Het weekend plan is rond Vanavond naar PB, morgen twee paarden in de kop van NH, zondag twee paarden in Drenthe en op de terugweg naar een vriendin (?) van JN die haar paard te koop heeft staan!
Zo even tanken en avondeten scoren bij het tankstation
Eef_Bam
Geplaatst: 03-09-10 16:34
Veel succes met paarden zoeken Mootje!
TeeGee
Geplaatst: 03-09-10 16:54
Wat een tijden Lielle, ze weten vast niet waar de Vugtse ruiters zitten
Toch de Unaniem van PB maar als eerste kijken Mootje?
@ lielle: jeetje dat zijn voor jou wel echt onmenselijk tijden zeg. Ik zou ook verwachten dat ze rekening houden met reistijden, NIET DUS Als ik jou was zou ik er alsnog een mail aan wagen. Half 4 op staan is toch niet normaal?
AntheaV
Geplaatst: 03-09-10 17:23
Lielle: Dat zijn inderdaad geen leuke tijden meer. Hopelijk kan je Raimear nog wel starten. Mootje: Succes met paarden zoeken!
Ik moet om 12.04 crossen met Het en om 12-14 dressuren met Maat Dat gaat hem niet worden denk ik Anders moet Het wel heel snel naar huis lopen
Mo: KOmt idd zo hier. Celtic staat al gewassen en gevlochten klaar. Hoop dt hij niet tegenvalt. Onder het zadel kent hij echt weinig.
bianca1980
Geplaatst: 03-09-10 19:03
Wow !!! wat ik ineens veel pagina's lezen...
MARGREET EN NOOR @ ik wens jullie heel veel sterkte in de komende tijd en uiteraard een goede afloop.. het is toch moeilijk om positief te blijven bij zo iets. Alle kracht toegewenst. MOOTJE @ je kan beter eerst naar PB gaan paardje kijken... PB @ leuk paard idd mooi volgroeid en kan zo te zien ook niet verkeerd bewegen, leuk klein kolletje. Die 4 jarige afstamming klinkt ook leuk kwa afstamming, hou wel van wat bloed...hahaha ga wel weer is ff stiekum in je profiel kijken als je daar foto's zet. Jammer dat ik erg geen twee kan betalen. BILLY @ paardjes kijken is paardjes kopen ...??? LIELLE @ oh my god wat een tijden .... Ik durf haast niet te kijken. Is het een idee om zaterdag paard terug te brengen en gelijk weer terug te gaan naar Gorssel met de twee voor zondag ?? dat is ook wel zwaar, maar evengoed kun je dan wat beter de nacht doorslapen???
caro29
Geplaatst: 03-09-10 19:31
@ WL van harte gefeliciteerd @ Noortje en Margreet W Jeetje wat heftig. Veel sterkte en hopelijk loopt het goed af. @ pb dat is wel een hele knappe Unaniem.
Ik had voor het eerst dit jaar bij een aantal crossen oa Gorssel er wel een briefje bij gedaan of het mogelijk was om later te starten. Midden of eind. Helaas is dat vooraan al 9.18 geworden. Het is te ver om even mijn paard naar huis te brengen. Na de cross moet paardlief nog iig 3 uur op de trailer staan plus 2 uur terugreis. Vorig jaar heeft mijn paard dat ook gehad en heeft zij echt een paar dagen nodig gehad om bij te komen. Hopelijk hebben we mooi weer.. Het is niet anders. Paard moet er maar aan wennen.. Gelukkig heb ik gekozen voor de zaterdag want ik denk niet dat ik zondag veel in actie kom
Vandaag even met mijn ruin gesprongen en hij ging best fijn . Martingaal eraf en gecombineerde neusriem er weer op.
_Noor
Geplaatst: 03-09-10 21:15
Goeieavond!!
@ Lielle: jeetje, dat is wel heel erg vroeg zeg... Ga deze week alvast maar een beetje voorslapen.. Hopelijk kom je nog op de lijst voor het M! @ PB & Mootje: succes met de Unaniem. Ben benieuwd! @ Caro: fijn dat je ruin zijn best deed.
