en hem inderdaad over mijn bodyprotector draag heb ik die wel nodig. Maat heeft voornamelijk met je lengte te maken, de breedte is erg ruim verstelbaar.Ik ben er inmiddels met bodyprotector eronder en zonder afgestuiterd en beide keren ging hij af en zat hij comfortabel strak. Erg zacht gevallen, dus ja, bevalt goed

Toevallig ben ik in Princenhage afgelopen jaar met paard en al onderuit gegaan en ik twijfel of hij dan afgegaan zou zijn.
Het enige nadeel is dat de patronen nogal prijzig zijn, dus dat is de reden dat ik hem denk ik niet meer met "gewoon" springen zal dragen...
Ik heb hem besteld bij Treehouse, op maandagmiddag en op woensdagochtend had ik hem hier thuis binnen, super goeie service dus! De maat gaat echt om de lengte, want ik had qua breedte een L nodig eigenlijk, maar qua lengte een M, heb dus de M genomen want anders ga je er op zitten (had gebeld met Treehouse hoe of wat) 
Maar het kan dus wel ja.
hij zei toen dat het prima was, gister nog even over gehad omdat ik zelf twijfelde (weekend voor de verjaardag van mn vriend) maar er was geen twijfel over mogelijk, we gaan!!!