[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ils_K

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 23:22

Dat is wel erg mooi Maroes :D!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 23:25

Zulke hulp is natuurlijk altijd welkom Marloes! Handig, al die connecties.

Ik ga zo ook slapen. Morgen weer een dagje school. Truste :evaw:

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 23:27

Die charles owen cap vind ik ook gaaf maar mijn moeder vind hem ook afschuwelijk.

Ik heb december 2009 een eigenhuis gekocht. hoekwoning met eigen parkeerplaats op mijn eigen grond en in 2007 gerenoveerd. 1 slaapkamer met balkom vlakbij het centrum van mmen. (kruipafstand) Totaal 3 slaapkamers.
Ik kwam niet in aanmerking voor koopsubsidie want mijn huis mocht niet meer kosten dan 112000 euro. Starterslening ging ook niet werken want ik was nog niet woonachtig in de gemeente. Ik had ook net de mazzel dat de crisis in aantocht was en dat diverse banken waren gecontroleerd. Wat een drama om een hypotheek te krijgen. Mijn hypotheek maandelijks netto net zoveel als mijn oude huur. Ondanks mijn toenmalig inkomen en intentieverklaring deden de banken erg moeilijk!
Daarnaast is het een wirwar van regels.
Hopelijk zijn ze wat soepeler geworden. Voordeel is wel weer dat huizen lang te koop staan en veel mensen met dubbele huizen zitten waardoor er vaker meer van de prijs af kan.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 23:27

Ik ga ook richting bed :wave:

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 23:28

en ik ook, trusten iedereen :wave:

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 23:30

Wel truste!!

Evie ja klopt daar komt jackson vandaan :) bij famillie Stuut!
Hoezo ga je niet naar bodengraven?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 23:30

Ik heb een Charles Owen en ook gelijk het hoogste model. Heb een vrij rond gezicht en hierdoor lijkt mn gezicht een stuk slanker. Als je al een lang gezicht hebt moet je dat model niet doen. Dan wordt je een soort conehead.

Ik ga ook slapen. Morgen vroeg op.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 23:31

Truste !!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 23:58

@ Corienn: Leuk, dat is namelijk mijn springinstructeur.

Waarom ik niet naar Bodegraven ga?
Vanwege een hele slechte ervaring:
Citaat:
Ik ben 2 weken geleden op springwedstrijd, paard en ik zijn ons de pl*ris geschrokken: onlogische lijnen zonder ruimte om aan te rijden, bellaberde bodem en dubbels op 6 meter. Mijn instructeur had wel gezegd dat het niet zo'n fijne wedstrijd is, maar had er wel zelf een keer een grote prijs gewonnen, dus dat moest te doen zijn dacht ik (niet dus ).
We hebben beide parcoursen wel uitgesprongen met 2 balken en 1 balk (2-fasen), maar zowel Bam als ik waren volledig van slag.

De week daarop hadden we springles en toen kwam alle spanning en angst eruit, ik voelde hem al twijfelen op het inspringkruisje, en bij een oxer van 60 cm ofzo ging hij eerst vanuit een halve stilstand springen en vervolgens 2x gestopt, daardoor was ik weer helemaal van slag, en ik had ook geen idee hoe ik dit aan moest pakken want ik ben alleen dit paard gewend wat "nooit" weigert.
(ok, toen ik hem ging leren springen zijn we weleens veels te hard en veels te schuin aangereden langs een hindernis gevlogen, en later ook weleens ergens langs wanneer ik gewoon totaal niet goed kwam aangereden , maar echt opzettelijk weigeren heeft hij echt nog nooit gedaan ).

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 00:01

Oh oke doe hem maar de groeten zal die leuk vinden!! :D :D

Ja oke maar dan licht het ook wel aan welke parcour bouwer je hebt denk ik.
Ga het toch proberen denk ik :)
Laatste x officeel was in lisse ook geen pretje :n

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 00:13

ow, ik ben ook 1x in Lisse geweest en vond het juist erg fijn,
Maar in Bodegraven hebben ze 1 vaste parcoursbouwer waarvan mijn instructeur ook vindt dat hij niet fijn en niet logisch bouwt, maar mischien hebben ze voor de regio een andere parcoursbouwer.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 00:38

Zo goedenavond..

