Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rosalie123 schreef:Zo ik ben tot half 4 naar school geweest, was kwart over 4 weer thuis en ben meteen nog even gaan rijden, vanavond kon het ook niet meer. Ging wel goed, paardje was alleen een beetje fris maar dat was ook logisch, hij heeft gister ook niks gedaan.
Baal er wel van dat de mok aan zijn achterbeen nog steeds niet over wil gaan. Ben echt hopeloos, alles al geprobeerd maar het been blijft dik.
Rosalie123 schreef:Zo ik ben tot half 4 naar school geweest, was kwart over 4 weer thuis en ben meteen nog even gaan rijden, vanavond kon het ook niet meer. Ging wel goed, paardje was alleen een beetje fris maar dat was ook logisch, hij heeft gister ook niks gedaan.
Baal er wel van dat de mok aan zijn achterbeen nog steeds niet over wil gaan. Ben echt hopeloos, alles al geprobeerd maar het been blijft dik.
Hilde_ schreef:Ja, gebruiken ze bij de koeien, vandaar dat ik het ken. Wat het precies is weet ik niet, zou je even moeten googelen misschien, maar het helpt wel.
mistid schreef:Hilde_ schreef:Ja, gebruiken ze bij de koeien, vandaar dat ik het ken. Wat het precies is weet ik niet, zou je even moeten googelen misschien, maar het helpt wel.
ehh, Hilde...
droogzetter is om de koeiengeen melk meer te laten geven; "droog zetten" van de melk. Tsja, ik heb equi-mok van de Buiter gekcht, die hielp heel goed (zal alleen niet weten waar ik hem gelaten heb, net als mijn oornetjes
...) het was binnen een week weg. Heb je die al geprobeerd?
Het is ook niet erg duur. Nog goedkoper: Scherpe tandpasta, ook een wondermiddel, dat gebruikte Anne de Jong van de onderdelen discount Roden toen...
Hilde_ schreef:Daarvoor dus bij de koeien
Helpt dus tegen mok bij paarden