Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ja geen ervaring met de kwaliteit van die banden. Ik heb wel al vaker bij kramer besteld en vind het producten best goed. duurt inderdaad wel een weekje
heb ik destijds op jumping mechelen gekocht. Busse zou er ook goedkope hebben dacht ik
Maar het ziet er stevig en kwaliteitsvol materiaal uit. Aan de plakkers onderaan buik ook met wol onderlegd.
Na het rijden zijn we weer weg.
zadeldek kan wel eens wisselen maar altijd in kobalt blauw :p passen bij mijn wedstrijd jas. Zwarte oortjes wil ik omdat mijn paard zwart is. Vind dat niet zo mooi als dat te veel opvalt
maar dan moet ik al een andere jas kopen ander bloesje nieuw zadelde :p
er waren problemen geweest met de site qua inschrijven waardoor er een klasse op stond die niet voorzien is nl 60-70. Dus heeft de organisatie me bij 50-60 gezet.
moet toch wel lukken ?
daarom dat ik wel veel zou moeten veranderen om alles weer passend te hebben :p
Beide gaan makkelijk met bruin maar ook met zwart.
.
. Paste mooi op Canch en bij Winston past het ook. Opzich wel vrij neutraal dus past wss op elk paard.
.
dat je het mooi vind
sommige vinden het een beetje te. maar ik vind het allemaal wel passen zonder te te zijn
Ik heb veel dingen in navy.
Meest basic kleurtje maar altijd mooi. Mijn springset is navy met rood. Zadeldoek is van greenfield blauw met rode bies en ook wat wit. Rode stijgbeugels. borsttuig in de rekkers ook heel licht een rood en wit lijntje. Oornetje heb ik ook maar gebruik dat niet zoveel.
O ja, ook bijpassend fleecedeken van greenfield. Dus al vrij compleet.
Beenbescherming is zwart leer, passend bij mijn tuig.
Icaro was superbraaf op een stuk of 3x na dat hij probeerde onnozel te doen. Was altijd binnen de minuut opgelost.