[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re: slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 22:40

Haha jah mooi dekje hoor vief
heeft nog geluk gebracht ook pas je er wel goed op
haha sam is soms een stouterdje
Ik wil ook sel de spring stills zien

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 23:19

Scum schreef:
Simmie schreef:
Missmuts: Nijeberkoop???!!!!
Waarom niet Diepenheim? Dan start je toch al lang L en het is wel heel leuk als je aan het kampioenschap van Utr./Gld./Ov mee kan doen.

(sorry scum) Alhoewel........komen jullie toch ook naar Diepenheim, is nog dichterbij ook.

SSSSST!!!!!!!!!! Dadelijk leest Bitwise dit! In Diepenheim hebben ze geen oefencross en in Nijeberkoop wel.

Niet mutsen, gewoon B starten. Kan HM best. }>
BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIItWISEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 23:22

Ieee Slakken zijn echt niet lekker! Heb ze 1 keer geproeft in Italie (ik dacht wat anders te lezen op de kaart dan slakken) nou echt 1 keer en NOOIT weer!

Ondertussen is de homeo nog niet geweest... ik moet nog ong anderhalf uur wachten voordat hij komt...

Trouwens ik wil wel even helpen BITWISE ROEPEN!! Ienie kan wel B starten!!!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 23:23

haha Simmie, geloof ook wel dat HM gewoon B kan starten
maarja, oefencrossen zijn ook altijd wel fijn (scheelt hoop werk )
haha volges mij als Bitwise weer gaat bokken moetie eerst heel veel bijlezen

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 23:25

nog anderhalf uur Chantal? dan is het 1 uur als die komt?!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 23:41

Simmie schreef:
Missmuts: ik weet nog niet hoe ik naar L'dam ga. Laat ik aan mijn chauffeur over.
Maar ik denk wel dat wij via de A12 gaan. Ik laat het je zaterdagavond wel weten (als ik nog puf heb als ik terug kom).

Ik hoor het graag. Of heeft iemand (Miss_jumpy wellicht) voor mij een adres om heen te rijden?

Scum"}Missmuts, tuurlijk moet je naar Nijeberkoop gaan! Ik moedig je wel aan hoor! Als ik nou tegen Bitwise kan zeggen dat er heel veel bokkers heen gaan, dan gaat hij vast wel overstag. Het is toch maar 350 km?
[/quote]

[quote="Simmie schreef:
Missmuts: Nijeberkoop???!!!!
Waarom niet Diepenheim? Dan start je toch al lang L en het is wel heel leuk als je aan het kampioenschap van Utr./Gld./Ov mee kan doen.

Nu weet ik het niet meer . Ik vind het eng om Diepenheim op te geven voor L, terwijl ik echt nog geen idee heb hoe de L ons zal vergaan.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 23:50

missmuts; ik had ook geen idee hoe de L bij mij zou vergaan, maar mn eerste L-sgw won ik.. was ook niet bepaald verwacht zal vast wel lukken de overstap van de B naar de L!
Chantal, slakken lijken mij idd ook niet echt lekker..

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 00:46

Ik houd ook niet van slakken...

Otje en Cheeka zijn vandaag behandeld door de Osteopaat. Ot zat wat vast(hij is eigenlijk nooit los geweest, maar het werd nu weer erger...) en als ze toch kwam kon Cheeka ook wel een keer nagekeken worden.

Otje zat idd flink vast, daar heeft ze wel wat werk aan gehad en over een maandje komt ze nog een keer voor hem. Cheeka was prima in orde, alleen achter het zadel zat ze iets vast. Wsl doordat ze het kruis zo hoog heeft en op de sprong achter nog weleens extreem door wil kiepen.
Merrie mag ik gewoon door trainen, Otje krijgt een dag of wat vrij. Ik hoop dat ik er voor ik naar het EK ga nog even op kan klimmen, superlenie gaat er dan donderdag en/of vrijdag nog even opzitten. Zaterdagmiddag gaan we terug uit Frankrijk en dan kan ik als het meezit zondag Wieringerwerf gewoon starten. Moet laat dressuur rijden dus dat komt wel goed (moet de cross alleen even fietsen, lopen wordt te krap dan )
En als Otje toch niet helemaal fit is neem ik Cheeka gewoon mee. Die mag ook B lopen dus dan probeer ik dat een keer voor de fun. Denk niet dat die ver komt met haar afkeer voor natte en vieze voeten, maar dan heeft ze iig wat geleerd

HM kan makkelijk B starten hoor

Ik ga lekker nog lang geen L, KNHS slaat mij lekker over, als ze dat nou blijven doen Mogen ze met springen ook wel doen, hoef ik geen Z te gaan rijden

RT; Jorie van het endurance-topic neemt even contact met je op over de logo's

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 00:48

Missmuts: Ik kan voor je kijken of ik nog ergens foto's heb van het parcours in Diepenheim. Maar Diepenheim staat nooit erg zwaar gebouwd voor het L hoor, dat kunnen jullie denk ik best aan!

