Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jiska schreef:ik denk er even over na patsmu!! haha overal aanbiedingen!!
goed scum, dankje!
g0otje schreef:idiansummer:nee niet gelukt, nog niets gevonden, ga er maar eens een dagje voor uittrekken!!
Jiska een operatie is zeker een risico daarom moet je ook een goede kliniek zoeken hoor meid!! Toch kan je het vergelijken met een ocd operatie (denk ik) en die verlopen meestal goed !! En ice geeft niet zomaar op hoor
g0otje schreef:haha heb ik ook last van. Ik had bij geen een schoen zoiets van ja dat is hem!!!
Dus word een dagje shoppen!!!Maar stel het even uit tot na het nk, dan kan ik wat minder tijd in mijn paardje stoppen en wat meer in mezelf
Scum schreef:Ja, die paarden kletsen wat af. Die van ons vertellen ook altijd enorme verhalen. Online heeft zelfs een mobiele telefoon waarmee hij ons heel vaak belt. Ik ben blij dat hij nog niet op Bokt kan
IndianSummer schreef:g0otje schreef:haha heb ik ook last van. Ik had bij geen een schoen zoiets van ja dat is hem!!!
Dus word een dagje shoppen!!!Maar stel het even uit tot na het nk, dan kan ik wat minder tijd in mijn paardje stoppen en wat meer in mezelf
Een dagje shoppen is nooit verkeerd..!
g0otje schreef:idiansummer:nee niet gelukt, nog niets gevonden, ga er maar eens een dagje voor uittrekken!!
Jiska een operatie is zeker een risico daarom moet je ook een goede kliniek zoeken hoor meid!! Toch kan je het vergelijken met een ocd operatie (denk ik) en die verlopen meestal goed !! En ice geeft niet zomaar op hoor
Het beste voor ice: NIET OPEREREN, maar het botfragmentje moet vanzelf verdwijnen