Alvast veel succes Hilde Succes Ilse ! Leuk dat je naar de voorlichting bent geweest, was er veel opkomst? Ik wilde wel maar wat te lui om erheen te mailen.
Dankje hoef lekker niks te doen me verzorigster komt
andrea16
Geplaatst: 11-03-09 12:58
Coopertest is 12-minutenloop, ik denk dat jullie de shuttle-runtest bedoelen. Dat is meestal binnen met van lijn tot lijn lopen met de piepjes. Die vind ik juist leuk
Vandaag weer dagje stage, vanavond springles. Ben weer benieuwd hoe het zal gaan!
Pff zit te wachten op mijn groepsgenoten. Die hebben net besloten om eerst nog maar wat te gaan eten in de Mensa, zonder wat aan mij te laten weten. Had ik nog even wat langer thuis kunnen blijven en had ik niet zo hoeven haasten om hier te komen. Zit nu een beetje te balen. Hopelijk komen ze zo!
WolinLotte
Geplaatst: 11-03-09 14:55
@Sussie: Hmmm handig ... @Vief: Haha ow lekker dan . Fijn dat Wolles haar snottebellenperiode voorbij is .
Heb heerlijk een ochtendje met Wo getut , het is echt superlekker weer, ben er even zonder zadel opgesprongen, paar cavaletti's gesprongen . Wo was in de snoezelmood door het lekkere weer .
Straks weer werken.
Marieke_xXx
Geplaatst: 11-03-09 15:10
Bij ons heet dat bieptest. Heb ik ook vorige week gehad, Had van pompen een 10 dus heb tot een 7 gelopen, vond ik wel genoeg.
Nu even naar de paardjes, dan naar de orthodont en dan rijden!
hier wordt het nu eindelijk ook mooi. Echt weer voor een buitenritje, maar helaas heb ik eters en moet ik dus gaan koken nu.. Hopelijk is het morgenmiddag ook zo dan ben ik vrij en kan dan lekker buitenrijden