Jeuzes.. wat een dienst heb ik net gehad zeg.. Zijn van 15.00 uur tot 23.00 gewoon echt mega druk bezig geweest, kan gewoon geen bel meer horen en wil met alle liefde een paar artsen wat aan doen :o .. ben ook echt helemaal kapot. Moet morgen dus nog een avonddienst :\ .. Pfffff... Ben dan na 5 diensten wel uitgemolken geloof ik :') .

En jullie zijn echt gigantisch hard gegaan!! Lees morgenochtend wel even bij :) .
Heb wel wat gelezen over parcoursbouwers en de Charles Owen cap. Dat model van PB zou mij dus voor geen meter staan :P en Bodegraven is echt ronduit küt, flut gebouwd en in losrijden is vaak ook echt geen doen.

Vandaag Wolin weer naast de fiets gehad, want toen ze de longeerlijn was haar bui 180 graden omgeslagen :roll: .. Toen ze de fiets zag, gingen de oren weer naar voren :)) . Maar oh oh oh wat was het weer een hete bliksem ~~}> .. Ik heb haar met Duallyhalster mee met leadrope, hoofdstelletje wordt vechten.. Maar we gingen echt mega hard :P , en met inhouden werd ze me een partij giftig }> .. Ze vind het heerlijk naast de fiets, die stukken rechtuit lekker los draven aan het halster op het harde, moet zeggen dat ze het ook wel erg braaf doet :j , netjes op commando en niet opzij springen. Af en toe met stappen kwam dat groene gras weer in beeld en dat is niet bepaald handig := .. Heel even raakte ze van de kook toen een vrachtwagen zijn gas los liet op de N11, toen stond ze wel even te stuiteren :(:) .

Ik ga nu ook maar eens wat slapen :wave:
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 19-01-10 00:46, in het totaal 1 keer bewerkt

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 00:43

Lotte: :(:) Slaap lekker alvast!

Moest even flink wat bijlezen, maar leuk alles over huisjes en op jezelf/samen wonen :)

Ik woon al ruim 1,5 jaar op mezelf in een studentenhuis en vind het erg fijn :) De stap om gelijk te gaan samenwonen als je het huis uit gaat lijkt me best gek. Vind het altijd wel heel leuk om te zien dat er best een groot verschil is tussen mensen die thuis wonen en op zichzelf toen ze zijn gaan studeren. Zie je altijd heel leuk terug in LZP-topics als "Help ik ga samenwonen aan de andere kant van NL, moet alles achterlaten.." etc. Erg leuke verschillen in antwoorden tussen mensen die op kamers wonen en mensen die nog thuis wonen, ook het verre reizen naar vriendjes, etc ;)

Charles Owen vind ik prachtig en heb een leuk blauw exemplaar :D
En een nieuwe rode, die wil niemand, jammer dat het mijn maat niet is. Vind hem zelf wel erg stoer namelijk haha.

Woll en ik hebben een compromis gesloten. Ze mag eerst als een manegepaard 20 minuten aan een lange teugel over de hoefslag stappen, draven en galopperen met een losse teugel voordat ik haar oppak. Ging vandaag erg goed, ze wilde veel beter meewerken dan de afgelopen dagen, dus ga dit nog even volhouden. Allebei een beetje ons zin haha :D Verder is de sneeuw bijna weg, dus hoop dat ze morgen/overmorgen weer fijn naar buiten mag! Mss morgen even het bos in :)
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 19-01-10 01:16, in het totaal 1 keer bewerkt

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 00:50

Goed compromis Vief :j , seems fair :)) !!

