Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
maar ga wel proberen van ze meer te stappen. Al is het maar de straat op en neer.
Heel tevreden van, Julie is daar echt heel goed mee geweest qua spiervorming en afvallen. Ze vond het ook echt heel leuk en in mijn training was het een heel fijne afwisseling!
Wij hebben met de bouw zelfs overwogen om zelf een zwembad aan te leggen.
Vaak in revalidatie. 
ik ging in zottegem (stal de wilg.endreef). Hida.lgo heeft idd beide maar daar ben ik niet gegaan omdat het met staartzak is voor de mest en die van mij dan de halve sessie loopt op te spannen omdat hij dat ambetant vindt
qua prijs was rond de 35 euro per sessie dacht ik.
ik heb toen heeeel veel verbetering gemerkt aan haar evenwicht en gedragenheid.
op aanraden van de dierenarts is stappen in water goed
das wel beetje veel :/. Ik denk voor haar benen en gewrichten dat het gewone zwemmen het minste belastend is. Hoeveel sessies zijn er zo nodig indien voor opbouw?
PrietPraat schreef:200 voor 3 keerdas wel beetje veel :/. Ik denk voor haar benen en gewrichten dat het gewone zwemmen het minste belastend is. Hoeveel sessies zijn er zo nodig indien voor opbouw?
S.cheldewindeke is denk ik het dichtst voor mij.
Ferro heeft daar heel veel deugd van gehad en zijn pezen zijn sindsdien super stabiel. Nooit meer warm of dik. Nu heeft hij alleen een allergie gekregen van combinatie regenwater/hibitane denken we. Telkens hij erin gaat begint zijn huid te ontsteken, allemaal kroeten en dikke benen. Echt spijtig dat we niet meer kunnen gaan, hij deed dat super graag.
Binnen 2 weken ga ik terug 1.15 starten in Moorsele.