Hilde; wanneer beginnen bij jou de examens dan? Vind het wel vroeg dat nu al je laatste lesdag was, lekker

Ik heb nog 2 weken les, dan 2 weken vakantie en dan examens.
Wollie; Gefeliciteerd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, dusse

)

viefdepief schreef:Mijn dressuurles van vanavond ging erg fijn!
Van de week zat hij er soms net een beetje tegen aan. Het ging niet slecht, maar net dat laatste beetje miste..
Maar vandaag heb ik het weer gevonden
Zondag wedstrijd, misschien gaat het toch nog goedkomen. (ik rijd bijna nooit wedstrijd in h'zerswoude-rijndijk, omdat ik het daar eigenlijk nooit goed gaat en ik Noooit winst rijd, ik heb 1x winst gereden daar, terwijl ik (naar eigen idee) toch wel wat vaker winst had moeten hebben. Ik heb ook al 8x dezelfde jury gehad daar ofzo, en die jury vind Vorstin geloof ik niet zo leuk, iedere keer vraagt ze weer of ik niet al bij de paarden zit enz. Het is daar ook een beetje voortrekkerij van hun eigen vereniging, en ik als buitenstaander kom daar dus niet tussen. Ik blijf het een raar boeltje daar vinden, en toch start ik er af en toe weer

goeiemorgen
. En hard dat hij wil
.
. Beetje stuiteren enzo, niet willen stappen
. Maar hij sprong wel fijn
. Moest hem alleen wel goed opvangen.
). Danique1990 schreef:ik ben net terug van cross training, 't ging echt super goed ! Blackje vond het ook echt heel leuk hij was lekker fris.. maar sprong alles makkelijk.. en hij ging zelfs in 1x het water in ! ( terwijl ik notmaal gesproken altijd 1 of 2 weigeringen voor het water heb in de cross !
andrea16 schreef:Ik heb ook geen echt crosshorloge, heb gewoon een goedkope stopwatch voor om je pols Van Scum/Bitwise overgekocht
Floor: Pfff, dat is inderdaad niet fijn nee, zal er ook gewoon wat van zeggen
. Alleen waren ze toen denk ik nog niet zo uitgebreid als nu. Die van tegenwoordig kunnen steeds meer. Wie had het laatst ook weer over die horloges van 200 Euro waar je echt van alles op kon instellen? Altos?