Vanavond naar PB, morgen twee paarden in de kop van NH, zondag twee paarden in Drenthe en op de terugweg naar een vriendin (?) van JN die haar paard te koop heeft staan!Zo even tanken en avondeten scoren bij het tankstation
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vanavond naar PB, morgen twee paarden in de kop van NH, zondag twee paarden in Drenthe en op de terugweg naar een vriendin (?) van JN die haar paard te koop heeft staan!

Dat gaat hem niet worden denk ik 

het is toch moeilijk om positief te blijven bij zo iets. Alle kracht toegewenst.
Ik durf haast niet te kijken. Is het een idee om zaterdag paard terug te brengen en gelijk weer terug te gaan naar Gorssel met de twee voor zondag ?? dat is ook wel zwaar, maar evengoed kun je dan wat beter de nacht doorslapen???
Unaniem.
. Martingaal eraf en gecombineerde neusriem er weer op. 
Twee zwarte broeken, een jurkje, leuke sjaal, wat basic shirts en een stapel hemdjes voor in Thailand! Wel fikse hoofdpijn dus op tijd naar bed denk ik!
Heb dus weer genoeg huiswerk
.
.
.
.
! Gellukkig was het een nuchtere ruin en kunnen ze het goed met elkaar vinden, ze keken elkaar echt aan van: Hè, jij ook hier
, gezellig
! Heb Bandido er maar gauw uitgehaald, en aan de hand uitgestapt
.

Zo fijn in de omgang en braaf, en hij heeft voor het eerst gesprongen. Op de foto's ziet hij er volwassener uit dan IRL. Nog even gekwijld bij de andere paardjes
. 
.
. _Noor schreef:Ow ja, dat is ook zo. Sorry, zal me verder met mijn eigen zaken bemoeien!
! Ik ben zelf vaak ook erg nieuwschierig naar hoe anderen het doen in de sport, maak altijd een hele studie van de startlijsten en uitslagen
.