Ik zit ondertussen nog netjes te wachten op de homeopaat.... Wij zijn zijn laatste klantjes voor vandaag!

Vier --> hihi grappige stills!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 00:57

Ik bedenk me net dat ik voor de merrie helemaal geen dressuurcoupons heb... Ach, Otje is vast wel fit volgend weekend(als ik het dan ook ben )

Wat een tijd zeg Chantal Ik vond een uur of half een vanmiddag toch wel prettiger...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 00:58

Ik zit net nog eens naar de standen van otje te kijken. Laatst verwerkte resultaat is 7-5 geweest(Castenray) en toen hebben ze geen punten bijgeschreven, Ede is dus helemaal nooit aangekomen daar Ik dacht dat er misschien een muts aan het verwerken was die de tijdstrafpunten meeneemt in de winstpuntentelling, maar die vlieger gaat dus ook al niet meer op

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 01:01

Oho geen dressuurcoupons...haha Ah die kun je nog bestellen, ik heb vorige week coupons besteld en had ze deze week al!

*Zit nog steeds te wachten en is inmiddels de foto's van de hindernissen van Diepenheim aan het uploaden...*

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 01:05

Wat moet ik daar dan mee Merrie gaat zoals het er nu uitziet geen SGW-carrière tegemoet en dressuur rijden doe ik niet...Ik ga er gewoon vanuit dat Otje fit is en anders probeer ik wel of ik de merrie op een blanco coupon kan starten ofzo, of anders HC. Kampioen zal ik er toch niet per ongeluk mee worden Zeker niet na een halve week vrij

Ik vind het echt een mooie tijd om nog met de beesten aan de gang te gaan Chantal

Ben benieuwd naar de foto's van Diepenheim

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 01:17

Zoooo de hindernissen van Diepenheim vorig jaar klasse L paarden zijn geupload, speciaal voor Missmuts.

Hindernis 1, haag:
Afbeelding

Hindernis 2, rechterzijde is voor de L paarden, het middenstuk MAG je ook springen:
Afbeelding

Hindernis 3a,b Staan aardig haaks op elkaar. Maar als je paard goed bestuurbaar is, is deze hindernis heel goed te doen (2e foto zie je nog net een stukje van de a sprong)
Afbeelding
Afbeelding

Hindernis 4, Triple. Staat gewoon op het pad, kun je bijna niet langs. Mooie sprong:
Afbeelding

Hindernis 5, Heksenoog;
Afbeelding

Hindernis 6, Oxertje;
Afbeelding

Hindernis 7, Houtstapel bos insprong;
Afbeelding

Hindernis 8 (ben de foto kwijt...... ) iig een dubbel van 2 steiltjes met greppeltjes eronder als ik het me goed herinner (en een greppel in het midden, dus coffin???)

Hindernis 9, waterbak. De sprong in het water hoeft NIET, mag wel. Paarden pakken hem heel simpel mee en je krijgt er een mooie rechte lijn door. De waterval hoef je int L ook NIET op, je mag naast de watervak via een kleine opsprong en een steiltje het water uit:
Afbeelding

Hindernis 10 Puntje (of alternatief) daarachter hindernis 11, dikke boom:
Afbeelding

Hindernis 12, Stro oxer;
Afbeelding

Hindernis 13ab, bult op, dikke boom, 2 galopsprongen sky jump (of alternatief via 2 bomen = ook zeer goed te doen)
Afbeelding
Afbeelding

Hindernis 14, Wal achtig iets:
Afbeelding

Hindernis 15, Witte oxer;
Afbeelding

Hindernis 16, Picknicktafel:
Afbeelding

Hindernis 17, oxer of steiltje, iig simpele sprong. Helaas geen foto

Hindernis 18, afsprong het water in:
Afbeelding

Hindernis 19, Waaijer:
Afbeelding

Hindernis 20, Breekbomen oxer:
Afbeelding

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 01:19

gomir --> Pfft en nog steeds heeft de homeo niet gebeld... ik ga nu maar even richting de bank... even een tukkie doen totdat ik me rot schrik van mijn mobiel die af gaat als de homeo belt dat hij er is... haha

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 02:20

En?? Is ie al geweest? (ja sorry, ben er net weer van het stappen )

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 03:09

GAAAAAAPPPPP

Ik ben er net weer.....