Ik zou errrug blij zijn als ik straks het huis uit ben, heerlijk lijkt me dat :) . Woon nu bij twee puberende broertjes en dat is als enige zus nu in huis best een zware bedoening :o .. Ik zou niet vanuit huis zo willen samen wonen, niet dat ik iemand heb om bij in trekken nu :P , maar zou toch echt eerst mijn eigen stekkie willen hebben :j ..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 00:58

Dat kan ik me helemaal voorstellen :) Was bij mij ook wel zo. Heb ook echt geen makkelijk broertje... :o
Ik ga maar eens douchen en slapen, weinig geslapen en veel gedaan vandaag, maar niet moe. Toch maar slapen, denk dat het anders morgen alsnog komt :+
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 19-01-10 01:15, in het totaal 1 keer bewerkt

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 01:03

:D , slaap lekker dan, ik ga ook mijn mandje op zoeken :wave: .
Broertjes... mijn jongste broertje valt op zich wel mee, maar mijn oudste broertje... pfffff... ik sta niet graag in mijn ouders schoenen wat hem betreft :o ..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 09:09

Goede morgen!

Ja ik woon eigenlijk al een beetje op me zelf allen me zusje en der vriend zijn hier ook, dus ja :)

Evie nou ja laaste x was een selectie wedstrijd voor jumping amsterdam, en er stond echt een flut parcour, en daar hebben ze heeeeel veeeel comentaar en mensen die afgroeten.
Dus ja maakt eigenlijk niet veel uit waar je start vind ik, ik zie het wel ;) en bel eerst met me instructeur.

Schelen julie veel kwa leeftijd zusjes/broertjes?
Ik scheel 2 jaar dus ja af en toe is het bitch fight :+

Zo ik ga naar de ortho :wave:

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 09:31

Goeiemorgen :)

Leuke compromis Vief!
Pff, die avond en nachtdiensten lijken me wel superzwaar hoor Lotte!
Klinkt ook niet echt fijn van die wedstrijd Evie!

Ik scheel met mijn ene zusje een jaar en 3,5 maand, en met de ander 7 en een half jaar. Het is hier vaak oorlog tussen mij en mijn zusjes.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 09:34

Goeiemorgen :wave:

@ vief: je kunt vandaag vast wel weer naar buiten. Er ligt amper nog sneeuw, bijna alles is weg. Vind Woll vast fijn :j

@ lotte: hoeveel avond/nachtdiensten draai jij eigenlijk in de week. Heb er respect voor.

@ mistid: ik kan ook niet goed overweg met mijn zusje, ook niet na wat er gebeurd is. Met mijn broertje kon ik super, nooit ruzie, maar ja....

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 09:47

Goeiemorgen!
@Vief: Fijn dat je een compromis met Woll hebt kunnen sluiten ;) Maar hopelijk kunnen jullie vandaag gewoon weer naar buiten!
@Lotte: Volgens mij heb jij je diensten wel erg onregelmatig? Of niet?? Ik vind het ook wel knap dat je dan zo kan schakelen in je eigen ritme.

Wat betreft uit huis gaan, ik zou aan de ene kant wel willen, maar heb thuis wel alles gemakkelijk bij de hand. Daarnaast zijn de huizen bij ons ook niet erg goedkoop. Dus eerst de studie maar eens afronden en een vaste baan zien te krijgen, dan zien we wel weer verder.
En ik heb nog een jonger zusje, wij schelen 3 jaar. Kunnen niet altijd even goed met elkaar, maar gaat opzich wel OK.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 09:47

Mogguh :wave:

Ik heb pas een CSO Carbon gekocht, ook een superfijn capje. Gelukkig kreeg ik een ruige korting want anders was ie ook niet te betalen :n

Lotte; zoveel nachtdiensten is idd erg zwaar lijkt me, respect ook van mijn kant.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 09:48

Je wilt me zeker nogmaals jaloers maken met je CSO cap Marloes? -O-

_O-

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 09:52

rowo schreef:

_O-

:)) En mijn Dubarry's erbij ~~}>

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 09:54

malloesje schreef:
rowo schreef:

_O-

:)) En mijn Dubarry's erbij ~~}>

_-:( |(

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 09:55

Goedemorgen,
Even een ego-bericht: dit wordt een poedersuiker, onze hond (14 jaar) wordt ingeslapen. Beter voor het beessie maar niet minder K.UT.