Vief GG lijkt mij ook al lekker groot, of die anderen zijn klein. De bruine links naast GG op de tweede foto is ook leuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

En dit was natuurlijk wel een heel aantrekkelijke pony voor eigenlijk weinig geld.
Zelfs paarden van 3/4000 moeten perfect op de foto zijn. En paarden van dat geld fotograferen wij gewoon niet. Doen we vanaf 5/5500. En tot dat geld worden ze gewoon verzekerd zonder foto's. 

.Joki schreef:Die 6 knotten kosten me niet zo heel veel tijd. Dat zit er in een half uur wel in. Ik heb besloten (na mezelf streng te hebben toegesproken) dat ik de voorpluk ook invlecht. Ik vind het anders lelijk voor de foto en Ferrose zal hopelijk ook normaal doen met ingevlochten voorpluk
voor MM. Hoe is het nu met Geert en denk je een beetje om jezelf.
) en gelukkig hele lieve verpleegsters die hem op zn gemak stellen. Gelukkig kwamen ze op een gegeven moment melden dat hij vandaag geopereerd ging worden maar hoelaat is een vraagteken. Heb 2 uur bij hem gezeten en toen had ik al zoveel gejankt dat ik bedacht dat ik beter naar huis kon gaan. Kreeg onderweg nog een berichtje dat hij net uitleg had gehad en dat hij waarschijnlijk een stellage met pinnetjes buiten om zn been krijgt. Was wel een redelijke operatie en deze dokter was ook niet al te positief.
appelflap jongens ik vind dit zo poedersuiker!