gister met jumping a'dam gewoon een streaker in de ring toen gerco bezig was, zo bij de hand.. Evengoed rekening mee gehouden en uiteindelijk toch nog 2e...
Tientjeh: beetje erg laat maar nog gefeliciteerd met je verjaardag! Corien: mooi dat je kur goed ging! Floor: leuke foto's! Loes: wat super zeg! Gefeliciteerd met je prijzen! Verder alle andere wedstrijdgangers die ook prijs hadden gefeliciteerd! Vief: leuke foto's! Rowo: ik ga zeker carnaval vieren! Wil best veel weg gaan, denk alleen niet dat mijn portemonnee het daar mee eens is Luxket: succes met je examen morgen!
Ben gister met Miriam mee op wedstrijd geweest. Ze ging met Ollie weer ZZ-L starten. Verslagje staat al in het bejaardentopic zag ik al wel Ben echt super trots op Miriam en Ollie!
Ja gaat echt super met Money! Hij loop echt super de laatste tijd! (heb nog steeds geen nieuwe foto's ) Heb de laatste tijd eigenlijk alleen maar gedressuurd omdat de bak te nat was om te springen. Maar als de bak nu een tijdje goed blijft wil Miriam er een keer mee springen Misschien dat ze hem van de zomer wel een keer meeneemt naar een training. Maar hij doet het echt super! Zal Miriam eens lief aankijken of ze een keer foto's wil maken
Ik ben vandaag maar heel ff op school geweest, zo'n 10 min bij elkaar! Maar niet o fijn, eerst afmelden omdat ik naar de ortho moest, had ik twee uur+een pauze vrij, het eerste uur viel al uit. Toen ging ik naar de appie (AH) en ging ik weer weg, sleutel in slot, wou slot niet los, morrel wat verder, ineens knak, sleutel middendoor, ik werd helemaal misselijk, heb mijn vader gebeld of ie de fiets en mij op wou halen, omdat de fiets dus kapot was en ik ziek. YHartstikke fijn, dat wilde hij. Toen nog ff ziekgemeld op school, ook ong 5 minuutjes, en toen op naar huis, lig de hele middag al op bed, te slapen en te nintendoën, naja, liever als de hele middag tot 4 uur op school. vanavond gewoon voeren en even bezig met de jonge, en dan vroeg op bed
Zo ben ook weer terug van Voll. Ik moet voortaan eerst gaan longeren en daarna gaan uitmesten. Nu stond ik eerst 4 kruiwagens uit die stal te halen en daar word ik al sago van. Intussen staat dat paard heen en weer te draaien, op te vloer te stampen, met z'n hoofd heen en weer te zwaaien. En over de vloer te schrapen met z'n voeten. Wat die na 20 keer nee zeggen nog doet. Nouja dan is me lontje al niet zo lang meer, en als ik daarna nog moet gaan longeren en hij loopt te irriteren is die echt de l*l. Hij ging vandaag de hele tijd liggen tijdens het longeren. Was echt zo raar ik dacht echt wat overkomt me nou. Hij liep goed, en als je hem dan weer voorruit joeg met de zweep liep die ook geen weer normaal. En dan opeens uit draf laat die zich gewoon vallen. Was echt raar maja was er telkes net optijd bij dat die niet de kans kreeg om te gaan liggen. Maja ik toch de stal eigenaresse der ff bij gehaald die liep toch langs. Vond het toch wel raar dat die de hele tijd ging liggen. Dus zij hem ff nagekeken. Maar niks gevonden. En toen lieten we hem los, en toen ging die meteen liggen rollen. Dus nouja hij had blijkbaar jeuk op z'n rug ofzo want daarna deed die het niet meer. Toen had ik wel een zeiknat zanderig paard.
Weet een van jullie trouwens op je op een vochtig paard een deken kan leggen, lijkt me wel toch? Nouja heb het maar niet gedaan wist het niet zeker
Want had hem afgespoten en daarna onder het solarium gezet, maja daar mag die maar een bepaalde tijd onder en toen was die nog niet helemaal droog dus heb ik z'n deken er nog maar niet opgelegt, maar gewoon gaan stappen tot die droog was.
Wat raar Ingrid! Het kan best, ik doe gewoon een zweetdeken op met daar een gewone over... Als we van les komen altijd een wollen/fleece met een teddy erover
Tessa: Fijn dat het zo goed gaat met Money En succes met je huiswerk.
Tentamen was pittig. Rot begin van de dag gehad. Wilde nog even wat downloaden zat dus blijkbaar een virus in. Komt mijn virusscan mee dus ik braaf alles verwijderen moest opnieuw opgestart worden. En toen deed ie dus niks meer, ja hij ging nog aan, maar daar was alles wel mee gezegd. Zelfs in de veilige modus wilde hij niet meer opstarten.......... Ben echt bang dat ik nu alles kwijt ben
Net van krimhie gevlogen.. bok bok spring bok spring spring ren draai bok spring draai boem Na de 3e bok beugels kwijt, toen was t vrij lastig op zo'n klein heet monstertje
Zo ik ben tot half 4 naar school geweest, was kwart over 4 weer thuis en ben meteen nog even gaan rijden, vanavond kon het ook niet meer. Ging wel goed, paardje was alleen een beetje fris maar dat was ook logisch, hij heeft gister ook niks gedaan. Baal er wel van dat de mok aan zijn achterbeen nog steeds niet over wil gaan. Ben echt hopeloos, alles al geprobeerd maar het been blijft dik.
Vief: balen! Zag wel leuke foto's van je voorbij komen Ook leuke foto's gezien van Floor en Melanie Rowo en J-N: volgende keer beter! Tientjeh: ben benieuwd naar je nieuwe set beenbeschermers, klinkt wel heel mooi Ingrid: relaxed lesrooster Luxket: gaat het na de val en succes morgen met je examen
Ik heb me van het weekend ook getrakteerd op een nieuw sjabrakje, eentje voor mijn dressuurzadel. Ik heb nu een bruine met oranje bies gekocht van HH. Staat erg mooi op een vos . Vandaag heb ik niet gereden, maar heb wel lekker mijn paardje los laten springen, dat vind ze zo leuk en ik ook, daarna mocht ze nog lekker met een ander paard heerlijk buiten lopen. Ik vind dat ook wel eens lekker om zo met mijn paard bezig te zijn. Morgen kan ze wel weer aan het werk.
nee hoor niet bezeerd, daarna nog 20 minuten gereden en toen was mevrouw toch heet.. Wil eigenlij knog niet galoperen na de blesure maar heel de tijd op ze plek te galoperen zij dus maar stukje laten doen was ze weer wat braver.. Toen nog even meer doorgereden, loopt nog steeds goed dus denk dat het wel goed gaat, iets meer aan het werk gezet en toen na totaal een half uur gestopt... Toen had ze laatste 20 minuten erg braaf gewerkt
Komt goed hoop ik morgen, al doe ik liever springen dan dressuur, is niet mijn sterkste kant