Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(heb al beetje in profiel gespiekt
)
. En lekker rollen in de blubber
, jij hebt vast geen probleem op de waterbak.
. Vlietlanden gaat en eitje worden voor jullie
). Gewoon beetje opletten wat je post.
?
Percy schreef:Je pincode mag er nog bij![]()
Ik vroeger een paard wat Challenge heette maar dat was een iets te grote uitdaging. Wat een moeilijk paard was dat.
Klinkt leuk, zo'n pensionstal aan huis met eigen crosshindernissen. Hoop dat je geslaagd bent.
Mooie foto's van een mooie merrie Tiahastrona. Je ziet op de foto's dat ze meer kan dan ze laat zien.
Van mij mag het topic hier ook blijven hoor. Begrijp alleen dat sommigen niet willen aanhaken omdat we al een tijd een groepje zijn maar ik zou het best leuk vinden als er meer mensen aansluiten.
Als we naar de hengstenkeuring gaan zal dat in eerste instantie het bwp zijn. Met de nieuwe bedoel je Shetan denk ik? Daar gaat het hartstikke goed mee maar hij heeft even vakantie. Hij wordt alleen af en toe heel licht dressuurmatig getraind en we nemen hem kleine stukjes mee op wandeling. Hij heeft zoveel geleerd op school. Het was echt tijd om zijn lijf en geest wat rust te geven. Ik vind het zo'n lief paard, echt een grote vriendelijke reus.
Misschien dat Caressa er in het najaar eens een B-cross mee gaat starten. Ze gaat waarschijnlijk toch lid worden van de vlp omdat je dan zelf de hoogte kan kiezen die je wilt springen. Met drie paarden straks is de knhs gewoon niet meer te betalen voor allemaal en het duurt ook te lang voor je de klasse's door bent.
)
.
Chall is ook de makkelijkste niet, maar elke crack z'n gebrek
. Wat makkelijk dat je in België zelf kan kiezen wat je start en wanneer je promoveert in het springen, maar sommige ruiters worden dan wel een gevaar voor zichzelf al komen ze daar snel genoeg achter.
) en marketingmedewerker. Heb de opleiding in 2 jaar gedaan omdat ik m'n HAVO al had. Nu maar eens op zoek naar een baan.
Gefeliciteerd met je diploma! Mijn Challenge was helaas moeilijk en bepaald geen crack. Hoop dat die van jou het beter gaat doen
) is van [naam]! Aanbetaling is gedaan, koopcontract is getekend en de datum dat we hem gaan halen staat vast. Het was even spannend maar het is weer allemaal goed gekomen.
. Mooi uitgebreide voorstelling! Ideaal, zo'n crossparcoursje en andere faciliteiten aan huis. Autocross, niets voor mij maar mijn vriend vindt dat wel tof!
.
). Anders konden hij en zijn vader ook mee rijden (in de nationale dan, hij crosst L en M).
Ik heb niet de indruk dat deze een moeilijk karakter heeft. Hij zal echt nog wel gaan uitproberen en eens stout zijn maar voor nu is hij echt super lief. Denk niet dat dit zomaar zal omslaan. Hopen dat hij meer het karakter van zijn pa heeft
. Je horloge zou ik de eerste crossen nog niet al te veel aandacht aan schenken en hem op laten lopen. Krijg je wel fouten onderweg wordt je gestoord van het gepiep als je over je tijd heen bent als je hem laat aflopen.
. Weet niet precies, zie wel wat me aan komt waaien. Leuk dat je hebt ingeschreven voor de eerste puppiecross! 

Doen er nog meer van jullie mee daar??