Tuurlijk mag je mee van Noor. Ik neem m'n fiets mee en misschien weet Texelse nog wel iemand die je een paard kan verhuren kun je mooi rijden met Noor. En we gaan binnenkort maar eens een lijstje maken van bokkers die dan ook op Texel zijn, kunnen we mooi weer een meeting houden. Margriet: 3 bedden bezet!
Leuk *zet het in haar agenda en gaat vrij vragen* Aan de buitenmensen: wat voor regenjas hebben jullie? Een waxcoat of iets anders? En ik wil net zo'n hoed als Ka
sussie Ik voer het door het voer heen, kan ook door het water maar hij moet het wel op drinken. Zal eens kijken welk merk ik heb
gr_roos
Geplaatst: 29-06-11 19:50
Mijn pony gaat ook mee, weet alleen niet of Mootje dat gaat redden. Ivm ex peesprobleem heeft hij een gewichtsbeperking van de ruiter en dan is er ook nog een psychisch aspect. Het is een beestje waar je tegen moet kunnen. Heel lief, maar over en over actief. Maakt graag 3000 bewegingen per seconde en dat op 20jarige leeftijd
Ik heb rainlegs en een waterdichte korte jas. Ik kan niet met lange jassen rijden, ik heb wel een lange waxcoat. Voor een rondje stappen prima maar niet als ik meer wil doen.
Ff een snelle ego-post van mezelf: Vies liep goed en heb heerlijk 20 minuten gestapt Ik vond het wel eng om op te stappen hoor, ik durfde echt niet te gaan zitten voor zijn rug. Stappen ging wel goed en daarna was het niet gevoeliger. Morgen weer
MargreetW
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-11 20:31
Mootje: Ik heb een Jack Murphy outdoorjas, gekocht in Gretna Green Schotland. Daar zijn we in 2007 nog een keer "officieel" getrouwd d.m.v. een klap op het aambeeld en 20 pond.
En ik heb nog een nieuwe Ka hoed voor je van HH maat L, of voor een andere liefhebber. Maar dan moet je eigenlijk ook een paar mooie Dubarry's hebben toch?
Ja hoor, maar wist even niets meer te zeggen. Je kunt natuurlijk ook een weekje Veluwe gaan en dan wel dure laarzen kopen, hoe vind je die! Mijn Dubarry laarzen gaan al heel wat jaren mee door wind regen en modder en zien er nog heel goed uit hoor. Als ze stuk gaan kun je ze opsturen naar hun eigen schoenmaker in Utrecht, die maakt ze weer perfect.
haha die is niet voor het programma help mijn man is een klusser een kandiaat
Zo zonnebank was heerlijk!
Sannnn
Geplaatst: 29-06-11 21:40
Die van Tapner ging ook maar net goed op het water. Vind Piggy French ook super goed rijden laatste tijd. Mary King is echt altijd super om naar te kijken. Gaaf gedaan zeg die trekker.
What heeft toch maar mini break maar ben nu wel goed voorbereid op tentamen. Morgen nog 1tje en dan ben ik er voor 6 weken vanaf.