Maar ik had wel een hele mooi snelle afstap actie

Landing was netjes op m'n voeten en met de teugels in de hand.
Nou ja volgende keer beter. De rest ging heerlijk en dan vind ik die 6,7 wel prima
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ladyzwien schreef:
Ruudjw schreef:Ah, ja dat verklaart alles.
Maar ik had wel een hele mooi snelle afstap actie
Landing was netjes op m'n voeten en met de teugels in de hand.
Nou ja volgende keer beter. De rest ging heerlijk en dan vind ik die 6,7 wel prima
Sjaan schreef:DE trakhener zag ik vorig jaar erg tegen op. Tijdens de cross sprong Cheval hem super en nu kijk ik gelijk heel anders tegen die trakhener aan. Maar ik ben het er mee eens dat het een beste sprong is.
Edit: via deze link moet het fimpje wel te zien zijn: http://nl.youtube.com/watch?v=mlpcUaelnmY
Zo was de trakhener vorig jaar dus.
Ruudjw schreef:Kijk wel even.
Gekke was dat op een gegeven moment was de vriendin van Henk Jan Lozeman aan het inspringen. Daar ben ik lekker in mee gaan rijden en dat liep weer super.
Maar na de 1ste of 2de hindernis in het parcours werd hij echt heel erg voorwaarts en vlak.
Nickeltje schreef:Geen idee, ze liet zich gewoon echt niet meer voorwaards zetten...
Best frustrerend, maar ga volgende week ook maar de cross in met een spoor denk ik, net iets meer power in zo'n situatie dan.
Nadua schreef:Ruudjw schreef:Kijk wel even.
Gekke was dat op een gegeven moment was de vriendin van Henk Jan Lozeman aan het inspringen. Daar ben ik lekker in mee gaan rijden en dat liep weer super.
Maar na de 1ste of 2de hindernis in het parcours werd hij echt heel erg voorwaarts en vlak.
Volgens mij starte jij vlak naar mij... Welk startnr. had je?

Citaat:Ik weet wel wie er gevallen is, Monique v.d. Belt. Maar er werd later omgeroepen dat ze gelukkig niets gebroken heeft, en gelijk weer naar huis mocht!
Ruudjw schreef:67
AnneMieKe_89 schreef:Nadua: Netjes hoor!! Had je nog prijs?

wist het ook niet zeker. zag wel het vest