heeft nog geluk gebracht ook
pas je er wel goed op 
haha sam is soms een stouterdje

Ik wil ook sel de spring stills zien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

pas je er wel goed op 

Scum schreef:Simmie schreef:Missmuts: Nijeberkoop???!!!!
Waarom niet Diepenheim? Dan start je toch al lang L en het is wel heel leuk als je aan het kampioenschap van Utr./Gld./Ov mee kan doen.
(sorry scum)Alhoewel........komen jullie toch ook naar Diepenheim, is nog dichterbij ook.
SSSSST!!!!!!!!!! Dadelijk leest Bitwise dit! In Diepenheim hebben ze geen oefencross en in Nijeberkoop wel.

(scheelt hoop werk
)
Simmie schreef:Missmuts: ik weet nog niet hoe ik naar L'dam ga. Laat ik aan mijn chauffeur over.![]()
![]()
Maar ik denk wel dat wij via de A12 gaan. Ik laat het je zaterdagavond wel weten (als ik nog puf heb als ik terug kom).
Scum"}Missmuts, tuurlijk moet je naar Nijeberkoop gaan! Ik moedig je wel aan hoor! Als ik nou tegen Bitwise kan zeggen dat er heel veel bokkers heen gaan, dan gaat hij vast wel overstag. Het is toch maar 350 km?
[/quote]
[quote="Simmie schreef:Missmuts: Nijeberkoop???!!!!
Waarom niet Diepenheim? Dan start je toch al lang L en het is wel heel leuk als je aan het kampioenschap van Utr./Gld./Ov mee kan doen.
. Ik vind het eng om Diepenheim op te geven voor L, terwijl ik echt nog geen idee heb hoe de L ons zal vergaan.
zal vast wel lukken de overstap van de B naar de L! 
(moet de cross alleen even fietsen, lopen wordt te krap dan
)
Mogen ze met springen ook wel doen, hoef ik geen Z te gaan rijden
Ach, Otje is vast wel fit volgend weekend(als ik het dan ook ben
)
Ik vond een uur of half een vanmiddag toch wel prettiger...
Ik dacht dat er misschien een muts aan het verwerken was die de tijdstrafpunten meeneemt in de winstpuntentelling, maar die vlieger gaat dus ook al niet meer op
Merrie gaat zoals het er nu uitziet geen SGW-carrière tegemoet en dressuur rijden doe ik niet...Ik ga er gewoon vanuit dat Otje fit is en anders probeer ik wel of ik de merrie op een blanco coupon kan starten ofzo, of anders HC. Kampioen zal ik er toch niet per ongeluk mee worden
Zeker niet na een halve week vrij

) iig een dubbel van 2 steiltjes met greppeltjes eronder als ik het me goed herinner (en een greppel in het midden, dus coffin???)
)
Ik ga morgen direkt bellen naar Wieringerwerf ik hoop dat ze daar nog een plekje voor mij over hebben met Cheval.. dan is Cheval nml wel weer fit... Leidschendam komt net te snel... oh ik baaaaaaal!!