Ik heb hele fijne tijden in Gorssel gelukkig! Hoeven niet voor dag en dauw weg, dus wellicht heeft mijn vader dan ook nog zin om mee te gaan!!hij kan trouwens maandag al op gesprek bij de chirurg om ingepland te worden, dus dat gaat vlot! Best aardig geshopt vandaag. Reed er natuurlijk zo naartoe Twee zwarte broeken, een jurkje, leuke sjaal, wat basic shirts en een stapel hemdjes voor in Thailand! Wel fikse hoofdpijn dus op tijd naar bed denk ik!
Sannnn
Geplaatst: 03-09-10 21:19
Zag net je tijden in het Gorssel topic Bianca, je moet tegelijkertijd met mij dressuren! Benieuwd wat je vriendin van PB's paard vind Mootje. Fijn dat je vader zo gauw terecht kan Noor! Hopelijk komt de operatie dan ook snel. Klinkt idd als aardig geslaagd shopdagje
Net springles gehad. Moest wissels oefenen, moet nu elke keer terug naar draf en vind dat toch maar niets. Maar ze vertikte het om rondom te wisselen, dus instructeur erop. Lukte het uiteindelijk gelukkig wel. Kreeg nog als commentaar dat ik niet zo nichterig paard moet rijden. Heb dus weer genoeg huiswerk Alleen zo jammer dat ze dan gelijk over de zeik is na zoiets. Ze at haar eten ook niet gelijk op, uiteindelijk wel. Maar niet zo als normaal.. Merk ik wel vaker aan d'r. Ze is echt gevoelig wat dat betreft. Maarja, soms moet je toch even aanpakken.
Snoekiej
Geplaatst: 03-09-10 21:33
Hoi iedereen! Ik ben weer terug van kamp van de studentenvereniging. Het was toch nog best leuk en gezellig. Vooral de activiteiten (cantus, nachtspel enzo) waren echt leuk. Ik heb schijnbaar toch nog een beetje student in me, want ik hield het feesten langer door dan ik gedacht had. Vanochtend lag ik er om half 5 in en om half 9 moesten we er weer uit. Vorstin heb ik net nog ff gereden. Die was wel weer blij geloof ik. Ga nu slapen!
En Noor & Margreet, wat schrik ik van dat bericht zeg! Zoiets zie je natuurlijk helemaal niet aankomen. Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat je vader/man snel en met succes geopereerd kan worden.
Eef_Bam
Geplaatst: 03-09-10 21:38
Goedenavond. Wl Gefeliciteerd . Mootje: En wat vond ze ervan? Caro: Dat is inderdaad niet fijn als ze zo lang op de trailer moeten + nog 2 uur terugreizen . Noor en Margreet: Heel veel sterkte, fijn dat je zo snel al een afspraak kan maken. Noor: Lekker gelaagd met shoppen zo te lezen . Sann: Lastig als ze zoiets vertikken, en dat ze dan gelijk zo van slag raakt, misschien had ze gewoon geen eetlust van het harde werken en warmere weer? Snoekiej: Fijn dat het kamp zo leuk was, ben je nu definitief lid? (deze week was ontgroening toch?)
Ik had vandaag toch een domme actie . Ik had Bam even los laten rauzen in de longeerbak en wilde hem in de stapmolen zetten om uit te stappen, de zon stond erg lag en was erg fel, dus ik zet Bam in de Molen en ik wil weglopen, hoor ik ineens een hoop hoefgetrappel, kijk om: Staat Bandido samen met een ander paard in een vak ! Gellukkig was het een nuchtere ruin en kunnen ze het goed met elkaar vinden, ze keken elkaar echt aan van: Hè, jij ook hier , gezellig ! Heb Bandido er maar gauw uitgehaald, en aan de hand uitgestapt .
