) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Wil wootje volgend jaar daar ook mee naar toe nemen.
Erg lekker, morgen vrij, dus dan helemaal af maken .. Ben nét op tijd voor de bui binnen.. Begint ook weer lekker te donderen hierzo, niet normaal!!
Voel de grond helemaal trillen zodra de donder er is..
Nou ik ga slapen...vind het leuk geweest voor vandaag

TeeGee schreef:Andrea; hoe gaat het met Madine?
PB; fijn dat het beter met je gaat. Stoer in de vrachtwagen!!
Iedereen lekker aan het genieten van de vakantie?
Maandag ga ik naar Kreta met een vriendin, echt heel veel zin in!!

.. maar even rustig aan doen voorlopig.

altijd hier, me hele schuur staat vol.. moet ik ook maar eens weg brengen. 
Jullie zijn echt een stuk vooruit gegaan zeg!
Wel balen dat ze niet helemaal lekker liep. Hopen dat het een kleine verrekking was ofzo.
) dus na een paar sprongetjes het maar weer voor gezien gehouden. Dat gesjees naar de uitgang en die gehaaste sprongen vond ik dus echt 3x niks.. 

Leuke foto's ook!
) Morgen heb ik weer les (prive), dan gaat het vast weer beter
.. Wanneer krijg je uitslag??
Wel leuk idee, W'tjes meeting
!! Jah, Wolin heeft er dan ook helemaal zin in. Zodra ze haar bit in heeft, heb ik het hele stalpad nodig om haar neusriem vast te maken en dan moet ik nog even de singel door de martingaal heen halen, pfffffffff... Ik vroeg of iemand haar even vast wilde houden, omdat ik m`n handschoenen nog even moest pakken.. Dus ik de hoek omlopen, hoor ik heel de tijd:"Ho nou Wolin!! WOLIN!! Verdikkie.. HO!!"
Af en toe... Moeilijk opvoedbaar paard..
Ik hoop ook inderdaad dat ze zich alleen verstapt heeft, zijn twee nieuwe bijgekomen in het land, heb zo'n vermoeden dat het daarbij is gebeurd, aangezien Wolin zo'n regeltante is het land
..