Gisterenavond nog een heel fijne dressuurles gehad, het was al heel tijd geleden. Ze was heel positief en zei zag het ook dat mn paard deugd heeft gehad van de oesto behandeling. Wijken ging lijk meteen geod, juist nog hier en daar wat tips en ook eens schouderbinnen gedaan en zowaar dat ging ook .
Antonius
Geplaatst: 01-12-14 14:37
Plezant hé zo een goede les Loop je zeker een week op een roos wolkje
Bedankt nog trouwens voor je antwoorden van een vorige clinic. Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat voor conditietraining je kan doen als je geen galopbaan/heuvels of water ter beschikking hebt... Ik kan wel in de waterbak op A.rtevelde, maar die is 7,5m lang, kan ik weinig mee zeker? En om wekelijks een heuvel op te zoeken heb ik toch echt geen tijd voor...
Ja dat is wel een goeie vraag wat je stelt. Met 7.5 m ben je idd niet veel . Véééél galopwerk in uw dressuur, of ja gewoon de verplaatsingen maken waar je lange stukken kan galoperen? Ik kan daar nu igg nie over klagen. Kan bij mij thuis heuvel training doen of op de renbaan gaan galoperen. En in de buurt zijn er wel nog een paar plekken waar je goed kan galoperen.
Vrijdag parcourstraining met mijn paard! Sinds begin maart geleden dat we een deftig parcours hebben gezien. Als ik de eventingstage toch niet moet bijtellen, maar dat is niet helemaal hetzelfde. En ook weer jumping zondag, na bijna 8 maanden. 'k Ga 2x 80cm doen om te beginnen en als dat goed gaat, ook 90cm erbij volgende jumping. 'k Zou ook graag weer naar Moorsele willen, maar daar gaan we gelijk wanneer, sowieso weer 80cm starten. Omdat de vorige keren niet succesvol waren.
Het ligt er nogsteeds. Beeh, nu gaat alles zo modder worden!
Hanne_SP
Geplaatst: 02-12-14 23:57
Weg met de sneeuw, weg met de sneeuw, weg weg weg!
Ik ga naar de G*ave.rr*anch. 't Is 's avonds daar oefenjumping maar ik ga gewoon in de namiddag gaan trainen, dat mag ook. Kan je direct eens verhogen als je een rondje hebt gereden. Vind ik gemakkelijker.