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 03-09-10 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt
AntheaV
Geplaatst: 03-09-10 21:39
Meisje van mijn club die ik al ken vanaf dat ik ongeveer 10 jaar was die is een paar weken geleden van het paard gevallen met haar gezicht op de straat. Had ernstige hersenletsel en heeft sindsdien in coma gelegen. Deze week waren ze begonnen de medicatie terug te brengen om te kijken of ze weer wakker zou worden. Maar nu werd de druk in de hersenen weer heel hoog en hebben ze een ct scan gemaakt. Daaruit bleek dat het allemaal veel slechter was geworden. Toen heeft de familie vanmorgen een gesprek gehad met het ziekenhuis en daaruit is gebleken dat verder behandelen niet meer mogelijk is. Nu gaan ze morgen overal mee stoppen, dus zal ze komen te overlijden Bah, ik ben er helemaal beroerd van. Ik had al meteen in het begin het idee dat het niet goed zou komen (ook in vergelijking met wat e met mijn stiefvader is gebeurd) maar je blijft toch hopen dat het wel weer goed komt. Nu het echt vast staat, is het toch wel een behoorlijke schok. Dan sta je gelijk weer heel anders in het leven, meisje is pas 23, net iets ouder dan ik zelf ben. Soms is het leven zo oneerlijk
Eef_Bam
Geplaatst: 03-09-10 21:41
Jeetje Anthea , wat erg zeg zo jong pas!
_Noor
Geplaatst: 03-09-10 21:46
@ Anthea: wat ontzettend heftig zeg. Gatverdarrie, wat een k-week!! @ Evie: strakke actie met de stapmolen. Moet jij je onderschrift niet aanpassen eigenlijk?
Eef_Bam
Geplaatst: 03-09-10 21:49
Wat klopt er niet aan mijn onderschrift dan Noor ?
Sannnn
Geplaatst: 03-09-10 21:50
Jeetje wat heftig Anthea. Dat is erg, 23 jaar ook pas.. Sterkte.. @Evie. Zou idd ook kunnen. Al had ze het pas ook al toen ik haar wat meer aanpakte. Ik wacht rustig af, morgen mag ze iig lekker het bos in. Haha, jouw actie met de stapmolen!
_Noor
Geplaatst: 03-09-10 21:51
Evie_Bandido schreef:
Wat klopt er niet aan mijn onderschrift dan Noor ?
Heb je inmiddels niet meer wp in de L? Oudkarspel, WW.. Of ben je ergens wat kwijtgeraakt (en ben ik dat vergeten)?
Eef_Bam
Geplaatst: 03-09-10 21:56
Die opmerking kreeg ik een tijdje terug van Mootje geloof ik ook al ,
Ik was bij mijn debuut in de L een hindernis vergeten omdat ik een verkeerd pad was ingeslagen , ben dus begonnen met een stand van L-2, en heb intussen dus weer 4 winstpunten gehaald, L+2 klopt als een bus, helaas .
_Noor
Geplaatst: 03-09-10 21:57
Ow ja, dat is ook zo. Sorry, zal me verder met mijn eigen zaken bemoeien!
Anthea, Bah wat een rotnieuws. Veel sterkte Noor, Dat vroeg ik mij laatst ook al af, maar Evie is inderdaad wat kwijtgeraakt
Celtic is leuk Zo fijn in de omgang en braaf, en hij heeft voor het eerst gesprongen. Op de foto's ziet hij er volwassener uit dan IRL. Nog even gekwijld bij de andere paardjes
Ik mag vroeg in Gorssel. Maar daar had ik ok gevraagd dus ben er erg blij mee .
Zit nu nog op het werk .
Eef_Bam
Geplaatst: 03-09-10 22:03
_Noor schreef:
Ow ja, dat is ook zo. Sorry, zal me verder met mijn eigen zaken bemoeien!
Zulke dingen mag je best vragen hoor ! Ik ben zelf vaak ook erg nieuwschierig naar hoe anderen het doen in de sport, maak altijd een hele studie van de startlijsten en uitslagen
Mootje: Paardje is dus wel bevallen zo te lezen, gaan jullie nog naar de anderen kijken?
Ik zit trouwens net op startlijsten te kijken, ik heb zondag een springwedstrijd waar er het eerste rondje maar 4 mensen en het tweede rondje 3 mensen meedoen in de L .
Waar ga je springen? Vriendin van mij was laatst in Rockanje: 12 in de B, 1 in het L en 1 in 't M Jep, morgen gaat de wekker om 6 uur en 7 uur op stal afgesproken