Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scum schreef:Wie had het laatst ook weer over die horloges van 200 Euro waar je echt van alles op kon instellen? Altos?
rowo schreef:Ik weet niet meer wie het ook alweer zei gister; een paard voelde zich het beste bij 5 graden? Ik kwam vanmorgen op stal en 2 vd 3 paarden stonden met de haren overeind in de stal. Vannacht gaat er dus ff weer een deken op. T zou ook richting nachtvorst gaan geloof ik.
miss_jumpy schreef:rowo schreef:Ik weet niet meer wie het ook alweer zei gister; een paard voelde zich het beste bij 5 graden? Ik kwam vanmorgen op stal en 2 vd 3 paarden stonden met de haren overeind in de stal. Vannacht gaat er dus ff weer een deken op. T zou ook richting nachtvorst gaan geloof ik.
Dat is toch juist goed? Als die haren overeind staan maken de paarden gebruik van de mogelijkheden van de vacht. Door de haren overeind te zetten creeren de paarden een isolerende luchtlaag!
Wil niet zeggen dat ze het koud hebben hoor!
Het weer de komende 5 dagen:
Rustig lenteweer en perioden met zon met in het weekeinde hogere temperaturen.
Minimumtemperatuur (ºC)
do vr za zo ma
4 3/6 4/8 6/9 8/10
Maar je moet het zelf weten natuurlijk, ik heb jouw paarden niet gezien
rowo schreef:Het weer de komende 5 dagen:
Rustig lenteweer en perioden met zon met in het weekeinde hogere temperaturen.
Minimumtemperatuur (ºC)
do vr za zo ma
4 3/6 4/8 6/9 8/10
Maar je moet het zelf weten natuurlijk, ik heb jouw paarden niet gezien
miss_jumpy schreef:Danique1990 schreef:ik ben net terug van cross training, 't ging echt super goed ! Blackje vond het ook echt heel leuk hij was lekker fris.. maar sprong alles makkelijk.. en hij ging zelfs in 1x het water in ! ( terwijl ik notmaal gesproken altijd 1 of 2 weigeringen voor het water heb in de cross !
Leuk, waar heb je getraind?
Hoe gaat het verder met je pony, ben je er al achter of het de allergie is waar hij last van heeft?
Danique1990 schreef:miss_jumpy schreef:Leuk, waar heb je getraind?
Hoe gaat het verder met je pony, ben je er al achter of het de allergie is waar hij last van heeft?
het was waarschijnlijk gewoon zomer exceem hij krijgt nu Subli zonder, nat hooi.. en hij heeft een exceem deken.. hij heeft nu nergens meer last van
ik had cross training in ermelo
rowo schreef:Bij mij is er geen 1 geschoren maar Calypso en Uvanta zitten enorm dun in de vacht. Passau is zo goed als zijn winterhaar kwijt... Zo verrot steeds deken op- deken af- deken op- deken af.