Cheval heeft een accupunctuur spuit gehad links achter en Joep rechts achter.... zeer wss hebben beide kerels lekker zitten spelen in de wei en zijn daarbij hard onderuit gegaan oid waardoor ze even in de kreukels lagen...

Anyway.... 5 dagen recht toe recht aan rijden, dus helaas geen Leidschendam voor mij...... Ik ga morgen direkt bellen naar Wieringerwerf ik hoop dat ze daar nog een plekje voor mij over hebben met Cheval.. dan is Cheval nml wel weer fit... Leidschendam komt net te snel... oh ik baaaaaaal!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 07:34

Wat jammer van L'dam Chantal. Ik duim voor je dat je in W'erf kunt starten.

Diepenheim ziet er goed uit! Daar ga ik dit jaar voor het eerst heen.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 08:01

Nou Chantal, echt jammer!!!
Maar goed, als cheval maar netjes opknapt is dat natuurlijk het belangrijkste!!

Missmuts, op onze site staat een makkelijke routebeschrijving, maar een adres hebben we daar niet omdat het gewoon midden op een recreatieterrein is, er zit verder geen manege bij ofzo. Maar als je van de A4 maar de juiste afslag neemt kan het niet missen, want het ligt vlak langs de snelweg.

Je neemt vanuit Utrecht de A12 richting den haag. Vlak voor den haag bij het prins clausplein neem je de A4 richting Amsterdam. en dan volg je deze aanwijzingen:

Vanuit Den Haag/Rotterdam, Rijksweg A4
Neem afslag 7: Zoeterwoude-dorp, Leiden, Voorschoten, Vlietland.
Einde afslag links aanhouden richting Vlietland. Over de rijksweg direct links richting Vlietland.
Weg blijven volgen naar het wedstrijdterrein en daar de aanwijzingen voor het parkeren volgen.

Kan haast niet missen!!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 08:03

Tof Chantal, dank je wel! De sprongen zien er mooi uit. Er zijn er wel enkele waar ik even slik, maar niets wat ik niet durf. Toch maar Diepenheim dus.... Van te voren moet ik wel nog even een paar dingen oefenen. Ik heb nog nooit een skyjump gedaan met hem en een sprong ín het water...phoe, dat lijkt me niet makkelijk (maar dat zal wel tussen mijn oren zitten).

Jammer dat je L'dam niet kunt starten! Hopen dat er in W'werf nog plek is.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 08:06

Ik heb ergens een foto van de skyjump van Diepenheim van benedenaf gezien. Zal eens kijken of ik die nog ergens kan vinden. Of durf je dan niet meer, missmuts?

Balen Chantal! Je hebt een beetje een brokkenseizoen, lijkt het wel... Hopelijk is Cheval snel weer fit!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 08:22

Ik ben al wel heel blij dat Cheval na 5 dagen weer oke is! Maar ja ben ondertussen wel €50,- euro verder (inschrijfgeld Leidschendam) , maar goed niks aan te doen.
Ik ga nu maar duimen op een startplaatsje in Wieringerwerf.... kga over een half uurtje direkt bellen!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 08:30

Oef ik zie dat het inschrijfgeld van Leidschendam gelukkig mee valt. €15.- L (HC) = Lucky en
€17,50 M = Cheval

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 09:00

Bedankt Miss-jumpy. Het ging mij erom dat ik niet wist of ik de A4 naar 'boven' of naar 'beneden' moest nemen. Ik print je omschrijving even uit. Dit komt goed.

Nou Karin, als je hem wilt opzoeken graag. Ik heb me nog niet opgegeven, dus ik kan nog terug..haha.

Gelukkig vallen de inschrijfgelden mee, Chantal. Maar het blijft zonde.

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 10:02

balen chantal dat je niet kunt starten in l'dam..