! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
bij famillie Stuut! Citaat:Ik ben 2 weken geleden op springwedstrijd, paard en ik zijn ons de pl*ris geschrokken: onlogische lijnen zonder ruimte om aan te rijden, bellaberde bodem en dubbels op 6 meter. Mijn instructeur had wel gezegd dat het niet zo'n fijne wedstrijd is, maar had er wel zelf een keer een grote prijs gewonnen, dus dat moest te doen zijn dacht ik (niet dus ).
We hebben beide parcoursen wel uitgesprongen met 2 balken en 1 balk (2-fasen), maar zowel Bam als ik waren volledig van slag.
De week daarop hadden we springles en toen kwam alle spanning en angst eruit, ik voelde hem al twijfelen op het inspringkruisje, en bij een oxer van 60 cm ofzo ging hij eerst vanuit een halve stilstand springen en vervolgens 2x gestopt, daardoor was ik weer helemaal van slag, en ik had ook geen idee hoe ik dit aan moest pakken want ik ben alleen dit paard gewend wat "nooit" weigert.
(ok, toen ik hem ging leren springen zijn we weleens veels te hard en veels te schuin aangereden langs een hindernis gevlogen, en later ook weleens ergens langs wanneer ik gewoon totaal niet goed kwam aangereden , maar echt opzettelijk weigeren heeft hij echt nog nooit gedaan ).
.. ben ook echt helemaal kapot. Moet morgen dus nog een avonddienst
.. Pfffff... Ben dan na 5 diensten wel uitgemolken geloof ik
.
.
en Bodegraven is echt ronduit küt, flut gebouwd en in losrijden is vaak ook echt geen doen.
.. Toen ze de fiets zag, gingen de oren weer naar voren
. Maar oh oh oh wat was het weer een hete bliksem
.. Ik heb haar met Duallyhalster mee met leadrope, hoofdstelletje wordt vechten.. Maar we gingen echt mega hard
, en met inhouden werd ze me een partij giftig
.. Ze vind het heerlijk naast de fiets, die stukken rechtuit lekker los draven aan het halster op het harde, moet zeggen dat ze het ook wel erg braaf doet
, netjes op commando en niet opzij springen. Af en toe met stappen kwam dat groene gras weer in beeld en dat is niet bepaald handig
.. Heel even raakte ze van de kook toen een vrachtwagen zijn gas los liet op de N11, toen stond ze wel even te stuiteren
.
Slaap lekker alvast!
De stap om gelijk te gaan samenwonen als je het huis uit gaat lijkt me best gek. Vind het altijd wel heel leuk om te zien dat er best een groot verschil is tussen mensen die thuis wonen en op zichzelf toen ze zijn gaan studeren. Zie je altijd heel leuk terug in LZP-topics als "Help ik ga samenwonen aan de andere kant van NL, moet alles achterlaten.." etc. Erg leuke verschillen in antwoorden tussen mensen die op kamers wonen en mensen die nog thuis wonen, ook het verre reizen naar vriendjes, etc 
Verder is de sneeuw bijna weg, dus hoop dat ze morgen/overmorgen weer fijn naar buiten mag! Mss morgen even het bos in
, seems fair
!!
. Woon nu bij twee puberende broertjes en dat is als enige zus nu in huis best een zware bedoening
.. Ik zou niet vanuit huis zo willen samen wonen, niet dat ik iemand heb om bij in trekken nu
, maar zou toch echt eerst mijn eigen stekkie willen hebben
..
Was bij mij ook wel zo. Heb ook echt geen makkelijk broertje... 
, slaap lekker dan, ik ga ook mijn mandje op zoeken
.
..
en bel eerst met me instructeur.

Maar hopelijk kunnen jullie vandaag gewoon weer naar buiten!