Goedemorgen! Gister een top-dag gehad ondanks het weer. 's Middags ergens op gesprek geweest en nog voor half 6 al terugkoppeling gehad dat ze graag met me verder willen!!!! joehoeeeeeeeee, IK HEB DUS EEN LEUKE NIEUWE BAAN (op fietsafstand) per 1 Februari!!!!!! Ennu goed nieuws, geen weekenden meer, geen koopavonden meer ...... dus kom maar op met die meerdaagse wedstrijden!!! Ben zoooo blij!!!!!! Jullie allemaal bedankt voor het duimen de andere keren!!!!!!!!
Ik ga werken als telefoniste/receptioniste maar dan in de breedste zin van het woord. Offertes/mailingen maken, al het binnenkomend telefoonverkeer, postverwerking, ontvangen van klanten! Echt te gaaf!! Dankje Ibonn
Ik heb niet zo lekker geslapen. Mijn kies zelf gaat prima maar omdat de ontsteking maar bleef bloeden heeft de tandarts vreselijk zitten vroeten en nu doet mijn kaak en wang pijn. Hier lijkt de schade mee te vallen, zag wel dat er van het huis ook een rij pannen is verschoven. Dus er moet zo iemand het dak op. Ik ga maar proberen iets te eten.