Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(cross) haha maar dan moet je wel lang wachten. Mijn tijd staat op de vorige pagina
anders moet ik zo lang wachten
Djulita schreef:Hé Eline, jij moet gelijk na mij crossen. Ik moet om 16:01.
.. ik keek trouwens net aar mij tijden djulita en ben er achter gekomen dan ik ook 5 uur moet wachten.
was toenstraks denk ik nog niet helemaal wakker. XMrliess schreef:Denk er aan dat de tijd in de nacht van 27 op 28 oktober een uur wordt teruggezet. (De startijd 8:00 (wintertijd) is omgerekend naar zomertijd 9:00 uur)
Klopt dit wel? Want dat zou toch betekenen dat de tijd pas word teruggezet na de wedstrijd?
! XMrliess schreef:djulita; haha oke, ik hoop dat ik dan niet een uur later of eerder kom.. ik keek trouwens net aar mij tijden djulita en ben er achter gekomen dan ik ook 5 uur moet wachten.
was toenstraks denk ik nog niet helemaal wakker.
Sandrohit schreef:Even een overzicht gemaakt:
Sandrohit - Sandra de Vries & Sica dressuur 10:23 cross 15:37 springen 16:04
Djulita - Djulita v/d Lende & Marshall dressuur 8:15 cross 16:01 springen 13:32
XMrliess - Marlies Ipskamp dressuur 11:08 cross 15:45 springen 16:10
Inez de Jong dressuur 8:30 cross 14:49 springen 15:16
Spookie - Vera de Boer dressuur 10:30 cross 15:07 springen 15:30
chantycom - Chantal havekes & Commando dressuur 8:00 cross 13:09 springen 13:47
Eejj - Eline Evers & Zilora nvt Cross 16:03 nvt
Djulita schreef:XMrliess schreef:djulita; haha oke, ik hoop dat ik dan niet een uur later of eerder kom.. ik keek trouwens net aar mij tijden djulita en ben er achter gekomen dan ik ook 5 uur moet wachten.
was toenstraks denk ik nog niet helemaal wakker.
Wat doe jij met Macha dan in die tussentijd?
Sandrohit schreef:XMrliess schreef:Denk er aan dat de tijd in de nacht van 27 op 28 oktober een uur wordt teruggezet. (De startijd 8:00 (wintertijd) is omgerekend naar zomertijd 9:00 uur)
Klopt dit wel? Want dat zou toch betekenen dat de tijd pas word teruggezet na de wedstrijd?
Nee dit klopt niet,doe maar in de nacht van 25-26 oktober.
Eejj schreef:Sandrohit schreef:Even een overzicht gemaakt:
chantycom - Chantal havekes & Commando dressuur 8:00 cross 13:09 springen 13:47
Djulita - Djulita v/d Lende & Marshall dressuur 8:15 cross 16:01 springen 13:32
Eejj - Eline Evers & Zilora nvt Cross 16:03 nvt
Inez de Jong dressuur 8:30 cross 14:49 springen 15:16
Newton- Mandy Boske & Ufradeus dressuur 12.00 cross 14.23 springen 14.45
Sandrohit - Sandra de Vries & Sica dressuur 10:23 cross 15:37 springen 16:04
Spookie - Vera de Boer dressuur 10:30 cross 15:07 springen 15:30
XMrliess - Marlies Ipskamp dressuur 11:08 cross 15:45 springen 16:10
morgen eens even overleggen
XMrliess schreef:je staat toch al wel op de site lobke? Ik zag okkie en orlando ofzo?
maja.. daar ga ik morgen ff over hebben en dan vertel ik het jullie
Sonja schreef:Wyko, ik zie het idd staan, maar waar het mij om gaat is dat er niet 2 mensen op hetzelfde startnummer kunnen rijden. Is gewoon niet mogelijk, kan het systeem niet aan. Moeten we ook niet willen lijkt me
Ik check het morgenavond wel ff, komt wel goed.
Spookie schreef:Sonja: Volgens mij was het voor Wyko juist wel de bedoeling tegelijk te starten. Ze mochten in overleg met het bestuur(speciaal naar gevraagd bij De Eik) met zn 2-en starten in de cross! Ze komen dan alleen niet meer voor in de uitslag.
Dus ik ga ff iets regelen. Desnoods even andere kleur vestje voor dergelijke deelname oid. Anders krijgen we d'r geheid fouten door.