens aan de gang
Wat kun je je daar naar van voelen zeg. Wilde eigenlijk nog wel even rijden, maar zo te zien heeft het lekker gevroren. 

. Begin wat gaar te worden van al die getallen en turfjes..
!
Hoop dat je weer snel fit bent. Het is inderdaad koud buiten!!